MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Polak potrafi... https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=29876 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | holyfido [ śr lis 14, 2007 8:23 pm ] |
Tytuł: | Polak potrafi... |
http://www.capri.pl/forum/40198 do poczytania. A na zachete: Toz tego mojego bylego to nic nie przebije: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=23444828 -silnik z fiesty przednionapedowej, przykrecony na jedna poduszke, pod druga nie bylo w silniku miejsca wiec byl zamocowany jeszcze na jednej z przodu, do dorobionej rury w ksztalcie palaka przykreconego miedzy podluznicami -chlodnica polonez -wentylatory polonez -blacha w okolicach zawiasow maski przedniej polatana zwykla spawarka -wezyki paliwowe laczone w 20 miejscach -zbiornik paliwa - duzy fiut -przednie lampy - fiat/polonez -przednie halogeny - ciagnik c-360 -zderzaki - ksztaltownik zimnogiety C-ownik ok 100x50 -przedni pas - blacha ocynkowana dachowa -tunel chlodnicy - blacha uzywana z dachu golebnika chyba, pomalowana na czarno ![]() -tlumik - rurka hydrauliczna 1/2 cala, ostatni wydech duzy fiut, przymocowany za koncowke do karoserii przez obejme i koc azbestowy -2 linki holownicze zamontowane na stale -resory od niewiadomo czego, z siedem pior na strone, z lewej strony pekniete pioro, zlaczone na 2 plaskowniki skrecone na wylot srubami -sprezyny przod nie wiem od czego, nie dalo sie ugiac -dach winyl zamalowany czarna farba -zamiast silownikow tylnej klapy jakies zaczepy, jak w wersalce, zeby klapa nie opadala -tylne literki ford, do ktorych nie bylo oryginalnych klipsow, przykrecona do gumowego paska, a pasek przykrecony na wkrety do klapy -korbki szyb - polonez -nagrzewnica - polonez, razem z silniczkiem i obudowa, nawet wylacznik polonez, przymocowany izolacja do nagrzewnicy, powycinane dziury w grodzi "uszczelnione" kocem azbestowym -pompa+serwo - polonez/fiat, zalane wszystko plynem DA-1 -kierownica owinieta kablem, w celu pogrubienia, koncowki kabla przykrecone do fajery na wkrety -stacyjka usunieta, zalozony przycisk do startowania rozrusznika, pochodzacy od klaksonu z ciagnika, zaplon wlaczalo sie wlacznikiem swiatel od duzego fiata, zamontowanym w miejscu stacyjki w obudowie kolumny, oczywiscie po uprzednim powiekszeniu otworu -uchwyty zamykania drzwi - polonez (kupione specjalnie w sklepie, nowe z cenami) -schowki na boczkach drzwi od malucha (tez kupione nowe) -pasy od duzego fiata, poucinane i tylko odcinek od slupka do fotela -podkladki blaszane zamocowane przy pokretle pochylania siedzenia, zeby fotele staly bardziej 'w pionie' -szpachla pod zapawkami nawet nie dotarta -wlacznik spryskiwacza od ikarusa, od otwierania drzwi... -mieszek na galce zm. bieg. od poloneza, obciety i przyszyty igla i nicia zeby sie nie ruszal... -lusterka zew. wlasnej roboty, ze zwyklego szkla i blachy aluminiowej (a oryginalne chromowane dostalem na zapas, oczywiscie zamalowane na czarno) -ulepszenia w instalacji elektrycznej - likwidowalem 2 godziny, wycialem kombinerkami reklamowke dodatkowych przewodow... Troche czasu minelo odkad go nie mam, wiec penie troche umknelo, ale chybanarazie wystarczy ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr lis 14, 2007 9:00 pm ] |
Tytuł: | |
hmm aukcja sie nie pokazuje .. ale MYK dobry ![]() |
Autor: | holyfido [ śr lis 14, 2007 9:36 pm ] |
Tytuł: | |
Nie aukcja jest istotna ![]() Tylko link pierwszy ![]() |
Autor: | WSR [ śr lis 14, 2007 10:04 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Co niektórym domorosłym mechanikom, wydaje się że ilośc cylindrów, nie musi równać się ilosci tłoków w silniku ...
kupiłem kiedys na motobazarze w Łodzi motocykl z zatartym silnikem, Honda Magna 1100 , silnik V4 , chłodzony cieczą -kupiłem dla samego silnika bo to sprawdzona konstrukcja i dobry moment i moc -129 KM. Ale cos mi nie pasowało bo był bardzo tani ale co tam, rozbieram silnik, a tam cudo techniki- gostkowi prawdopodobnie pękła wcześniej jedna korba, to poprostu usunoł tłok, korbe obcioł przy przy samej stopie, kanały wodne zaklejił poksipolem, a w miejsce tłoka wklejił puszkę po zielonym groszku . jak do niego zadzwoniłem żeby z ciekawości zapytac co mu podsuneło taki oryginalny pomysł, to stwirdził że moc silnika podzielił na kalkulatorze na cztery i wyszło mu ze motor będzie miał na trzech garach ok 96 KM i gto też mu wystarczy. Nastepny patent,prawie kupiłem kiedyś sam silnik 2300 v6 od grandzi, i miałem dziwne podejrzane mysli bo nie miał 2 przewodów zapłonowych i w kopułce miał zaklejone dwa otwory na te przewody. Przed zapłatą jednak , spytałem o co tu biega, a zawodnik na to że z 6 tłoków wymontował dwa, bo twierdził że grandzia, mniej pali na czterech, tylko silnik jakoś nie uzyskuje pełnej mocy, ale to kwestia gaźnika... czytam i płaczę ze śmiechu i przypomina mi się to sam widziałem nieraz |
Autor: | broneq [ czw lis 15, 2007 7:00 pm ] |
Tytuł: | |
Przy tym co jest w tym temacie z capri.pl to klaksony z Peugeota w mojej Beczuni (już wymienione na oryginały MB i przeniesione na "pod atrapę") to pikuś. A podejście poprzedniego właściciela mojego pierwszego MB, że nie ma sensu zmieniać oleju jak i tak na tysiąc km dolewa pół litra (potem po wymianie uszczelniaczy zaworowych brał dalej pół litra ale na 10tys a nie na 1tys) można pominąć milczeniam. ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |