MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

GOLF II nietypowy problem
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=34800
Strona 1 z 1

Autor:  mojojojo13 [ sob lip 05, 2008 11:24 am ]
Tytuł:  GOLF II nietypowy problem

Panowie mam problem następującej natury
Samochód Golf 2 1,3 pełny wtrysk +turbo(lpg)
Golfy 1,3i cierpią na chroniczne falowanie obrotów u mnie tego problemu nie ma na benzynie natomiast na gazie problem jest taki:
samochód po pierwszym zapaleniu utrzymuje stałe obroty 1100 i jest wszystko normalnie (na gaz przełącza się przy 3 tyś obrotów) , natomiast każde kolejne odpalenie (nie ważne zimny, ciepły) skutkuje gaśnięciem przy odpuszczeniu nogi z gazu czy wrzuceniu na luz , dodatkowo gaz załącza się wtedy od ok 4 tyś obrotów - co to może być?
na benzynie jak pisałem wszystko jest zawsze normalnie
instalacja gazowa 1 gen
problem jest od jakiś 2 tyg
przewody ok, świece nowe - zapłon ok (patrz sytuacja na benzynie)
pojechał bym do gazowników od razu ale jak mnie kiedyś próbowali orżąnąć na 200zł to wolę wcześniej spytać , może ktoś miał podobnie albo wskaże drogę poszukiwań
Paweł

Autor:  mr_simon [ sob lip 05, 2008 12:20 pm ]
Tytuł: 

Miałem identyczny problem w swoim Golfie, z tym, że pojechałem do gazowników i jedyne co zrobił to lekko przekręcił tę śróbę do regulacji przy parowniku i wszystko było OK. Możesz spróbowac samemu pokręcic.

Autor:  NIEBIESKI [ sob lip 05, 2008 1:51 pm ]
Tytuł: 

Ta mała mosiężna śrubka przy parowniku widziana od góry jest właśnie od wolnych obrotów. Raz na jakiś czas trzeba przeregulować i spuścić szlam z parownika (najczęściej śrubka M6 na dole korpusu ) - chociaż nie wiem czy to miałoby aż taki wpływ.
Obroty przełączenia na LPG możesz sobie zmienić potencjometrem w obudowie przełączników do sterowania gazu. Po jego wyjęciu oczywiście. Jest chyba w górnej ściance.

Autor:  mojojojo13 [ sob lip 05, 2008 8:29 pm ]
Tytuł: 

Dzięki za rady, niestety nic z tych rzeczy nie pomogło.
NiEBIESKI- co do tych obrotów to właśnie raz mi sie przełącza przy 3 tyś a czasem przy 4 - a ustawione są na potencjometrze na 3 tyś

Autor:  Wrobello [ ndz lip 06, 2008 8:20 pm ]
Tytuł: 

mojojojo13 pisze:
skutkuje gaśnięciem przy odpuszczeniu nogi z gazu czy wrzuceniu na luz


Co prawda nie w golfie,a le miałem takie objawy w seicento, po wymianie prarownika za jedyne wspomniane wczesniej 200zl wszystko działa porpawnie. Poprostu membrana w parowniku się zużyła, można to próbować regenerować, ale prościej wymienić na nowy :)

Autor:  mojojojo13 [ ndz lip 06, 2008 11:09 pm ]
Tytuł: 

regeneracja jest prosta i daje nowy reduktor - naprawdę nie opłaca się kupować nowego , natomiast moja instalacja ma dopiero rok więc pewnie to nie to ale podjadę do gazowników ,

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/