MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Chrysler Voyager warto kupić?
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=35739
Strona 1 z 2

Autor:  Seweryn 1977 [ śr sie 27, 2008 10:03 am ]
Tytuł:  Chrysler Voyager warto kupić?

Zastanawiam sie nad takim autkiem http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6172598
Wiecie coś o tym typie?

Autor:  TReneR [ śr sie 27, 2008 10:09 am ]
Tytuł: 

2.5TD VM - na lancuchu najprawdopodobniej. Ja bym ominal szerokim lukiem...
Poza tym nie widze siedzen trzeciego rzedu a w drugim jest lawa a nie kapitany.
Sprawdz an forum Voyagera, moze ktos wie cos wiecej o tym egzemplarzu.

Autor:  zebda [ śr sie 27, 2008 10:32 am ]
Tytuł: 

Kumel wiele lat mial, a moze ciagle ma - dawno sie z nim nie widzialem - Grand Voyagera ale z benzyną (tak gdzies z roczniak 96-97, juz zaokraglonego). Generalnie procz tego ze padla mu skrzynia po 5-6 latach po tym jak chial wrzucic na D podczas holowania to za wiele mu sie z tym autem nie dzialo...

Tylne siedzenia widoczne sa tutaj:

Obrazek

Autor:  Sokol [ śr sie 27, 2008 10:50 am ]
Tytuł: 

zebda pisze:
Grand Voyagera ale z benzyną

i to jest jedyny słuszny trop w tym aucie.
silniki VM są bardzo chwalone ........................ przez mechaników bo mają z czego żyć.

Autor:  Karol Gda [ śr sie 27, 2008 1:55 pm ]
Tytuł: 

Tylko benzyna i to największa, czyli 3800 ccm, chyba tylko z rynku USA, najlepiej wersja Town & Country lub jakaś inna limitowana (mają najlepszy wypas). Z sekwencją LPG daje radę bez problemu. Unikać wersji AWD (all wheel drive) jak padnie, spore koszty naprawy.
Z tyłu toto ma resory piórowe jak w peloponezie [zlosnik] .
A może tak raczej jakiegoś Sharana/Galaxy?

Autor:  TReneR [ śr sie 27, 2008 2:57 pm ]
Tytuł: 

Silniki VM 2.5TD nie sa nawet chwalone przez mechanikow, bo sa strasznie upierdliwe w naprawie... ale jak sie dba o ten silnik to nie ma znim problemow - szegolnie wersje z rozrzadem na kolach zebatych (tylko nie mozna przegrzewac glowic). Silniki VM po 2001 roku 2.5CRD i 2.8CRD sa juz natomiast bardzo dobre (sam jezedze i sobie chwale).
Resory piorowe - tak i nie, bo sa wercje z piorowymi, sa wersje z hiperbolicznymi, sa wersje z pneumatycznymi amortyzatorami... starsze piorowe lubia troche usiasc z czasem ale mimo wszystko jezdzi sie z tym bardzo wygodnie!! Przy takiej ladowanosci to tylko takie zawieszenie lub pneumatyczne...

ps. faktycznie jest kanapa tylnia - ale ja bym celowal w wersje z kapitanami w drugim rzedzie... duuuuzo wygodniej.
ps. poczytaj na http://www.tajemnicevoyagerow.inten.pl

Autor:  m87 [ śr sie 27, 2008 3:38 pm ]
Tytuł: 

tez slyszalem o tych jednostkach diesla ze nie spisywaly sie w chryslerach stowoali ich tez w IVECO i tam dawaly rade , lepiej dac sobie spokuj :) pozdro

Autor:  TReneR [ śr sie 27, 2008 3:47 pm ]
Tytuł: 

Nie wiem skad sie wziela ta plotka o IVECO - nawet TVN Turbo podalo, ze jest to silnik Iveco?! Silnik byl stosowany w;
* 1990–1999 Rover 800 (power: 118 bhp, latterly 120 bhp; torque: 197 ft•lbf)
* 1992–2000 Plymouth, Chrysler, Dodge Voyager (power: 114 hp (85 kW); torque: 193 ft•lbf (262 N m))
* 1994–2001 Jeep Cherokee (power: 118 hp (88 kW) @ 4000 rpm; torque: 221 ft•lbf (300 N m) @ 2000 rpm)
* 1995–1998 Jeep Grand Cherokee (power: 114 hp (85 kW); torque: 221 ft•lbf (300 N m))
* 1996–2000 GAZ GAZelle (power: 101 hp (75 kW); torque: 171 ft•lbf (232 N m))
* 1997–2000 UAZ 3160 (power: 101 hp (75 kW); torque: 171 ft•lbf (232 N m))
* 1999–2000 Dodge Dakota (power: 114 hp (85 kW); torque: 221 ft•lbf (300 N m))
Niektorych Alfach, Range Rover, Toyota Hilux itp ale Iveco????

Autor:  rafi [ śr sie 27, 2008 5:42 pm ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
Nie wiem skad sie wziela ta plotka o IVECO - nawet TVN Turbo podalo, ze jest to silnik Iveco?! Silnik byl stosowany w;
* 1990–1999 Rover 800 (power: 118 bhp, latterly 120 bhp; torque: 197 ft•lbf)
* 1992–2000 Plymouth, Chrysler, Dodge Voyager (power: 114 hp (85 kW); torque: 193 ft•lbf (262 N m))
* 1994–2001 Jeep Cherokee (power: 118 hp (88 kW) @ 4000 rpm; torque: 221 ft•lbf (300 N m) @ 2000 rpm)
* 1995–1998 Jeep Grand Cherokee (power: 114 hp (85 kW); torque: 221 ft•lbf (300 N m))
* 1996–2000 GAZ GAZelle (power: 101 hp (75 kW); torque: 171 ft•lbf (232 N m))
* 1997–2000 UAZ 3160 (power: 101 hp (75 kW); torque: 171 ft•lbf (232 N m))
* 1999–2000 Dodge Dakota (power: 114 hp (85 kW); torque: 221 ft•lbf (300 N m))
Niektorych Alfach, Range Rover, Toyota Hilux itp ale Iveco????



Na pewno też w Fordach Scorpio ;)

Autor:  Seweryn 1977 [ śr sie 27, 2008 7:05 pm ]
Tytuł: 

Dzięki Panowie za rady, chyba będzie coś z Sharana/Galaxy. Miałem w planie Grand Cherokee V8, ale jednak ekonomia wzięła górę.

Autor:  hogben [ śr sie 27, 2008 8:18 pm ]
Tytuł: 

Twardym trzeba być... [zlosnik]

Seweryn , gdzie w tobie góralska fantazja ? :)

V8 z sekwencją może będzie trochę droższy w eksploatacji , ale banana z twarzy to pumeksem nie zedrzesz [cool]

Autor:  Seweryn 1977 [ śr sie 27, 2008 9:58 pm ]
Tytuł: 

hogben pisze:
Twardym trzeba być... [zlosnik]

Seweryn , gdzie w tobie góralska fantazja ? :)

V8 z sekwencją może będzie trochę droższy w eksploatacji , ale banana z twarzy to pumeksem nie zedrzesz [cool]

No masz rację, ale jak to wytłumaczysz żonie - Kochanie gazu starczy Ci na godzinę jazdy [zlosnikz]

Autor:  groocha [ śr sie 27, 2008 10:36 pm ]
Tytuł: 

Voyager nie jest zły, wygodny i wytrzymały, kuzyn jeździ takim autem i nie narzeka, 2,5 diesel daje rade, tylko koszty utrzymania nie małe, np. wymiana rozrządu kompletnego 3800zł, robił coś w skrzyni bo sie popsuła to 1500zł, ogólnie jak sie dba to nie powinno się nic stać,

a tak na boku jak Ci padnie 1,9 TDI w sharonie albo galaxy czy alehambrze to od groma tego na rynku częsci wtórnych :-)

miałem okazje jeździć wieloma Vanami i najlepiej jeździło mi się ( ale nie bić proszę - :-) ) Oplem Sintrą w benzynie z sekwencją i silnik V6 bodajże 3,8 :-)

każdemu coś się tam podoba no nie??

Autor:  Karol Gda [ śr sie 27, 2008 10:52 pm ]
Tytuł: 

Jeszcze tak mi się coś przypomniało: coś1, coś2.

Autor:  TReneR [ czw sie 28, 2008 10:34 am ]
Tytuł: 

groocha pisze:
tylko koszty utrzymania nie małe, np. wymiana rozrządu kompletnego 3800zł


Za tyle to dwa silniki 2.5TD kupisz :-D
Wymiana rozrzadu na lancuchu (roczniki 96 i 97) to kiklaset zl (podobnie jak w innych samochodach). Mozna oczywiscie zainwestowac we wzmocniony lancuch http://www.carcarmarco.pl/oferta.html
W wersji z kolami rozrzadu sie nie wymienia.
Albo ktos Twojego kolege niezle orzna, alebo mial zalozony rozrzad tytanowy z elementami platynowymi :-D Jezeli chodz o ceny czesci do modeli Voyagerow z lat 90tych to jest duuuuuzy wybor w PL i ceny sa na poziomie innych popularnych europejskich samochodow.

ps. Sharan w porownaniu do Voyagera to jak dla mnie liga nizej...

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/