MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Saab 9-5
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=30938
Strona 1 z 1

Autor:  sattann [ ndz sty 06, 2008 10:14 am ]
Tytuł:  Saab 9-5

Witam ! Czy ktos ma lub miał do czynieniea z tym autem ( szczególnie z dieslem 2.2 -chyba jest to silnik z Opla) ? Pytam poniewaz zauważyłem ,ze te auta maja dosc atrakcyjne ceny ( mysle o rocznikach 98-00) .Ponoć są to dosc solidne i trwałe auta ,a przy tym dobrze wyposażone wiec tym bardziej dziwna sprawa.A choc to juz nie te Saaby co kiedys ,nadal sie odróżniają od innych plastików.Pozdrawiam !!

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ ndz sty 06, 2008 11:20 am ]
Tytuł:  Re: Saab 9-5

sattann pisze:
Witam ! Czy ktos ma lub miał do czynieniea z tym autem ( szczególnie z dieslem 2.2 -chyba jest to silnik z Opla) ? Pytam poniewaz zauważyłem ,ze te auta maja dosc atrakcyjne ceny ( mysle o rocznikach 98-00) .Ponoć są to dosc solidne i trwałe auta ,a przy tym dobrze wyposażone wiec tym bardziej dziwna sprawa.A choc to juz nie te Saaby co kiedys ,nadal sie odróżniają od innych plastików.Pozdrawiam !!


jest to drozszy opel Vectra.Saab jest kupiony przez GM i to auto to zakamuflowana vectra! :lol:

Autor:  ghost2255 [ ndz sty 06, 2008 11:46 am ]
Tytuł: 

Miałem przyjemność pojeździć właśn ie takim modelem. Bardzo wygodny samochód, choć silnik 2.2 TiD 120KM nie daje oszaamiających osiągów. Wykonany solidnie, części np. zawieszenia nie są przesadnie drogie. Trzeba się tylko przyzwyczaić do rozwiązań deski rozdzielczej, przełączników, no i stacyjki oczywiście.

Niestety, jeśli ten diesel jest taki sam, jak w oplu, to zła opinia krąży o pompach wtryskowych - potrafią nawalić bez ostrzeżenia i są bardzo drogie w naprawie (3.500zł).

Ogólnie polecam, za tą cenę ładniejszy niż opel, młodszy niż VW, no i ten wygląd... [zlosnik]

Autor:  zebda [ ndz sty 06, 2008 12:29 pm ]
Tytuł: 

W Oplu z 2003 roku mamy taki silnik...140 tys km i zadnej powaznej usterki.

Napopularniejsza rzecza ktora pada w tych silnikach jest przeplywomierz, objawia to sie przechodzeniem silnika w tryb awaryjny (najczesciej dzieje sie to w trasie podczas gwaltownego wcisniecia gazu na wolnych obrotach lub redukcji do wysokich obrotow - to z moich doswiadczen) i dzieje sie to bardzo nieregularnie, czasem nie ma problemow z tym przez 3-4 tys km, czasem na trasie 300 km wlaczy sie 3 razy (wtedy trzeba sie zatrzymac, wylaczyc silnik, wlaczyc ponownie i jezdzie sie dalej)...


...w Oplach pada jeszcze kolo pasowe co 100-120 tys km, koszt wymiany w ASO ok 1000 zl (kolo to napedza m.in. pompe wody, wiec jak sie urwie to nie da rady jechac, urwanie objawia sie glosnym lubu dubu spod maski, na szczescie zniszczenie tego kola pasowego nie powoduje zadnych uszkodzen samego silnika)...

...i jeszcze jedno, do ktoregos roku notorycznie w SAABie 9-5 padala/wariowala elektronika...


...M4E tak Saab 9-5 to w czesci Vectra i Saab 9000, ale nie najnowsza Vectra C (nia jest nowy Saab 9-3 (ten od 2001 czy 2002 roku)), a Vectra B z lat 1995-2003)

Autor:  And [ ndz sty 06, 2008 1:00 pm ]
Tytuł: 

Mało co nie kupiłem Saab'a 9-3 co prawda 2.0 turbo benzyna. Autko nie powiem bardzo miłe ale zmieniłem zdanie zaraz chwilę po tym jak powiedziałem że biorę ten samochód- moim oczom ukazała się piękna plama jakiegoś płynu cieknącego z okolic komory silnika. Okazało się potem że był to płyn hamulcowy. Przebieg 50t km :o

Autor:  _me: how_ [ ndz sty 06, 2008 1:22 pm ]
Tytuł: 

And pisze:
Okazało się potem że był to płyn hamulcowy. Przebieg 50t km :o


Ojojoj, no to niezła mina była z tego Saaba tego.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/