MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Polak potrafi...
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=29876
Strona 1 z 1

Autor:  holyfido [ śr lis 14, 2007 8:23 pm ]
Tytuł:  Polak potrafi...

http://www.capri.pl/forum/40198 do poczytania.
A na zachete:

Toz tego mojego bylego to nic nie przebije: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=23444828

-silnik z fiesty przednionapedowej, przykrecony na jedna poduszke, pod druga nie bylo w silniku miejsca wiec byl zamocowany jeszcze na jednej z przodu, do dorobionej rury w ksztalcie palaka przykreconego miedzy podluznicami
-chlodnica polonez
-wentylatory polonez
-blacha w okolicach zawiasow maski przedniej polatana zwykla spawarka
-wezyki paliwowe laczone w 20 miejscach
-zbiornik paliwa - duzy fiut
-przednie lampy - fiat/polonez
-przednie halogeny - ciagnik c-360
-zderzaki - ksztaltownik zimnogiety C-ownik ok 100x50
-przedni pas - blacha ocynkowana dachowa
-tunel chlodnicy - blacha uzywana z dachu golebnika chyba, pomalowana na czarno :-)
-tlumik - rurka hydrauliczna 1/2 cala, ostatni wydech duzy fiut, przymocowany za koncowke do karoserii przez obejme i koc azbestowy
-2 linki holownicze zamontowane na stale
-resory od niewiadomo czego, z siedem pior na strone, z lewej strony pekniete pioro, zlaczone na 2 plaskowniki skrecone na wylot srubami
-sprezyny przod nie wiem od czego, nie dalo sie ugiac
-dach winyl zamalowany czarna farba
-zamiast silownikow tylnej klapy jakies zaczepy, jak w wersalce, zeby klapa nie opadala
-tylne literki ford, do ktorych nie bylo oryginalnych klipsow, przykrecona do gumowego paska, a pasek przykrecony na wkrety do klapy
-korbki szyb - polonez
-nagrzewnica - polonez, razem z silniczkiem i obudowa, nawet wylacznik polonez, przymocowany izolacja do nagrzewnicy, powycinane dziury w grodzi "uszczelnione" kocem azbestowym
-pompa+serwo - polonez/fiat, zalane wszystko plynem DA-1
-kierownica owinieta kablem, w celu pogrubienia, koncowki kabla przykrecone do fajery na wkrety
-stacyjka usunieta, zalozony przycisk do startowania rozrusznika, pochodzacy od klaksonu z ciagnika, zaplon wlaczalo sie wlacznikiem swiatel od duzego fiata, zamontowanym w miejscu stacyjki w obudowie kolumny, oczywiscie po uprzednim powiekszeniu otworu
-uchwyty zamykania drzwi - polonez (kupione specjalnie w sklepie, nowe z cenami)
-schowki na boczkach drzwi od malucha (tez kupione nowe)
-pasy od duzego fiata, poucinane i tylko odcinek od slupka do fotela
-podkladki blaszane zamocowane przy pokretle pochylania siedzenia, zeby fotele staly bardziej 'w pionie'
-szpachla pod zapawkami nawet nie dotarta
-wlacznik spryskiwacza od ikarusa, od otwierania drzwi...
-mieszek na galce zm. bieg. od poloneza, obciety i przyszyty igla i nicia zeby sie nie ruszal...
-lusterka zew. wlasnej roboty, ze zwyklego szkla i blachy aluminiowej (a oryginalne chromowane dostalem na zapas, oczywiscie zamalowane na czarno)
-ulepszenia w instalacji elektrycznej - likwidowalem 2 godziny, wycialem kombinerkami reklamowke dodatkowych przewodow...
Troche czasu minelo odkad go nie mam, wiec penie troche umknelo, ale chybanarazie wystarczy :) Pozdrawiam serdecznie poprzedniego wlasciciela, ktory byl bardzo dumny ze wszyskich swoich przerobek :-/

Autor:  BrunoGiamatti [ śr lis 14, 2007 9:00 pm ]
Tytuł: 

hmm aukcja sie nie pokazuje .. ale MYK dobry [zlosnik]

Autor:  holyfido [ śr lis 14, 2007 9:36 pm ]
Tytuł: 

Nie aukcja jest istotna ;)
Tylko link pierwszy :)

Autor:  WSR [ śr lis 14, 2007 10:04 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Co niektórym domorosłym mechanikom, wydaje się że ilośc cylindrów, nie musi równać się ilosci tłoków w silniku ...

kupiłem kiedys na motobazarze w Łodzi motocykl z zatartym silnikem, Honda Magna 1100 , silnik V4 , chłodzony cieczą -kupiłem dla samego silnika bo to sprawdzona konstrukcja i dobry moment i moc -129 KM. Ale cos mi nie pasowało bo był bardzo tani ale co tam, rozbieram silnik, a tam cudo techniki- gostkowi prawdopodobnie pękła wcześniej jedna korba, to poprostu usunoł tłok, korbe obcioł przy przy samej stopie, kanały wodne zaklejił poksipolem, a w miejsce tłoka wklejił puszkę po zielonym groszku . jak do niego zadzwoniłem żeby z ciekawości zapytac co mu podsuneło taki oryginalny pomysł, to stwirdził że moc silnika podzielił na kalkulatorze na cztery i wyszło mu ze motor będzie miał na trzech garach ok 96 KM i gto też mu wystarczy.

Nastepny patent,prawie kupiłem kiedyś sam silnik 2300 v6 od grandzi, i miałem dziwne podejrzane mysli bo nie miał 2 przewodów zapłonowych i w kopułce miał zaklejone dwa otwory na te przewody. Przed zapłatą jednak , spytałem o co tu biega, a zawodnik na to że z 6 tłoków wymontował dwa, bo twierdził że grandzia, mniej pali na czterech, tylko silnik jakoś nie uzyskuje pełnej mocy, ale to kwestia gaźnika...


czytam i płaczę ze śmiechu i przypomina mi się to sam widziałem nieraz :D

Autor:  broneq [ czw lis 15, 2007 7:00 pm ]
Tytuł: 

Przy tym co jest w tym temacie z capri.pl to klaksony z Peugeota w mojej Beczuni (już wymienione na oryginały MB i przeniesione na "pod atrapę") to pikuś. A podejście poprzedniego właściciela mojego pierwszego MB, że nie ma sensu zmieniać oleju jak i tak na tysiąc km dolewa pół litra (potem po wymianie uszczelniaczy zaworowych brał dalej pół litra ale na 10tys a nie na 1tys) można pominąć milczeniam. ;) [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/