MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 1:37 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw paź 18, 2007 4:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
Witam wszystkich
Szukam sobie jakiegoś fajnego autka i nie potrafie wybrać. Słyszałem już rożne opinie ale postanowiłem się jeszcze tutaj poradzić.
Czy ktoś miał styczność z tymi autami, co sądzicie na ich temat?

Musi być diesel 1.9, kombi.
Volvo rok 2001,2002
Passat 1999,2000,2001

Jak wygląda sprawa z częściami zamiennymi, silniki, spalenie etc.

Pozdrawiam

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 18, 2007 4:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
Co do volvo to sie nie wypowiem, bo nie miałem styczności.

Passat ... w cenie passata z tego roku można kupić okulara z tych samych lat (ewentualnie trochę dopłacić). Minusy passata: w porównaniu z W210 to ciasnota w środku, silnik słabszy i więcej pali, nie wspomnę już że chodzi jak ursus. Napęd na przód blee - nawet nie można sie tym pościgać na światłach ... , pasek rozrżadu itp - trzeba zdejmować zderzak, aby go wymienić. Bardzo, ale to na prawdę bardzo kusi złodziei (trzymając pod domem trzeba odkręcać koło :P ). W wersji sqrt(bieda) nawet nie ma elektrycznych szyb ... kpina :)
Takie sobie te samochody

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 18, 2007 5:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Passat - lecą pompy od wspomagania bardzo (nowa spory wydatek).

Pewnie ze w porownaniu do W210 Passat jest mniejszy ale i tak jest to juz duzych rozmiarow auto, bez problemowo jedzie sie tym na wakacje itp.
Wnetrze duzo wieksze niz np w Vectrze C.

Volvo V40 bardzo ciasne wnetrze...jezdzilem troszke autem kupla i powiem szczerze ze przy moich ok.190 cm wzorstu za mna nikt juz nie mogl za mna usiasc...

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 18, 2007 5:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
jesli Passat B5 w stosunku do w210 to ciasnota, to w124 w stosunku do w210, to klita.

1.9 AFN 110KM 5-5.5l w trasie, do 7.5l na krotkich odcinkach po Warszawie. Klima zawsze wlaczona.

Silnik nie do zarzniecia, czesci tanie i latwo dostepne.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 18, 2007 5:39 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
zegarek pisze:
jesli Passat B5 w stosunku do w210 to ciasnota, to w124 w stosunku do w210, to klita.

dokładnie tak jest ...

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 18, 2007 5:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
A myslales nad A4 b5,b6? Bardzo przyjemne autko, troche lepiej wykonczone w srodku niz VW.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 18, 2007 6:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:51 am
Posty: 117
Lokalizacja: Lubartów
Szwagier, a raczej jego ojciec miał V40 z takim silnikiem. kupiony w salonie w Polsce, serwisowany. Cały czas były z nim problemy, zawieszenie, komputer silnika, sprężarka. Zostawiał w serwisie masę pieniędzy. Nie wiem czy jest to odosobniony przypadek, czy reguła ale odradzam.

_________________
W210 220 DIESEL
W163 500 WDC1631751A327554


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 18, 2007 9:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Kurde, skąd posiadacie takie informacje, jak zdejmowanie zderzaka przy wymianie i wielką awaryjnośc tych samochodów?

2 przypadki może rozjaśnią Ci sprawę, Passat 1.9 TDI 110KM, automat, przebieg sporo ponad 400 000, zadnych większych problemów, usterki jak w każdym aucie używanym, regularnie serwisowany nie sprawia wujasowi problemów od 5 lat.

Kumpla Passat 1.9TDI 110KM, manual, przebieg ponad 200 000, w rękach około 2 lat, żadnych większych problemów.

Samochód jak na tą klase uważam że głośny przez ten silnik. Jazda tania, ekonomiczne motory palą naprawdę niewiele, biorąc pod uwagę wielkośc auta, części łatwo dostępne. Mankamentem jest faktycznie duży popyt wśród złodziei.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 18, 2007 9:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
master pisze:
... , pasek rozrżadu itp - trzeba zdejmować zderzak, aby go wymienić.


To prawda, ze trzeba zdejmowac zderzak. W dodatku przedni pas i lampy [zlosnik]

zebda pisze:
Passat - lecą pompy od wspomagania bardzo


Skad takie wnioski?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 18, 2007 10:24 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Znajomy z miasta piernikow mial takiego passata rocznik 1998 1,8 benzyna...no i autoryzowany serwis prowadzi/ł jego znajomy...

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 19, 2007 12:14 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
WeebShut pisze:
Kurde, skąd posiadacie takie informacje, jak zdejmowanie zderzaka przy wymianie

samo życie wiele może nas nauczyć ...

Co do awaryjności hmm - nie ma samochodów bezawaryjnych !!! (tak, to nie żart). VW to samochody jak każde inne - ma może kilka minusów porównując do MB w podobnych granicach cenowych - i to chciałem podkreślić.

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 19, 2007 1:03 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:29 am
Posty: 461
Lokalizacja: Wałbrzych
Miejsce to nie problem bo autkiem ma jeżdzić drobna kobita.

Najbardziej interesują mnie ceny części, i awaryjność.
Okular odpada, mam do wyboru te dwa auta.

A audi ... auto fajne i wogóle ale miałem tyle że 2.6 quattro , byłem przygotowany na ceny części ale jak wymieniałem zawieche to dosłownie płakałem ... [zlosnik]

_________________
Warszawa M-20 1958
Hanomag Henshel F45 - 1968
W116 280SE 1978


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 19, 2007 8:38 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
w VW b5 masz taka sama zawieche co w Audi B5, wiec koszta te same.
Koszt ok. 1200pln za caly komplet na przod Lemfordera, za 600 nawet kupisz komplet w podrobie.
Niestety bez stukow przejezdza sie max 30kkm w tych autach.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 19, 2007 9:14 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli passat to b5 po liftingu od 2001r, zawieszenie juz nie alu, rozrząd zmienia sie co 90tys więc mozna zdejmować paspoza tym zrobisz o w ASO za 1.5tys więc nie ma płaczu,volvo V40-nigdy-jeździłem nie polecam, a 1.9d to od renaulta, a zawieszenie-jak w daewoo co 40 tys wymiana wszystkich gumek, które kosztują razy 10 jak np. w vectrze <br>Dodano po 5 minutach.:<br> poza tym zawieszenie w 5 po litingu jest naprawdę twałe,mój kolega ma w swoim z 2005r prawie 130 tys i nic nie robił, ja mam od nowości prawie 73tys i nic nie stuka, po prostu igła

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 19, 2007 10:05 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 11, 2007 10:59 pm
Posty: 699
Lokalizacja: Warszawa (WK)
Słyszałem i czytałem że V40 z dieslem, bez względu na to czy po face-liftingu, czy przed, to raczej kiepski pomysł.
TUTAJ masz w miarę obszerną charakterystykę używanego V40.

_________________
V945 2.3T 97'
Ex: V945 93' "Knudsen"
Ex: W123 240D 78' Englischrot
Ex: 85' Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham V8 307ci
Ex: W123 240D 84' 459 maroonbraun
Ex: 86' Chevy Caprice Wagon 5,0 V8 - moja pierwsza miłość...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl