MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

swap
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=32624
Strona 1 z 2

Autor:  Emil200D [ czw mar 20, 2008 4:38 pm ]
Tytuł:  swap

Witam ,czy według Was wypali swap takiej jednostki do W124 ?
hi,hi

http://youtube.com/watch?v=7hJl8rTaInA&feature=related

Autor:  zebda [ czw mar 20, 2008 4:43 pm ]
Tytuł: 

Myślę, że największym problemem byłaby zdecydowanie zmniejszona widoczność przez przednią szybę...no i może troche za bardzo dociążony przód ;) [zlosnik]

Autor:  Stomek [ pt mar 21, 2008 1:37 am ]
Tytuł: 

Napewno nie ma 2500 KM.

Autor:  boss87 [ pt mar 21, 2008 2:30 am ]
Tytuł: 

to jakiś motor z łodzi podwodnej ?

edit: raczej z ciężarówki /Saurer/

Autor:  Stomek [ pt mar 21, 2008 3:21 am ]
Tytuł: 

Jakas stara wolnossaca V12, pewnie z ciezarowki, tu zaadoptowana jako silnik agregatu pradotworczego.

Autor:  BrunoGiamatti [ pt mar 21, 2008 8:42 am ]
Tytuł: 

a ja mam taki u siebie .. wszedł bez problemów .. tylko musiałem wrzucić sprężyny od 300D bo trosze usiadł ;)
hmm ładny silniczek :) .. może mieć troszke kucy wbrew temu co mówicie ;) ... ja nie oamiętam żeby STAR tak się kręcał [zlosnik] A może do jakiś sportowych ciężarówek?? ;)

Autor:  boss87 [ pt mar 21, 2008 12:28 pm ]
Tytuł: 

Nie taka wolnossąca bo 'mit 2 Turbos'

Autor:  szeryf [ pt mar 21, 2008 1:38 pm ]
Tytuł: 

Moze lepiej taki http://youtube.com/watch?v=qSx0AKguOtw&feature=related

Autor:  zebda [ pt mar 21, 2008 1:55 pm ]
Tytuł: 

coż za minimalizm...jak szaleć to szaleć:

Obrazek ;) [zlosnik]

Autor:  MercBeginner [ pt mar 21, 2008 10:20 pm ]
Tytuł: 

W tej budzie? Moim zdaniem za słaby - to nie będzie jeździć [zlosnik]

Autor:  Stomek [ sob mar 22, 2008 12:05 am ]
Tytuł: 

boss87 pisze:
Nie taka wolnossąca bo 'mit 2 Turbos'

Tam sa dwa osobne 'banki' kolektorow ssacych i dwa wydechy po przeciwnej stronie. Gdyby tam byla turbosprezarka to te cztery dziury spiete bylyby razem, a gdyby byly dwie to lezalyby miedzy kolektorami ssacymi po przeciwnych stronach. Tam na filnmie nie ma nawet filtrow powietrza. <br>Dodano po 3 minutach.:<br>
szeryf pisze:

Tak wyglada wlasnie doladowana V-ka. Przez dwa lata opiekowalem sie taka podobna V16, tylko 3 razy wieksza, a zeby jej nie bylo smutno to na drugiej burcie stala jej siostra- kazda po 4000KM

Autor:  MercSwir [ sob mar 22, 2008 1:50 am ]
Tytuł: 

A ja na codzień bywam w fabryce silników agregatowych w poznaniu. Rzędowe 4 są śmieszne. Ale 5 6 7 i 9 są niesamowite. Jednak te silniki to nic w porównaniu z okrętowcami. Wiele razy byłem na takim silniku. Wielkość dużego domu. I najlepsze jest to ze to... dwusuwy:)) tzn jeden zawór mają ale tylko wydechowy. ;)

Autor:  Stomek [ sob mar 22, 2008 3:01 am ]
Tytuł: 

MercSwir pisze:
I najlepsze jest to ze to... dwusuwy:)) tzn jeden zawór mają ale tylko wydechowy. ;)

Dwusuwy ze wzgledu na ograniczenia wynikajace z momentow od wirujacych mas. W tych silnikach jeden obrot to caly suw od pobrania powietrza do wydechu i w ten sposob mozna oraniczyc obroty maksymalne do okolo 100/min.
A stare okretowe dwusuwy ( Sulzer RND) nie mialy wogole zaworu wydechowego ;)

Autor:  Waciak [ sob mar 22, 2008 8:07 am ]
Tytuł: 

Mój walnięty stary [zlosnik] kupił sobie kiedyś, ruski kuter patrolowy.
Tam była zamontowana jednostka napędowa od czołgu.
Taki sobie 20 metrowy prezencik na podwórko tatuś sprowadził.
Na szczęście projekt ten (jak i kilka innych) trafiły ad acta [zlosnik]

Autor:  boss87 [ sob mar 22, 2008 10:01 am ]
Tytuł: 

Masz jakieś zdjecia tego cuda? Może być ciekawe :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/