No właśnie! Dziś zresetowałem pamięć automatycznej skrzyni biegów i ... REWELACJA! Samochód "zyskał" więcej mocy. Lepiej przyspiesza i delikatniej zmienia biegi - super.
Poniżej sposób jak to zrobić znaleziony na brytyjskim forum MB
http://mbclub.co.uk/forums/index.php ( nie wiem czy mogę podać ten link, w końcu to konkurencja ale właściciele MB nie są małostkowi - prawda?

)
Zapewne jest on znany większości właścicieli MB ale może co poniektórzy "młodzi" posiadacze nie mają o tym pojęcia.
" Resetting auto gearbox memory without disconnecting battery..
Found this on the US MB slk forum... was a little scepticle at first until loads of guys reported that their cars were quicker off the line, changed gear at more optimum points etc, so I tried it and it does indeed seem to work!
The long way to reset the gearbox memory is to disconnect the battery for 30 minutes - but follow this quick procedure and it can be done in a couple of minutes!! Give it a try yourselves and post the results if it works!!
" 1. Get in your car, it doesn't matter if you close the door or not.
2. Turn the key to the on (not start) position, the position just before the starter turns over.
3. Press the gas pedal to the floor with the key in the "on" position.
4. Hold the pedal to the floor for five seconds, then turn the key back to the "off" position (don't remove the key), then release the gas pedal.
5. Wait 2 mins for a full alignment.
6. Drive the car as you always do.
Depending on your driving style, this may or may not be a big factor. I do a lot of city driving so I noticed a big change after erasing my history. It is not hard to do this, just follow the instructions - Key on, pedal down 5 secs, key off, pedal up, wait 2 mins. Keep the key in for the entire thing. Seems to work on mine. "
Moje swobodne tłumaczenie najważniejszej częsci:
1. Wsiądź do samochodu ( nie jest ważne czy zamkniesz drzwi czy też nie).
2. Przekręć klucz na pozycje (2) zaraz przed uruchomieniem rozrusznika (wszystkie lampki będę zapalone).
3. Pozostawiając klucz w pozycji 2 wciśnij pedał przyspieszenia do podłogi (naciśnij kickdown).
4. Przytrzymaj w tej pozycji pedał przyspieszenia przez co najmniej 5 sekund, nastepnie puść pedał przyspieszenia a potem wyłącz stacyjkę, cofając klucz do pozycji 0 ALE NIE WYJMUJ KLUCZA ze stacyjki przez minimum 2 minuty.
Mogę napisać jedno - TO DZIAŁA!
PS. Podobno po kilkuset milach "ASB" uczy sie naszego stylu jazdy i znów jest dość niemrawo. Zawsze można powtórzyć powyższą procedurę raz jeszcze.