http://www.capri.pl/forum/40198 do poczytania.
A na zachete:
Toz tego mojego bylego to nic nie przebije:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=23444828
-silnik z fiesty przednionapedowej, przykrecony na jedna poduszke, pod druga nie bylo w silniku miejsca wiec byl zamocowany jeszcze na jednej z przodu, do dorobionej rury w ksztalcie palaka przykreconego miedzy podluznicami
-chlodnica polonez
-wentylatory polonez
-blacha w okolicach zawiasow maski przedniej polatana zwykla spawarka
-wezyki paliwowe laczone w 20 miejscach
-zbiornik paliwa - duzy fiut
-przednie lampy - fiat/polonez
-przednie halogeny - ciagnik c-360
-zderzaki - ksztaltownik zimnogiety C-ownik ok 100x50
-przedni pas - blacha ocynkowana dachowa
-tunel chlodnicy - blacha uzywana z dachu golebnika chyba, pomalowana na czarno
-tlumik - rurka hydrauliczna 1/2 cala, ostatni wydech duzy fiut, przymocowany za koncowke do karoserii przez obejme i koc azbestowy
-2 linki holownicze zamontowane na stale
-resory od niewiadomo czego, z siedem pior na strone, z lewej strony pekniete pioro, zlaczone na 2 plaskowniki skrecone na wylot srubami
-sprezyny przod nie wiem od czego, nie dalo sie ugiac
-dach winyl zamalowany czarna farba
-zamiast silownikow tylnej klapy jakies zaczepy, jak w wersalce, zeby klapa nie opadala
-tylne literki ford, do ktorych nie bylo oryginalnych klipsow, przykrecona do gumowego paska, a pasek przykrecony na wkrety do klapy
-korbki szyb - polonez
-nagrzewnica - polonez, razem z silniczkiem i obudowa, nawet wylacznik polonez, przymocowany izolacja do nagrzewnicy, powycinane dziury w grodzi "uszczelnione" kocem azbestowym
-pompa+serwo - polonez/fiat, zalane wszystko plynem DA-1
-kierownica owinieta kablem, w celu pogrubienia, koncowki kabla przykrecone do fajery na wkrety
-stacyjka usunieta, zalozony przycisk do startowania rozrusznika, pochodzacy od klaksonu z ciagnika, zaplon wlaczalo sie wlacznikiem swiatel od duzego fiata, zamontowanym w miejscu stacyjki w obudowie kolumny, oczywiscie po uprzednim powiekszeniu otworu
-uchwyty zamykania drzwi - polonez (kupione specjalnie w sklepie, nowe z cenami)
-schowki na boczkach drzwi od malucha (tez kupione nowe)
-pasy od duzego fiata, poucinane i tylko odcinek od slupka do fotela
-podkladki blaszane zamocowane przy pokretle pochylania siedzenia, zeby fotele staly bardziej 'w pionie'
-szpachla pod zapawkami nawet nie dotarta
-wlacznik spryskiwacza od ikarusa, od otwierania drzwi...
-mieszek na galce zm. bieg. od poloneza, obciety i przyszyty igla i nicia zeby sie nie ruszal...
-lusterka zew. wlasnej roboty, ze zwyklego szkla i blachy aluminiowej (a oryginalne chromowane dostalem na zapas, oczywiscie zamalowane na czarno)
-ulepszenia w instalacji elektrycznej - likwidowalem 2 godziny, wycialem kombinerkami reklamowke dodatkowych przewodow...
Troche czasu minelo odkad go nie mam, wiec penie troche umknelo, ale chybanarazie wystarczy

Pozdrawiam serdecznie poprzedniego wlasciciela, ktory byl bardzo dumny ze wszyskich swoich przerobek :-/