MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 16, 2025 11:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr kwie 09, 2008 12:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Witam!
Tak jak obiecalem mam pytanie odnosnie nowego nabytku mojej panny. Jest to Seat Arosa rocznik '99. Mniejsza chyba o model. Problem polega na tym, ze nie dziala poprawnie prawa el. szyba. Opuszcza sie tylko jakies 2/3 jej zakresu po czym staje jakby to byl koniec. Uwierzylbym ze tak jest, gdyby nie to, ze lewa szyba opuszcza sie do samego konca.
Wnioskuje, ze sterowanie zakresem ruchu szyby odbywa sie jakas krancowka. Teraz pytanie do Was:
Jak to jest zbudowane? Gdzie i jak sa zamontowane takie wylaczniki? A moze brne w slepa uliczke i powod wadliwego dzialania podnosnika jest calkiem inny? Czy spotkaliscie sie z podobnym problemem?
Nigdy nie rozbieralem czegos takiego, jak nie mialo korby, wiec pojecia nie mam jak to dziala.
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 8:32 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lut 23, 2007 8:24 pm
Posty: 182
Lokalizacja: Warszawa/Radom
W wiekszosci sam z lat 90 ( w nowych pewnie tez ale nie dlubalem to nie wiem na 100%) szyby wylaczaja sie na tzw. przeciazeniowke i sterowanie silnika staje gdy wzrosnie pobor pradu, co dzieje sie w przypadku max zamkniecia lub otwarcia. Czesto elektronika sterowania szyba ( najczesciej przy silniczku) z biegiem lat szwankuje, pojawiaja sie pekniecia plytki lub zimne luty, a czesto sie przepala.
Najprosciej - sprawdz czy nie masz za duzych oporow na prowadnicach szyb, czy sa dobrze nasmarowane, a takze zerkni8j czy nie bylo tam jakiejgos dzwona i czy prowadnica jest prosta.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 9:22 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Wszystko sie zgadza, oprocz zimnych lutow - raczej pekanie lutow, bo zimny lut to wada powstala w procesie lutowania :-)
To tak gwoli sprostowania.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 09, 2008 9:30 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Ok, dzieki wielkie. Auto bylo z jednej strony troche porysowane z tego co mi wiadomo (fotki sprowadzanego auta), no ale wszystko jest mozliwe. W jakims wolniejszym czasie dobiore sie do tego.
Jeszcze raz dzieki!
Pozdrawiam!

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl