MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Ludzie to debile:))))))) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=32322 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob mar 08, 2008 9:14 pm ] |
Tytuł: | Ludzie to debile:))))))) |
Normalnie ja poprostu wymiekam.Jakko ze kozystam z allegro,ojciec rowniez to spotykam sie z durnymi telefonami lub mailami.Ojciec hobbystycznie hoduje owczarki niemieckie.Jest ogłoszenie.Maile sa takie czy Psa trzeba odebrac osobiscie? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Jacku [ sob mar 08, 2008 9:57 pm ] |
Tytuł: | Re: Ludzie to debie:))))))) |
MERCEDES 4 EVER pisze: pyta czy jest przeswietlony na obecnosc dysplazji.......u 3 miesiecznego psa i przeswietlac go w poszukiwaniu choroby zwyrodnieniowej stawow wystepujacych u psow w podeszłym wieku
Zgadzam się ludzie generalnie nie są zbyt rozgarnięci ![]() ![]() |
Autor: | ghost2255 [ sob mar 08, 2008 10:15 pm ] |
Tytuł: | |
Ja w pracy mam kontakt z ludźmi osobiście oraz przez Allegro. Mógłbym napisać książkę o tym, jakie ludzie mają pytania i problemy. Kiedy już myślę, że słyszałem wszystko, to zawsze znajdzie się ktoś, kto zapyta o coś, czego bym sam przez sto lat nie wymyślił, takie to głupie. Przykład z dzisiaj: Przychodzi koleś i pyta o cenę danej usługi, odpowiadam, jak jest cena, on się dziwi, czemu tak drogo, no to mu tłumaczę, że sprzęt jest drogi, kosztował sporo $$$ i musi się zwrócić, a ja nie robię tego charytatywnie. Na to on, no przecież już pan kupił sprzęt i go ma, to czemu pan chce tak dużo, jak już nie musi pan go kupować? Kolejny koleś: "ile kosztuje to i to?" odpowiadam "tyle i tyle" on na to "a nie wie pan, gdzie mi to zrobią taniej?" |
Autor: | żbik [ sob mar 08, 2008 11:14 pm ] |
Tytuł: | |
Mam podobne doświadczenia, głównie przez allegro. Czasami mam problem czy odpowiadać jełopowi na pytania, na które odpowiedź jest w ogłoszeniu czy też 'ustawić' go. Najgorsi są klienci poniżej 14 lat, którzy trują dupę przez gg, pytając się np. o to czy sprzedawany przeze mnie przedmiot da radę gdzieś kupić taniej czy nie, ile kosztuje przesyłka, chociaż jest to napisane, ech ![]() ![]() |
Autor: | t.king [ ndz mar 09, 2008 9:07 am ] |
Tytuł: | |
najbardziej lubię te 99% sprzedających na allegro,którzy w każdym zdaniu opisu sprzedawanego przedmiotu robią orty ![]() |
Autor: | THC [ ndz mar 09, 2008 10:46 am ] |
Tytuł: | |
Pracując w hurtowni elektrycznej, niemal codziennie spotykam sie z takim czymś: wchodzi facet mija słupki z krążkami kabli, podchodzi do mojego biurka i zadaje pytanie: sprzedajecie tu przewody? Czasem odpowiem ,że nie, dlatego,że to hurtownia elektryczna, koleś podziękuje i wychodzi mijając kilometry przewodów o metr, o niektóre nawet się otrze. Nigdy tego nie zrozumiem. Pracując na stacji paliw, jeden koleszka wszedł o 3 rano, z pytaniem gdzie jest najbliższa stacja paliw. Po chwili zrozumiał,ze jest na stacji,zatankował i odjechał. Są też tacy , wchodzi i od progu : Panie szybko nie mam czasu, daj pan przewody na cały dom. Pytam ile mb. a koleś z mordą, to pan nie wie???? |
Autor: | damian [ ndz mar 09, 2008 11:37 am ] |
Tytuł: | |
Hit z zaprzyjaźnionej hurtowni części do ciężarówek. Legendarna akcja .... ![]() Wchodzi klient i pyta o części do naczepy. Sprzedawca - Jaka to naczepa, na jakich jest osiach?? Klient - Panie nie wiem, z tyłu jest napisane LONG VEHICLE - masz pan części do tego ??!! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ertee [ ndz mar 09, 2008 11:49 am ] |
Tytuł: | |
kiedyś miałem telefon w firmie (sprzedajemy tylko gotowe notebooki typu, HP, Asus, Sony itd) i koleś mówi że widział naszą oferte na stronie i on by chciał następujące parametry i tu zaczyna mi dyktować kolejne podzespoły, jakaś tam płyta główna, jakiś tam procek (jak w stacjonarnym PC) aż zgłupiałem czy mu chodzi o notebooka czy o PC'ta ale wysłuchałem do końca i pytam go czy życzy sobie żeby ten notebook był poskładany z takich właśnie części jak podał, a on że oczywiście.... niestety takie rzeczy to tylko w erze proszę pana... inny przypadek często spotykany to wchodzi klient i mówi jakie to on by chciał mieć parametry w notebooku, wyśrubowane do granic a na moje pytanie ile chciałby przeznaczyć na taki komputer słyszę odpowiedź w stylu "do 3 tys zł" ![]() |
Autor: | agaj666 [ ndz mar 09, 2008 12:42 pm ] |
Tytuł: | |
Telefon od klienta z Alledrogo: "Dostał pan przelew ode mnie?Wysłał pan paczke?" Zero loginu,zero nazwiska,zero czegokolowiek. Rozczulające......... I nie potrafi(nie chce?) zrozumieć,że jest jedną z 50 osób,która tego dnia puściła przelew. Ale juz sie uodporniłem. |
Autor: | Patro [ pn mar 10, 2008 11:21 am ] |
Tytuł: | |
A'propos pytań mądrych inaczej: Witam. Dlaczego nie wystawił mi pan jeszcze komętaża? Pytanie zadane po 10 minutach od zakończenia aukcji. Na moje tłumaczenie, że komentarz wystawiam po sfinalizowaniu aukcji, otrzymałem odpowiedź: Ale przecierz z kątaktowałem się z panem bardzo szypko, wienc braku kątaktu mi pan nie zażuci. Ja jestem pozytywny |
Autor: | Monter [ pn mar 10, 2008 11:49 am ] |
Tytuł: | |
Wystawilismy astrę uszkodzona na allegro z ceną minimalną 4.300 zł. Cena minimalna była uzasadniona wyceną ubezpieczyciela, który za taka kwotę kupi auto ( opis w aukcji ) ![]() tysiace telefonów : "Panie za 3.500 przyjeżdżam i biorę - nie pomagały nawet początkowe moje tłumaczenia, że moge pokazac wycene z PZU aby coś udowodnić... trudno co robić. Jako, że jestem importerem dachówek - trafiła do mnie Pani, która widziała moją dachówkę w kol. czerwonym u poprzedniego klienta. Jak pokazywałem jej próbkę tego koloru stwierdziła, że tamten jest inny - bardziej brazowy ![]() Na samym końcu powiedziałem, że chyba może mieć rację. Stwierdziłem, że mamy jeszcze na magazynie starą dostawę, która "ma inny odcień". Przyniosłem inny panel z magazynu w tym samym kolorze i odcienu co jej przed chwilą pokazywałem i zaprezentowałem - moje zdziwienie było wielkie gdy oswiadczyła mi, że to jest to o czym mówiła i chce szybko zamówić. Rece opadają. ![]() |
Autor: | WSR [ pn mar 10, 2008 12:00 pm ] |
Tytuł: | |
Mi kiedyś na allegro gość napisał, że "sprzęt jest nowy, więc nie udzielamy gwarancji" ![]() |
Autor: | Borys [ pn mar 10, 2008 2:27 pm ] |
Tytuł: | |
Monter doskonale Cie rozumiem. Jako ze zajmuje sie kamieniarstwem, takze mam podobne problemy natury "technicznej" z klientami... Przyklady: 1. Kobieta zamowila model z wystawy. Po postawieniu mowi, ze to nie ten z wystawy. Na odpowiedz, ze przeciez nie ma go na wystawie, co mialbym z nim niby zrobic? -widocznie wzial pan go do siebie do domu. Tak, w piwnicy schowalem... 2. Panie, a ile dajecie lat gwarancji na ta okleine kamieniopodobna? (pytanie dotyczylo wyszlifowanej powierzchni kamienia..) 3. Panie, czy to prawda ze ten kamien jest taki blyszczacy do glebokosci 0,3mm a pozniej juz nie? Nie prosze Pana, w kazdym miejscu po wyszlifowaniu jest blyszczacy. -Ale tylko do 0,3mm? ... rece opadly 4. Panie ale przeciez olej ma wieksza gestosc niz kamien, dlatego w niego nie wsiaka... (zjadlem sobie banana, co sie bede z glupkiem sprzeczac) |
Autor: | ertee [ śr mar 12, 2008 7:09 am ] |
Tytuł: | |
Monter pisze: Przyniosłem inny panel z magazynu w tym samym kolorze i odcienu co jej przed chwilą pokazywałem i zaprezentowałem
- moje zdziwienie było wielkie gdy oswiadczyła mi, że to jest to o czym mówiła i chce szybko zamówić. siła sugestii ![]() ![]() |
Autor: | KLARA [ śr mar 12, 2008 9:56 am ] |
Tytuł: | |
Ja też znam ten ból. Mam sklep z pieczywem i ciastkami i ile razy kobita prosi o pół jakiegoś chleba, podaję, -ona na to, że"ja poroszę ten drugi, jest bardziej wypieczony" -podaję identyczną drugą połowę tego samego chleba. ![]() -kobita-"o ten jest super wypieczony" Brak słów. Albo: Stały klient, przychodzi dzień w dzień i zadaje to samo pytanie, -"świeży ten chleb?" Czasami odpowiadam, -że nie, że jest z przed świąt(niech sobie wybierze których) ![]() Czasami już nie mam siły tłumaczyć, że codziennie jest dostawa świeżego pieczywa, a wszystko z zeszłego dnia idzie do zwrotu. ![]() |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |