MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
GOLF II nietypowy problem https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=34800 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mojojojo13 [ sob lip 05, 2008 11:24 am ] |
Tytuł: | GOLF II nietypowy problem |
Panowie mam problem następującej natury Samochód Golf 2 1,3 pełny wtrysk +turbo(lpg) Golfy 1,3i cierpią na chroniczne falowanie obrotów u mnie tego problemu nie ma na benzynie natomiast na gazie problem jest taki: samochód po pierwszym zapaleniu utrzymuje stałe obroty 1100 i jest wszystko normalnie (na gaz przełącza się przy 3 tyś obrotów) , natomiast każde kolejne odpalenie (nie ważne zimny, ciepły) skutkuje gaśnięciem przy odpuszczeniu nogi z gazu czy wrzuceniu na luz , dodatkowo gaz załącza się wtedy od ok 4 tyś obrotów - co to może być? na benzynie jak pisałem wszystko jest zawsze normalnie instalacja gazowa 1 gen problem jest od jakiś 2 tyg przewody ok, świece nowe - zapłon ok (patrz sytuacja na benzynie) pojechał bym do gazowników od razu ale jak mnie kiedyś próbowali orżąnąć na 200zł to wolę wcześniej spytać , może ktoś miał podobnie albo wskaże drogę poszukiwań Paweł |
Autor: | mr_simon [ sob lip 05, 2008 12:20 pm ] |
Tytuł: | |
Miałem identyczny problem w swoim Golfie, z tym, że pojechałem do gazowników i jedyne co zrobił to lekko przekręcił tę śróbę do regulacji przy parowniku i wszystko było OK. Możesz spróbowac samemu pokręcic. |
Autor: | NIEBIESKI [ sob lip 05, 2008 1:51 pm ] |
Tytuł: | |
Ta mała mosiężna śrubka przy parowniku widziana od góry jest właśnie od wolnych obrotów. Raz na jakiś czas trzeba przeregulować i spuścić szlam z parownika (najczęściej śrubka M6 na dole korpusu ) - chociaż nie wiem czy to miałoby aż taki wpływ. Obroty przełączenia na LPG możesz sobie zmienić potencjometrem w obudowie przełączników do sterowania gazu. Po jego wyjęciu oczywiście. Jest chyba w górnej ściance. |
Autor: | mojojojo13 [ sob lip 05, 2008 8:29 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki za rady, niestety nic z tych rzeczy nie pomogło. NiEBIESKI- co do tych obrotów to właśnie raz mi sie przełącza przy 3 tyś a czasem przy 4 - a ustawione są na potencjometrze na 3 tyś |
Autor: | Wrobello [ ndz lip 06, 2008 8:20 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: skutkuje gaśnięciem przy odpuszczeniu nogi z gazu czy wrzuceniu na luz
Co prawda nie w golfie,a le miałem takie objawy w seicento, po wymianie prarownika za jedyne wspomniane wczesniej 200zl wszystko działa porpawnie. Poprostu membrana w parowniku się zużyła, można to próbować regenerować, ale prościej wymienić na nowy ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ ndz lip 06, 2008 11:09 pm ] |
Tytuł: | |
regeneracja jest prosta i daje nowy reduktor - naprawdę nie opłaca się kupować nowego , natomiast moja instalacja ma dopiero rok więc pewnie to nie to ale podjadę do gazowników , |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |