MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
kierownica i problem ( zeby nie było że nie chciałem:P) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=30597 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kruszyn [ pn gru 17, 2007 5:16 pm ] |
Tytuł: | kierownica i problem ( zeby nie było że nie chciałem:P) |
jak wiadomo w moim MB jest strasznie nie pasująca brzydka kierownica firmy BBS ![]() ![]() ![]() Problem w tym że BBS nie chce się wyprowadzić... dosyć mocno zjechane gniazdo imbusa ![]() |
Autor: | roadrunner [ pn gru 17, 2007 7:06 pm ] |
Tytuł: | |
Kup nowa srube a do tej niech cos przyspawaja (nakretke, duza najlepiej) i wtedy kreca. Tam jest normalny gwint. |
Autor: | beet [ pn gru 17, 2007 7:47 pm ] |
Tytuł: | |
Co te sruby tak trzymaja.. U Juranda jak szabrowalismy kierownice, to tez bez walenia mlotkiem sie nie obylo. A kiere juz zanabyles czy szukasz dopiero? Bo ja mam stara od swojego, stan chyba podobny do tej ze zdjecia, srube gratis dostaniesz ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ pn gru 17, 2007 8:25 pm ] |
Tytuł: | |
oj chyba faktycznie mocny spaw bedzie potrzebny Ja w w123 kupilem sobie kiedys nowa kierownice i jej nie wymienilem bo trzymało tak mocno ze klucze sie wszystkie okrągłe zrobiły |
Autor: | _me: how_ [ pn gru 17, 2007 8:25 pm ] |
Tytuł: | |
kruszunku, w tureckich gettach dużych, niemieckich miast jest taki rytuał, że sportowe kierownice przykręca się śrubą maczaną w kleju typu PATEX, więc nic dziwnego, że masz problem. |
Autor: | holyfido [ pn gru 17, 2007 8:59 pm ] |
Tytuł: | |
Jechałem dziś przez Kruszyn, wiem skąd ta tablica ![]() Ja do W123, żeby odkręcić użyłem palnika. Inaczej nie chciała śruba puścić. |
Autor: | kruszyn [ pn gru 17, 2007 11:48 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: kruszunku, w tureckich gettach dużych, niemieckich miast jest taki rytuał, że sportowe kierownice przykręca się śrubą maczaną w kleju typu PATEX, więc nic dziwnego, że masz problem.
hehe ![]() ![]() ![]() ![]() A kierownice którą widać planuje nabyć ![]() |
Autor: | kruszyn [ sob lut 02, 2008 11:53 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: kruszunku, w tureckich gettach dużych, niemieckich miast jest taki rytuał, że sportowe kierownice przykręca się śrubą maczaną w kleju typu PATEX, więc nic dziwnego, że masz problem.
tak w woli informacji Na tureckie patenty najlepszy dobry polski mechanik ![]() Dzisiaj z pomocą Jurka BBS wylądował w bagażniku ![]() ![]() |
Autor: | bartekmw [ ndz lut 03, 2008 5:45 am ] |
Tytuł: | |
Też miałem takie g... jak kupiłem swoją żółtą beczułkę. Też miałem problemy z odkręceniem, ale jakoś poszło. Do nowej długo się nie musiałem przyzwyczajać, bo krótko jeździłem z dziwolągiem, ale w pierwszej chwili, faktycznie, jak koło sterowe od TITANICA ![]() Przyzwyczaisz się i nie będziesz chciał mniejszej. Leciutko teraz chodzi, prawda? ![]() |
Autor: | kruszyn [ ndz lut 03, 2008 10:12 am ] |
Tytuł: | |
bartekmw pisze: Też miałem takie g... jak kupiłem swoją żółtą beczułkę. Też miałem problemy z odkręceniem, ale jakoś poszło. Do nowej długo się nie musiałem przyzwyczajać, bo krótko jeździłem z dziwolągiem, ale w pierwszej chwili, faktycznie, jak koło sterowe od TITANICA
![]() Przyzwyczaisz się i nie będziesz chciał mniejszej. Leciutko teraz chodzi, prawda? ![]() leciutko jak leciutko ale jest zdecydowanie głębiej osadzona jak BBS i nie sterczy tak przed nosem ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |