MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Chrysler Voyager warto kupić? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=35739 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Seweryn 1977 [ śr sie 27, 2008 10:03 am ] |
Tytuł: | Chrysler Voyager warto kupić? |
Zastanawiam sie nad takim autkiem http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6172598 Wiecie coś o tym typie? |
Autor: | TReneR [ śr sie 27, 2008 10:09 am ] |
Tytuł: | |
2.5TD VM - na lancuchu najprawdopodobniej. Ja bym ominal szerokim lukiem... Poza tym nie widze siedzen trzeciego rzedu a w drugim jest lawa a nie kapitany. Sprawdz an forum Voyagera, moze ktos wie cos wiecej o tym egzemplarzu. |
Autor: | zebda [ śr sie 27, 2008 10:32 am ] |
Tytuł: | |
Kumel wiele lat mial, a moze ciagle ma - dawno sie z nim nie widzialem - Grand Voyagera ale z benzyną (tak gdzies z roczniak 96-97, juz zaokraglonego). Generalnie procz tego ze padla mu skrzynia po 5-6 latach po tym jak chial wrzucic na D podczas holowania to za wiele mu sie z tym autem nie dzialo... Tylne siedzenia widoczne sa tutaj: ![]() |
Autor: | Sokol [ śr sie 27, 2008 10:50 am ] |
Tytuł: | |
zebda pisze: Grand Voyagera ale z benzyną
i to jest jedyny słuszny trop w tym aucie. silniki VM są bardzo chwalone ........................ przez mechaników bo mają z czego żyć. |
Autor: | Karol Gda [ śr sie 27, 2008 1:55 pm ] |
Tytuł: | |
Tylko benzyna i to największa, czyli 3800 ccm, chyba tylko z rynku USA, najlepiej wersja Town & Country lub jakaś inna limitowana (mają najlepszy wypas). Z sekwencją LPG daje radę bez problemu. Unikać wersji AWD (all wheel drive) jak padnie, spore koszty naprawy. Z tyłu toto ma resory piórowe jak w peloponezie ![]() A może tak raczej jakiegoś Sharana/Galaxy? |
Autor: | TReneR [ śr sie 27, 2008 2:57 pm ] |
Tytuł: | |
Silniki VM 2.5TD nie sa nawet chwalone przez mechanikow, bo sa strasznie upierdliwe w naprawie... ale jak sie dba o ten silnik to nie ma znim problemow - szegolnie wersje z rozrzadem na kolach zebatych (tylko nie mozna przegrzewac glowic). Silniki VM po 2001 roku 2.5CRD i 2.8CRD sa juz natomiast bardzo dobre (sam jezedze i sobie chwale). Resory piorowe - tak i nie, bo sa wercje z piorowymi, sa wersje z hiperbolicznymi, sa wersje z pneumatycznymi amortyzatorami... starsze piorowe lubia troche usiasc z czasem ale mimo wszystko jezdzi sie z tym bardzo wygodnie!! Przy takiej ladowanosci to tylko takie zawieszenie lub pneumatyczne... ps. faktycznie jest kanapa tylnia - ale ja bym celowal w wersje z kapitanami w drugim rzedzie... duuuuzo wygodniej. ps. poczytaj na http://www.tajemnicevoyagerow.inten.pl |
Autor: | m87 [ śr sie 27, 2008 3:38 pm ] |
Tytuł: | |
tez slyszalem o tych jednostkach diesla ze nie spisywaly sie w chryslerach stowoali ich tez w IVECO i tam dawaly rade , lepiej dac sobie spokuj ![]() |
Autor: | TReneR [ śr sie 27, 2008 3:47 pm ] |
Tytuł: | |
Nie wiem skad sie wziela ta plotka o IVECO - nawet TVN Turbo podalo, ze jest to silnik Iveco?! Silnik byl stosowany w; * 1990–1999 Rover 800 (power: 118 bhp, latterly 120 bhp; torque: 197 ft•lbf) * 1992–2000 Plymouth, Chrysler, Dodge Voyager (power: 114 hp (85 kW); torque: 193 ft•lbf (262 N m)) * 1994–2001 Jeep Cherokee (power: 118 hp (88 kW) @ 4000 rpm; torque: 221 ft•lbf (300 N m) @ 2000 rpm) * 1995–1998 Jeep Grand Cherokee (power: 114 hp (85 kW); torque: 221 ft•lbf (300 N m)) * 1996–2000 GAZ GAZelle (power: 101 hp (75 kW); torque: 171 ft•lbf (232 N m)) * 1997–2000 UAZ 3160 (power: 101 hp (75 kW); torque: 171 ft•lbf (232 N m)) * 1999–2000 Dodge Dakota (power: 114 hp (85 kW); torque: 221 ft•lbf (300 N m)) Niektorych Alfach, Range Rover, Toyota Hilux itp ale Iveco???? |
Autor: | rafi [ śr sie 27, 2008 5:42 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Nie wiem skad sie wziela ta plotka o IVECO - nawet TVN Turbo podalo, ze jest to silnik Iveco?! Silnik byl stosowany w;
* 1990–1999 Rover 800 (power: 118 bhp, latterly 120 bhp; torque: 197 ft•lbf) * 1992–2000 Plymouth, Chrysler, Dodge Voyager (power: 114 hp (85 kW); torque: 193 ft•lbf (262 N m)) * 1994–2001 Jeep Cherokee (power: 118 hp (88 kW) @ 4000 rpm; torque: 221 ft•lbf (300 N m) @ 2000 rpm) * 1995–1998 Jeep Grand Cherokee (power: 114 hp (85 kW); torque: 221 ft•lbf (300 N m)) * 1996–2000 GAZ GAZelle (power: 101 hp (75 kW); torque: 171 ft•lbf (232 N m)) * 1997–2000 UAZ 3160 (power: 101 hp (75 kW); torque: 171 ft•lbf (232 N m)) * 1999–2000 Dodge Dakota (power: 114 hp (85 kW); torque: 221 ft•lbf (300 N m)) Niektorych Alfach, Range Rover, Toyota Hilux itp ale Iveco???? Na pewno też w Fordach Scorpio ![]() |
Autor: | Seweryn 1977 [ śr sie 27, 2008 7:05 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki Panowie za rady, chyba będzie coś z Sharana/Galaxy. Miałem w planie Grand Cherokee V8, ale jednak ekonomia wzięła górę. |
Autor: | hogben [ śr sie 27, 2008 8:18 pm ] |
Tytuł: | |
Twardym trzeba być... ![]() Seweryn , gdzie w tobie góralska fantazja ? ![]() V8 z sekwencją może będzie trochę droższy w eksploatacji , ale banana z twarzy to pumeksem nie zedrzesz ![]() |
Autor: | Seweryn 1977 [ śr sie 27, 2008 9:58 pm ] |
Tytuł: | |
hogben pisze: Twardym trzeba być...
![]() Seweryn , gdzie w tobie góralska fantazja ? ![]() V8 z sekwencją może będzie trochę droższy w eksploatacji , ale banana z twarzy to pumeksem nie zedrzesz ![]() No masz rację, ale jak to wytłumaczysz żonie - Kochanie gazu starczy Ci na godzinę jazdy ![]() |
Autor: | groocha [ śr sie 27, 2008 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
Voyager nie jest zły, wygodny i wytrzymały, kuzyn jeździ takim autem i nie narzeka, 2,5 diesel daje rade, tylko koszty utrzymania nie małe, np. wymiana rozrządu kompletnego 3800zł, robił coś w skrzyni bo sie popsuła to 1500zł, ogólnie jak sie dba to nie powinno się nic stać, a tak na boku jak Ci padnie 1,9 TDI w sharonie albo galaxy czy alehambrze to od groma tego na rynku częsci wtórnych ![]() miałem okazje jeździć wieloma Vanami i najlepiej jeździło mi się ( ale nie bić proszę - ![]() ![]() każdemu coś się tam podoba no nie?? |
Autor: | Karol Gda [ śr sie 27, 2008 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
Jeszcze tak mi się coś przypomniało: coś1, coś2. |
Autor: | TReneR [ czw sie 28, 2008 10:34 am ] |
Tytuł: | |
groocha pisze: tylko koszty utrzymania nie małe, np. wymiana rozrządu kompletnego 3800zł
Za tyle to dwa silniki 2.5TD kupisz :-D Wymiana rozrzadu na lancuchu (roczniki 96 i 97) to kiklaset zl (podobnie jak w innych samochodach). Mozna oczywiscie zainwestowac we wzmocniony lancuch http://www.carcarmarco.pl/oferta.html W wersji z kolami rozrzadu sie nie wymienia. Albo ktos Twojego kolege niezle orzna, alebo mial zalozony rozrzad tytanowy z elementami platynowymi :-D Jezeli chodz o ceny czesci do modeli Voyagerow z lat 90tych to jest duuuuuzy wybor w PL i ceny sa na poziomie innych popularnych europejskich samochodow. ps. Sharan w porownaniu do Voyagera to jak dla mnie liga nizej... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |