MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 17, 2025 3:21 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn sty 07, 2008 6:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
hej

mam problem z pasami bezpieczeństwa, tzn nie chowają mi się tak jak powinny. nie zaciąga ich, wiszą są długie. tak jakby słabo się zwijały. czy jest jakaś szansa na poprawienie tego czy trzeba kupować nowe?

pozdro

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 7:09 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 25, 2006 6:37 pm
Posty: 396
Lokalizacja: Poznań
Hmm nie wiem nigdy ich nie rzobieralem bo ni emialem po co. Pewno mozna je jakos "zregenerowac" tylko zeby zadnej wielkiej ingerencj w nie nie robic :x . Wiadomo chodzi o bezpieczenstwo. To tyle z mojej strony.
Dla chcacego nic trudnego [zlosnik]

_________________
124 und 126p und tu oł tu


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 7:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Być może są skręcone na odcinku od rolki zwijającej do wieszaka na słupku (pod tapicerką słupka). <br>Dodano po 34 sekundach.:<br> Być może są skręcone na odcinku od rolki zwijającej do wieszaka na słupku (pod tapicerką słupka).

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 8:41 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Mogą być cztery główne przyczyny:
- słaba sprężyna (nie zdarza się)
- pas haczy o coś pod tapicerką słupka
- kształt pasa jest zdeformowany ("banan" po rozwinięciu)
- pas jest zabrudzony (tłusty) W tym przypadku dosyć skutecznie pomoże rozwinięcie pasa i wymycie go w jakimś środku piorącym lub płynie do naczyń.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 8:50 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
FreQ pisze:
Hmm nie wiem nigdy ich nie rzobieralem bo ni emialem po co. Pewno mozna je jakos "zregenerowac" tylko zeby zadnej wielkiej ingerencj w nie nie robic :x . Wiadomo chodzi o bezpieczenstwo. To tyle z mojej strony.


Tak w kwestii bezpieczeństwa: NIE REGENERUJE SIĘ PASÓW BEZPIECZEŃSTWA!!!

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 9:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
to podziałam z myciem i sprawdzeniem pod tapicerką słupka.

dziękuje za info

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 07, 2008 11:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:13 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Bolesławiec
a ja tam w ogóle nie używam pasów - dla mnie strasznie niewygodne są - więc staram się aby moja kierownica była w miarę miękka [zlosnik]

_________________
www.arahnet.org - usługi i bezpieczeństwo IT
BMW E32 750iA '91 magia V12 8)
Ford Fiesta 1.3 [LPG] (do pracy)
Honda VT 1100 SHADOW
Ex: MB W123 300 d '79
Ex: BMW E32 735i '87
Ex: Honda VF 750 F


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 8:35 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
amatox pisze:
a ja tam w ogóle nie używam pasów - dla mnie strasznie niewygodne są - więc staram się aby moja kierownica była w miarę miękka [zlosnik]


Do pewnego czasu, choć potem na wózku nie będą Ci już potrzebne [zlosnik]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 08, 2008 9:29 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:13 pm
Posty: 205
Lokalizacja: Bolesławiec
wtedy zwłaszcza :P no bo jak wtedy utrzymam równowagę? pośladkami? [zlosnik]

_________________
www.arahnet.org - usługi i bezpieczeństwo IT

BMW E32 750iA '91 magia V12 8)

Ford Fiesta 1.3 [LPG] (do pracy)

Honda VT 1100 SHADOW

Ex: MB W123 300 d '79

Ex: BMW E32 735i '87

Ex: Honda VF 750 F


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 09, 2008 1:57 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Panowie, nie zaczynajmy kolejnej dyskusji o zasadności używania pasów. Co do miękkości kierownicy, to ja jednak wolałbym walnąć głową w poduszkę powietrzną niż w kierownicę, dlatego też zawsze zapinam pasy. Z pozycji pasażera jest jeszcze ciekawiej bo on zwykle bez pasów wybija głową szybę...

Wracając do tematu. U mnie w beczce słabo się zwijają pasy kierowcy, ale to dlatego że się już trochę "wymiętoliły" tzn. łatwo się skręcają i nie układają się już tak ładnie przy zwijaniu, trzeba im troche pomagać

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 7:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
Panowie wracam z pytaniem odnośnie pasów, w aso powiedziano mi 2500zł, więc czy sie orientujecie czy można dokupić same mechanizmy i wymienić pas w nich? przed chwilą powiedział mi facet a allegro, że tak mozna zrobić. sprzeda mi komplet z czarnymi pasami a ja sam moge to wymienić. to prawda? pozdr <br>Dodano po 9 minutach.:<br> z czarnych pasów na jasny beż, nie napisałem tego

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 8:02 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Nie prawda co mowi ten koles. Po 1 bylo kilku prod pasow i kostrukcje roznia sie. Po 2 sa to moduly nie rozbieralne, tzn na upartego rozbierzesz (w koncu tylko czlowiek to skladal), ale ze zlozeniem bedziesz mial spory problem (silne sprezyny, grube blachy itd).

Jakie to auto? Pasy do w201 i w124 w aso to koszt 250, czy 500 za sztuke. Nie pamietam juz dokladnie.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 8:45 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw kwie 03, 2003 10:07 am
Posty: 352
Lokalizacja: Szczerców/Łódzkie
pasy do 140 coupe. facet powiedział , że sam to wymienie. no ale skoro tak mówisz, to nie będę się w to bawił. zbyt wazna to rzecz, a człowiek wolno nie jeździ

_________________
W 123/ 81r - 2.3E " Helena"
W 168/ 01r - 1.7 CDI
ex:
W 221/ 04r - E320 4matic
W 140/ 98r - CL 500
W 124/ 91r - 300CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 9:06 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 28, 2002 7:43 pm
Posty: 1054
Numer GG: 3764542
Lokalizacja: Wrocław
amatox pisze:
a ja tam w ogóle nie używam pasów - dla mnie strasznie niewygodne są - więc staram się aby moja kierownica była w miarę miękka [zlosnik]


Ta Twoja beemka to ma chyba jaśka w kierownicy? To powodzenia Ci życzę i zdrowia Ci życzę i najlepszego Ci życzę jak kiedyś ktoś w Ciebie przywali (Ty na pewno nie uderzysz bo na pewno jesteś dobrym kierowcą) i ten jasio Ci wypali a pasy nie przytrzymają ciała na miejscu. Cudem będzie jak na kołnierzu ortopedycznym się skończy.
Ja jestem w stanie zrozumieć że ktoś nie lubi i nie zapina pasów bo tak i już ale nie wtedy jak ma się poduszkę! Czy to naprawdę tak ciężko zrozumieć że poduszka może zabić bez pasów? To są dwa NIEROZŁĄCZNE elementy.
A tak poza konkursem to po co to napisałeś? Żeby pokazać jaki kozak jesteś?

To tyle w kwestii zapinania pasów z mojej strony.


Co do regeneracji to tak jak rzecze Sebian. Pasów się nie regeneruje i nie naprawia. Wymienia się. A nawet po większym strzale powinno się je wymienić.

_________________
ex/8 74'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 25, 2008 9:17 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
damian pisze:
Co do regeneracji to tak jak rzecze Sebian. Pasów się nie regeneruje i nie naprawia. Wymienia się. A nawet po większym strzale powinno się je wymienić.


Jak czytam te pomysły wyżej, to włosy mi się jeżą :roll:

To i ja mam pytanie: Czy pasy w ASO sprzedawane są - że tak powiem - na sztuki (np. prawy przód - pasażer, lewy przód - kierowca), czy w kompletach (PP+PL)?

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl