MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jak sprawić by stary kaszlak migotał jak nowy? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=31544 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Prezeslaw [ ndz lut 03, 2008 5:37 pm ] |
Tytuł: | Jak sprawić by stary kaszlak migotał jak nowy? |
Oddałem Fiata 126p młodszemu bratu i nie chciałbym, żeby zginął na jakimś skrzyżowaniu usiłując skręcić w lewo. Co zrobić, żeby kierunkowskazy świeciły jak należy. Póki co to jak wciśnie się hamulec, to włączony kierunkowskaz objawia się lekkim przygasaniem innych świateł (chyba, że auto jest na "wysokich" obrotach). Chciałbym, żeby migał jak elegant, albo coś w ten deseń. Jest to maluszek z 83go roku (chromowane zderzaki, mały budzik i dźwignia rozrusznika w podłodze). Akumulator jest względnie nowy, a prądnica ustąpiła miejsca alternatorowi. Z góry dzięi za pomoc. |
Autor: | nagro [ ndz lut 03, 2008 6:02 pm ] |
Tytuł: | |
W moim Mercedesie taki objaw pojawiał się jak nie było masy. Podejrzewam że u Ciebie też to może być przyczyną. |
Autor: | Prezeslaw [ ndz lut 03, 2008 6:08 pm ] |
Tytuł: | |
Raczej nie. Tu chyba bardziej chodzi o to, że on świeci po prostu jak każdy stary maluch, czyli za słabo. I jest to wada, z którą raczej wyjechał z fabryki. Ale posprawdzam masy dla pewności. |
Autor: | Xytras [ ndz lut 03, 2008 6:26 pm ] |
Tytuł: | |
A masz na prądnice? Może wartałoby wpakować alternator z eleganta bo wydaje mi się iż to jest główny powód. |
Autor: | kubol [ ndz lut 03, 2008 6:33 pm ] |
Tytuł: | Re: Jak sprawić by stary kaszlak migotał jak nowy? |
Prezeslaw pisze: prądnica ustąpiła miejsca alternatorowi
|
Autor: | voytas [ ndz lut 03, 2008 6:34 pm ] |
Tytuł: | |
Sprawdź wszystkie styki i napięcia przy lampach. W 405 tak miałem, okazało się że styki są zaśniedziałe i wtyczka przy lampie nie kontaktowała jak należy. |
Autor: | Prezeslaw [ ndz lut 03, 2008 6:37 pm ] |
Tytuł: | |
Ok. Posprawdzam styki, masy i oinne tego typy zwierzęta. Ale mam pytanie. Czy to nie może być kwestia jakiegoś urządzenia typu regulator napięcia, przerywacz, lub ewentualnie jakiś inny elektryczny punkt kluczowy? |
Autor: | Xytras [ ndz lut 03, 2008 6:38 pm ] |
Tytuł: | |
Aj przepraszam, nie doczytałem ![]() Jak już styki będą sprawdzone może jednak warto zainteresować się alternatorem o ile problem będzie dalej. Eleganty miały nowszy zapłon, może też stąd się biorą spadki napięcia? |
Autor: | Prezeslaw [ ndz lut 03, 2008 6:50 pm ] |
Tytuł: | |
Z zapłonem nie ma kłopotu. Wstawiłem mu moduł zapłonu i śmiga jak dzikus (robi 125km/h). No i cewke zapłonową też ma z tych nowszych dzieł fiata. |
Autor: | Xytras [ ndz lut 03, 2008 6:52 pm ] |
Tytuł: | |
Czyli jest wszystko jak w nowszym malaczu? No to faktycznie chyba byś musiał połączenia sprawdzić, może miernik sprawdzać oporność... A na pewno bym sprawdził jakie napięcia daje alternator na wolnych obrotach i na wyższych. |
Autor: | WSR [ ndz lut 03, 2008 6:53 pm ] |
Tytuł: | |
Paweł nie zapominaj, że ja mu planowałem głowicę, poprawiłem dolot i gaźnik, stoczyłem zamach no i regulowałem (o ile coś z tych regulacji zostało) a odpowiedź ci na priva wysłałem, jakbyś nie mógł otworzyć linków, to napisz, to ci je wrzucę do jakiegoś txt |
Autor: | roadrunner [ ndz lut 03, 2008 6:57 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Paweł nie zapominaj, że ja mu planowałem głowicę, poprawiłem dolot i gaźnik, stoczyłem zamach no i regulowałem to juz wiedomo dlaczego tylko Prezeslaw pisze: robi 125km/h
![]() ![]() ![]() |
Autor: | Xytras [ ndz lut 03, 2008 7:03 pm ] |
Tytuł: | |
To w tym 126 musi być rzeźba na OM617 że tylko tyle wyciąga ![]() |
Autor: | WSR [ ndz lut 03, 2008 7:14 pm ] |
Tytuł: | |
Taaa, same tu GWIAZDOZBOKI... tak trzymać panie i panowie ![]() |
Autor: | Mrozu [ ndz lut 03, 2008 8:11 pm ] |
Tytuł: | |
moze sprobuj zarowki wymienic na diodowe ?:> potrzebuja mniej pradu wiec moze bedzie lepiej ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |