MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
300TDT - Yeahh !!!!!! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=31802 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | hogben [ czw lut 14, 2008 2:13 pm ] |
Tytuł: | 300TDT - Yeahh !!!!!! |
Jeżeli tylko Bóg i Partia pozwolą to dziś wieczorem wrócę na łono MB w pięknym ach nieco przerdzewiałym stylu. ![]() WDB12319312003067 - chuda wersja , ale zawsze o TDT chodziło mi po głowie. Wieczorem pierwsza randka ( zaliczka była w ciemno ) - i pytanie na co specjalnego zwrócić uwagę przy Turbo i klimatyzacji ??? Transmission 02 031053 - ???? Co to znaczy ? ( Ale jestem podjarany ) ![]() To się nazywa prezent na walentynki... pozdrawiam |
Autor: | THC [ czw lut 14, 2008 3:09 pm ] |
Tytuł: | |
Nie jaraj sie, kiedy opadną emocje to zwątpić można. Tu masz cos o numerach skrzyni : http://dieselgiant.com/mercedes_engine_ ... ission.htm |
Autor: | witek-sec [ czw lut 14, 2008 3:14 pm ] |
Tytuł: | |
hogben pisze: i pytanie na co specjalnego zwrócić uwagę przy Turbo i klimatyzacji ?
Czy oba te systemy są sprawne ![]() |
Autor: | hogben [ czw lut 14, 2008 7:20 pm ] |
Tytuł: | |
witek-sec pisze: hogben pisze: i pytanie na co specjalnego zwrócić uwagę przy Turbo i klimatyzacji ? Czy oba te systemy są sprawne ![]() Ok , ale wybaczcie lamerskie pytanie - jak sprawdzić turbinę ? Co powinna robić ? I jak ? Gość ma podobno wydruk z pomiaru ciśnień z którego wynika że spręża 28 - 30 na każdym cylindrze. Czy to możliwe ? Tak wysokie ciśnienia ? pozdrawiam Jerzy |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw lut 14, 2008 7:27 pm ] |
Tytuł: | |
hogben pisze: witek-sec pisze: hogben pisze: i pytanie na co specjalnego zwrócić uwagę przy Turbo i klimatyzacji ? Czy oba te systemy są sprawne ![]() Ok , ale wybaczcie lamerskie pytanie - jak sprawdzić turbinę ? Co powinna robić ? I jak ? Gość ma podobno wydruk z pomiaru ciśnień z którego wynika że spręża 28 - 30 na każdym cylindrze. Czy to możliwe ? Tak wysokie ciśnienia ? pozdrawiam Jerzy zdarza sie tak czasem w dieslu... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Sebian [ czw lut 14, 2008 10:00 pm ] |
Tytuł: | |
Przed zakupem kubeł zimnej wody na głowę i weź ze sobą jakiegoś kolegę, który ma o Beczkach jakieś pojęcie i wie, czego szukać. |
Autor: | kondrix123 [ czw lut 14, 2008 10:41 pm ] |
Tytuł: | |
Turbine można sprawdzić w następujący sposób ściągnij osłone żeby zobaczyć łopatki turbiny złap za wałek i jeżeli rusza się w góre i w dół to ok jeżeli rusza się osiowo w przód i w tył to lipa sprawdź czy po stronie turbiny blok jest zalany olejem jak odpalisz auto i po chwili dasz ostro po garach czy z rury wydechowej nie leci czasem olej Sprawdź czy ma odpowiednią chłodnice wody skrzynia jest na linke czy na cięgno? Tu masz mój nr tel 601415632 jak będziesz chciał wiedzieć coś więcej to dzwoń Generalnie auto powinno piszczeć przy ostrzejszym ruszaniu ja ostatnio podpaliłem gumy w swoim ![]() |
Autor: | bary123ce [ pt lut 15, 2008 8:44 pm ] |
Tytuł: | |
hogben pisze: 28 - 30 na każdym cylindrze
ja się z takimi wynikami w tym silniku nie spotkałem |
Autor: | hogben [ sob lut 16, 2008 10:01 pm ] |
Tytuł: | |
Beznadzieja.... Jakbyście zobaczyli na plaży swoją ulubioną aktorkę , a podchodząc bliżej zorientowali się że to jej kilkudniowe zwłoki a w dodatku pokryte nieudolnie zrobionym makijażem... po prostu rozpacz. Buda - 17 razy spawana z blach różnej grubości , Łaty na łatach ![]() Silnik - Turbina zdechła , rzyga olejem jak szalona , w oleju udupczone wszystko łącznie z maską. Silnik ledwie dycha , anonsowany wyżej wydruk pomiaru ciśnienia - autentyczny ale gdzieś z 1989 roku. Skrzynia przeciąga , szarpie i bez kickdownu. Wnętrze - rzeź , syf , zgnilizna i rozpierducha. Panel sterowania niedziałającą klimą wklejony na gumę do żucia. I to tyle.... Sprzedawał dziadek inwalida który do naszego odjazdu uparcie twierdził że to idealny stan. Szkoda gadać... Dzięki wam za wszystkie rady i dobre słowo. To naprawdę fajna sprawa mieć takie wsparcie ![]() A w sobotę kupiłem sedana 240 ' 83 ![]() Tylko już sam nie wiem . Dupa za nisko , czy przód za wysoko ????? |
Autor: | markslav [ ndz lut 17, 2008 12:03 am ] |
Tytuł: | |
hogben pisze: Tylko już sam nie wiem . Dupa za nisko , czy przód za wysoko ?????
Hehe, mam ten sam "problem" wg mnie prawda leży gdzies po środku, czyli dupa ciut za nisko, przód sporo za wysoko. Chyba to jest kwestia sprężyn, ja troche zgłupiałem ze swoim, bo przód się podniósł jak wymineiłem amory, to stwierdziłem, że wyrównam go w góre i wymieniłem na tyle też, i nic -siedzi jak siedział:D Napisz cos więcej o aucie, z tego zdjęcia wygląda nieźle i ta czerwień jeszcze taka żywa się wydaje- w wiekszości jest już półmat... |
Autor: | bary123ce [ ndz lut 17, 2008 10:03 am ] |
Tytuł: | |
Niestety ciężko trafić dobrego OM617A ![]() |
Autor: | Seweryn 1977 [ ndz lut 17, 2008 12:38 pm ] |
Tytuł: | |
Masz jakies zdjęcia tego 300TDT, ile gość za niego wołał? |
Autor: | hogben [ ndz lut 17, 2008 2:48 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: Niestety ciężko trafić dobrego OM617A ![]() Niestety nie , na szczęście była symboliczna ![]() Seweryn 1977 pisze: Masz jakies zdjęcia tego 300TDT, ile gość za niego wołał?
Byłem tam ostro po zmroku, więc nie mam fotek. Ale uwierz mi jednego dobrego elementu byś tam nie znalazł. Cena miała być 5,5 kpln. Jeżeli mimo wszystko chcesz go zobaczyć daj znac na PW to gdzieś znajdę jego numer , zresztą podobno wystawił go na oto moto (zielone kombi z Warszawy ) Co do nowego mietka , to wrzucam kilka kotek : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ogólnie ładny , lakier altrot 585 fajnie zmienia się w zależności od oświetlenia , zielone szyby , ręczny szyber , wnętrze brudne ale z wyjątkiem siedzenia kierowcy całe . Silnik super - suchy nawet się nie poci , podobnie pompa , skrzynia 4 idealna , most cichy ( będzie na sprzedaż bo cretino wstawił od 200D ). Jak bóg zdarzy to wrzucę mu skrzynię 5 i obrotkę. Teraz uzupełnię braki i do warsztatu na mechanikę a później lakiernia. Na cały projekt auto + części + warsztat + lakiernia mam przeznaczone jakieś 8-10 kpln , więc raczej się zmieszczę. VINowych purystów proszę - nie wieszajcie na mnie psów za chęć poprawiania fabryki , będą same orginalne części , żadnych naklejek z kaczorem donaldem ![]() |
Autor: | sz4l0ny [ ndz lut 17, 2008 4:57 pm ] |
Tytuł: | |
hogben pisze: [Jak bóg zdarzy to wrzucę mu skrzynię 5 i obrotkę.
VINowych purystów proszę - nie wieszajcie na mnie psów za chęć poprawiania fabryki , będą same orginalne części , żadnych naklejek z kaczorem donaldem ![]() mialem zrobic to samo w swoim ale jakos mi przeszlo. kazdy powie ze brak 5 bardzo czuc, ale tej 5 tak naprawde uzywa sie tylko w trasie a przyspieszenia zostaja tak samo smieszne jak byly wczesniej. jak na ironie wszystkie znane mi beczki ktore "jezdza w trasy" maja skrzynie 4 - reszta ludzi jezdzi w trasy juz po prostu na innych autach VINowym purysta nie jestem ale jak dodawac beczce wypasu to tylko na czesciach z gwiazdą powodzenia ![]() |
Autor: | MajsterGarage [ ndz lut 17, 2008 5:17 pm ] |
Tytuł: | |
hogben pisze: zielone kombi z Warszawy
To ta co w ogloszeniu jest napisane, że wersja amerykańska? Gratuluje 240D ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |