MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
mikser strumieniowy LPG https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=35719 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | yagood [ wt sie 26, 2008 12:00 pm ] |
Tytuł: | mikser strumieniowy LPG |
przeglądam ostatnio net w poszukiwaniu alternatywnych rozwiązań w temacie LPG. znalazłem coś takiego http://mikser.gazowy.w.interia.pl/cojak.html i zastanawiam się jak się to będzie sprawowało. może ktoś z Was widział u kogoś takie cudo albo słyszał o tym opinie użytkowników. ostatecznie zakup i testy w przypadku tego urządzenia to w sumie mały wtdatek pomiędzy 120 -150 z przesyłką. pan producent twierdzi, że jest zdecydowanie lepiej niż z tradycyjnym mikserem. dla tych co LPG i MB uważają za nieporozumienie proszę o jakieś konstruktywne komentarze ![]() pozdrawiam i owocnej dyskusji |
Autor: | witek-sec [ wt sie 26, 2008 12:26 pm ] |
Tytuł: | |
yagood pisze: C 126 E 50 1990r
A robią takie duże mixery ? Z tego co widzę po zdjęciach to zwykły, lecz dość mocno zdławiony mixer. Moim zdaniem bez rewelacji. |
Autor: | Janfocus [ wt sie 26, 2008 12:33 pm ] |
Tytuł: | |
cała akcja pachnie BLOS'em, który był bardzo dobrym pomysłem, ale niestety nie jest legalny ze względu na brak mozliwości elektronicznej kontroli ilosci gazu... -jednak nie pachnie blosem, stała geometria, jedynie podobno lepsze mieszanie... Ja mam złe doswiadczenia z tak zdławionymi dolotami, potem jest słabo z osiagami na benie... |
Autor: | yagood [ wt sie 26, 2008 12:33 pm ] |
Tytuł: | |
mam BRC i rewelacji też nie ma. trezba będzie spróbować, aby sie przekonać. Pan przysłał foto tego którego montował do MB ![]() |
Autor: | Janfocus [ wt sie 26, 2008 12:36 pm ] |
Tytuł: | |
ciekawe jaką ma średnice wewn. bo to spora róznica czy 190 czy 500se ![]() |
Autor: | yagood [ wt sie 26, 2008 12:37 pm ] |
Tytuł: | |
co do blosa, to tyle osób ma zamontowane to u siebie ( nie widziałem w żadnej V8 MB) i twierdzi, że jest zdecydowanie lepiej, to może....???!! |
Autor: | TReneR [ wt sie 26, 2008 2:23 pm ] |
Tytuł: | |
Ja przepraszam ale moim zdaniem, to, co ten pan wypisuje o pobieraniu przez mikser odpowiedniej dawki gazu jest po prostu bardzo naciagana teoria Rysunek ze strony tego pana; ![]() ![]() Jak dlamnie to zwykly "gaznik" W dodatku magnetyzer.... ![]() |
Autor: | yagood [ wt sie 26, 2008 5:18 pm ] |
Tytuł: | |
ale to źle że to gaźnik a w dodatkumagnetyzer? chodzi mi o to czy to może lepiej działać od palnika np BRC bo taki mam czy może lepiej naprzeć w blosa? najchętniej to bym zakupił Impco 300A tylko słabo w Polsce dostać. wysłałem maila do firmy, która to sprzedaje i czekam na odpowiedź po konsultacji Pana z importerem ![]() w katalogu http://www.impco.ws/download/2008MASTER ... 0Color.pdf na stronie 90 jest opis |
Autor: | TReneR [ śr sie 27, 2008 9:34 am ] |
Tytuł: | |
Nic zlego - tyle, ze tego typu mieszacze sa stosowane od bardzo dawna przez gazownikow... nie wiem skad ten patent?! Jednak przy takim typie mieszacza moze byc ciezko ustawic wolne obroty, bo mieszacz ma bardzo mala wydajnosc przy malych przeplywach (ze wzgledu na to nie nadaje sie do instalacji I gen). Czy bedzie dzialal lepiej - watpie, ale to zalezy od regulacji. Jako, ze domniewywuje, ze masz problemy z obecna instalacja, ktorej gazownik nie potrafi wyregulowac, smiem twierdzic, ze z tym mikserem bedziesz mial jeszcze wiecej problemow. |
Autor: | yagood [ śr sie 27, 2008 11:08 am ] |
Tytuł: | |
zacznę od tego, że problemów z instalacją nie mam. jedynie czego oczekuje po lekkim upgrade instalacji, to lepszej dynamiki auta - porównywalnej z benzyną. dletago szukam różnych patentów. naczytał się człowiek o Blosach i zaczął kombinować ![]() |
Autor: | Borys [ pt sie 29, 2008 8:27 am ] |
Tytuł: | |
Witam! Wydaje mi sie ze nie ma co kombinowac.. Chcesz zrobic upgrade, to pakuj blosa, pozostaw zawor starowany komputerem na zasilaniu, tylko go wybebesz albo ustaw trwale na otwartym (zeby na przegladach nie marudzili) i w droge. Jak na razie nie widze zadnego bardziej sensownego rozwiazania dla gazu w takich silnikach. Sam sie do tego przymierzam od ponad roku, tyle ze kompletnie nie mam czasu na taka zabawe, a przy obecnie przejezdzanych 10tys km rocznie, moge sobie przebolec gorsza dynamike zagazowanego auta. Pozdrawiam! |
Autor: | yagood [ śr wrz 03, 2008 8:28 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ~Borys
Chcesz zrobic upgrade, to pakuj blosa,...... a widziałeś blosa w V8, bo ja szukam kogoś kto wie co nieco w temacie. szkoda byłoby wywalić kaskę i żeby okazało się, że to bez sensu, bo wydajność zbyt mała? może Ty coś wiesz w tej materii. pozdr |
Autor: | zegarek [ śr wrz 03, 2008 10:16 am ] |
Tytuł: | |
yagood pisze: Cytuj: ~Borys Chcesz zrobic upgrade, to pakuj blosa,...... a widziałeś blosa w V8, bo ja szukam kogoś kto wie co nieco w temacie. szkoda byłoby wywalić kaskę i żeby okazało się, że to bez sensu, bo wydajność zbyt mała? pozdr Blosy z tego co kiedyś widziałem, były o różnej przepustowości. Musisz szukać odpowiedniego do m117 + odpowiedni parownik i będzie Ci chodzić. |
Autor: | yagood [ śr wrz 03, 2008 10:31 am ] |
Tytuł: | |
już potwierdziłem fakt, że zamontowany blos będzie działał. parownik mam z zapasem tylko była kwestia czy blos da rade i z rozmowy z gościem co instaluje to w aucie jestem chyba zdecydowany. teraz tylko wolna gotówka i zabawa w garażu. pozdr |
Autor: | witek-sec [ śr wrz 03, 2008 11:29 am ] |
Tytuł: | |
yagood pisze: już potwierdziłem fakt, że zamontowany blos będzie działał
Czekam na testy i wrażenia (oby nie wybuchowe) W Blosie jest kwestia doboru przekroju głownej dyszy (A,B,C,D,....) Jestem ciekaw czy będzie to hulać. Jakby co to napisz co, jak i za ile ? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |