MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

VIN + Tabliczka=prośba o decoding- Foty
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=31949
Strona 1 z 2

Autor:  ZORTOX [ czw lut 21, 2008 11:15 am ]
Tytuł:  VIN + Tabliczka=prośba o decoding- Foty

Szanowne Grono,
Proszę bardzo o pomoc w rozkodowaniu tegoż oto VINu :
WDB 12305322013335, rok produkcji szacuję na 79...ale nie jestem jeszcze pewien. Rosjanie w tym przypadku są bezradni [oczko]
Dla jasności wrzucę fotki...
Obrazek

Obrazek

Sprawa dość pilna bo jest szansa na zakup tego pojazdu przed wystawieniem go na ebay przez właściciela.
Pozdrawiam Arti

Autor:  diablo107Podkarpacie [ czw lut 21, 2008 12:11 pm ]
Tytuł: 

oto kolor auta
http://www.astralsilber.de/farbcodes/906_graublau.jpg
wyposażenie:
410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.1988)
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
432 headrests in the rear and elimination of front and rear safety belts (с 01.01.1977 по 28.02.1986)
headrests in the rear, elimination of automatic (self-reeling) safety belts
467 central locking system and instruments with english lettering (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
583 electric window lifters (front doors) (с 01.04.1970)
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
320 - additional plate and rear seat bench stop for great britain (from 01.03.1967 up to 31.07.1980)

Autor:  howser [ czw lut 21, 2008 12:45 pm ]
Tytuł: 

W 123 280CE
kiera z prawej + afftomat
kolor- graublau-
Obrazek

410- elektryczny szyber
420- aftomat
432-headrests in the rear and elimination of front and rear safety belts???
467- central locking system and instruments with english lettering
583- elektryka szyb przednich
593-green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip ???
320-additional plate and rear seat bench stop for great britain

Pozdro <br>Dodano po 21 minutach.:<br> tak to jest gdy sie nie odswieża [zlosnik]

Autor:  ZORTOX [ pt lut 22, 2008 12:35 am ]
Tytuł: 

Dzięki chłopaki za pomoc... [zlosnik] [zlosnikz]

Jest takie coś do kupienia C123 z chyba 79roku, wyrejestrowane, stoi na placu od powiedzmy roku, silnik odpalił ale jakoś chodził na 4 gary [szalone] , elektryczne szyby, antena, i szyber działają. Środek to niebieski welur...tylko nie wiem dlaczego tego kodu nie ma na tabliczce lakierowanej ??? Ponoć pojazd jeździ i skrzynia pracuje płynnie, właściciel zaproponował nadymanie oponek i przejażdżkę jeżeli się zdecyduję na zakup. Buda to największy problem, progi do wymiany, doły drzwi kiepskie ale nie tragiczne, nadkola ujdą w tłoku, podłużnice nawet zdrowe. Wnętrze to istny kibel a na fotelu kierowcy zaczęły wyrastać grzybki [szalone]. Rama szybra zgnita i jakoś prowadnice krzywe są, ale otwiera sie i zamyka. Blokada pneumatyczna fotela uwalona, kieszenie drzwi połamane, tylna kanapa OK, fotel pasażera OK, dywaniki OK, generalnie wszystko wilgotne i mokrawe. W bagażniku pod kołem zapasowym nalot rudy/pomarańczowy, spody wnęk bagola bez dziur. Tylna klapa w bardzo dobrym stanie, uszczelki to też niezły kibel-szczególnie okien [wscieklosc]
Dobra teraz foty:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mam cholerny dylemat z tym pojazdem...bo nie mam gdzie go postawić :evil: :evil: Czy może warto go brać na manele?? Cena nie przekracza normalnej tygodniówki.

Pozdro Arti

Autor:  howser [ pt lut 22, 2008 1:02 am ]
Tytuł: 

ZORTOX pisze:
Czy może warto go brać na manele??

jak na manele to kupca na welur i tylni zderzak juz masz,
drewno tez szybko sprzedaz ;)

Pozdro

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ pt lut 22, 2008 5:19 am ]
Tytuł: 

Zortox masz talent do wyszukiwania rupieci albo tam tylko takie są w ich klimacie-daj spokoj to nie do uratowania-tylko na czesci.

Autor:  ZORTOX [ pt lut 22, 2008 11:17 am ]
Tytuł: 

M4E...tam od razu nie do uratowania [zlosnik] [zlosnik] Naoglądałem się Kielbikowych fot jego 250TE i wiem że można teraz już wszystko uratować... [zlosnik] [cool] :P

Jedynym problemem jest PARKING tego pojazdu...ale postaram sie coś wykombinować.

Autor:  MajsterGarage [ pt lut 22, 2008 1:28 pm ]
Tytuł: 

ZORTOX pisze:
Środek to niebieski welur...tylko nie wiem dlaczego tego kodu nie ma na tabliczce lakierowanej

Na tabliczkach lakierowanych nie ma zapisanego rodziaju tapicerki.

Autor:  ZORTOX [ pt lut 22, 2008 1:38 pm ]
Tytuł: 

MajsterGarage pisze:
Na tabliczkach lakierowanych nie ma zapisanego rodziaju tapicerki.


No ok...to gdzie było zapisane jaki wzór tapicerki ma mieć dany pojazd z I serii?? Rozumiem że w VINie, ale jeżeli Rosjanie nie dają rady to jak?? Datten Karta?? czy co?

Autor:  buckswizz [ pt lut 22, 2008 1:41 pm ]
Tytuł: 

jak ja lubie ten zielony meszek ;) stan przynajmniej w srodku gorszy niz mojego,
ZORTOX pisze:
Czy może warto go brać na manele?? Cena nie przekracza normalnej tygodniówki.

jezeli na manele to masz juz zamówienie na przedni zderzak i listwy ozdobne,kratki podszybia,błotniki przód w zależnosci od stanu,i błotnik tyl,bo widze ,ze nie jest zle a ciekawe co od wewnątrz:) widzisz i juz masz zakup prawie zwrócony,a drewko takie na allegro ostatnio widzilem za 600 zł [totalszok]

Autor:  MajsterGarage [ pt lut 22, 2008 1:56 pm ]
Tytuł: 

ZORTOX pisze:
No ok...to gdzie było zapisane jaki wzór tapicerki ma mieć dany pojazd z I serii?? Rozumiem że w VINie, ale jeżeli Rosjanie nie dają rady to jak?? Datten Karta?? czy co?

To zostaje tylko DK.

Autor:  Mike_THE_GR8 [ pt lut 22, 2008 2:54 pm ]
Tytuł: 

ZORTOX pisze:
Czy może warto go brać na manele??


Jeśli weźmiesz go na części to ja ustawiam się w kolejce po 4 boczki, wszystkie dywany i listwy pod tylne lampy (oczywiście jeśli nikt tego nie rezerwował przede mną :) ).

Autor:  WSR [ pt lut 22, 2008 3:11 pm ]
Tytuł: 

Sępy [zlosnik]

Autor:  ZORTOX [ śr maja 14, 2008 5:27 pm ]
Tytuł: 

...no dobra ;) stało się pojazd stoi w garażu. Siedzi tam silnik M110 110.984 czyli ten 177KM. Po oczyszczeniu świec i kabli pali na dotyk na 6 garów, chodzi o dziwo równo i cicho... [zlosnikz]
PYTANIE!! Czy wałki rozrządu będą pasować do silnika 110.988????? W Ogórze (kombi) słychać je już trochę i chciałbym zrobić przekładkę jeżeli to możliwe??
Jakie różnice zastosowano między tymi dwoma silnikami?? oprócz wtrysku?

Jeżeli nikt nic nie będzie potrzebował z tego silnika to pójdzie on na złom, bo chyba nie chce mi się go wyciągać...gdyby był 185 KM no to gra by była watra świeczki [oczko] Kompresja mierzona wczoraj :12,5-12-11,5,11,11,11
Pozdro Arti

Autor:  bary123ce [ śr maja 14, 2008 7:24 pm ]
Tytuł: 

Straycat z Poznania szuka pełno części do takiego, bo ma prawie identyko. Silnik też ten sam! Już mu daję znać!

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/