MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
swap https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=32624 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Emil200D [ czw mar 20, 2008 4:38 pm ] |
Tytuł: | swap |
Witam ,czy według Was wypali swap takiej jednostki do W124 ? hi,hi http://youtube.com/watch?v=7hJl8rTaInA&feature=related |
Autor: | zebda [ czw mar 20, 2008 4:43 pm ] |
Tytuł: | |
Myślę, że największym problemem byłaby zdecydowanie zmniejszona widoczność przez przednią szybę...no i może troche za bardzo dociążony przód ![]() ![]() |
Autor: | Stomek [ pt mar 21, 2008 1:37 am ] |
Tytuł: | |
Napewno nie ma 2500 KM. |
Autor: | boss87 [ pt mar 21, 2008 2:30 am ] |
Tytuł: | |
to jakiś motor z łodzi podwodnej ? edit: raczej z ciężarówki /Saurer/ |
Autor: | Stomek [ pt mar 21, 2008 3:21 am ] |
Tytuł: | |
Jakas stara wolnossaca V12, pewnie z ciezarowki, tu zaadoptowana jako silnik agregatu pradotworczego. |
Autor: | BrunoGiamatti [ pt mar 21, 2008 8:42 am ] |
Tytuł: | |
a ja mam taki u siebie .. wszedł bez problemów .. tylko musiałem wrzucić sprężyny od 300D bo trosze usiadł ![]() hmm ładny silniczek ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | boss87 [ pt mar 21, 2008 12:28 pm ] |
Tytuł: | |
Nie taka wolnossąca bo 'mit 2 Turbos' |
Autor: | szeryf [ pt mar 21, 2008 1:38 pm ] |
Tytuł: | |
Moze lepiej taki http://youtube.com/watch?v=qSx0AKguOtw&feature=related |
Autor: | zebda [ pt mar 21, 2008 1:55 pm ] |
Tytuł: | |
coż za minimalizm...jak szaleć to szaleć: ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MercBeginner [ pt mar 21, 2008 10:20 pm ] |
Tytuł: | |
W tej budzie? Moim zdaniem za słaby - to nie będzie jeździć ![]() |
Autor: | Stomek [ sob mar 22, 2008 12:05 am ] |
Tytuł: | |
boss87 pisze: Nie taka wolnossąca bo 'mit 2 Turbos' Tam sa dwa osobne 'banki' kolektorow ssacych i dwa wydechy po przeciwnej stronie. Gdyby tam byla turbosprezarka to te cztery dziury spiete bylyby razem, a gdyby byly dwie to lezalyby miedzy kolektorami ssacymi po przeciwnych stronach. Tam na filnmie nie ma nawet filtrow powietrza. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> szeryf pisze: Moze lepiej taki http://youtube.com/watch?v=qSx0AKguOtw&feature=related
Tak wyglada wlasnie doladowana V-ka. Przez dwa lata opiekowalem sie taka podobna V16, tylko 3 razy wieksza, a zeby jej nie bylo smutno to na drugiej burcie stala jej siostra- kazda po 4000KM |
Autor: | MercSwir [ sob mar 22, 2008 1:50 am ] |
Tytuł: | |
A ja na codzień bywam w fabryce silników agregatowych w poznaniu. Rzędowe 4 są śmieszne. Ale 5 6 7 i 9 są niesamowite. Jednak te silniki to nic w porównaniu z okrętowcami. Wiele razy byłem na takim silniku. Wielkość dużego domu. I najlepsze jest to ze to... dwusuwy:)) tzn jeden zawór mają ale tylko wydechowy. ![]() |
Autor: | Stomek [ sob mar 22, 2008 3:01 am ] |
Tytuł: | |
MercSwir pisze: I najlepsze jest to ze to... dwusuwy:)) tzn jeden zawór mają ale tylko wydechowy.
![]() Dwusuwy ze wzgledu na ograniczenia wynikajace z momentow od wirujacych mas. W tych silnikach jeden obrot to caly suw od pobrania powietrza do wydechu i w ten sposob mozna oraniczyc obroty maksymalne do okolo 100/min. A stare okretowe dwusuwy ( Sulzer RND) nie mialy wogole zaworu wydechowego ![]() |
Autor: | Waciak [ sob mar 22, 2008 8:07 am ] |
Tytuł: | |
Mój walnięty stary ![]() Tam była zamontowana jednostka napędowa od czołgu. Taki sobie 20 metrowy prezencik na podwórko tatuś sprowadził. Na szczęście projekt ten (jak i kilka innych) trafiły ad acta ![]() |
Autor: | boss87 [ sob mar 22, 2008 10:01 am ] |
Tytuł: | |
Masz jakieś zdjecia tego cuda? Może być ciekawe ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |