MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[moto] Honda VF 750 F https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=29237 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | amatox [ pt paź 19, 2007 5:11 pm ] |
Tytuł: | [moto] Honda VF 750 F |
Piszę aby się pochwalić ![]() ![]() wsio pod linkiem Honda VF 750 F (zarejestrowane pojazdy) Motocykl zakupiony w celach turystycznych - korzystając z zimowych promocji ![]() ![]() Wczoraj tym cudeńkiem przyleciałem do domciu 400 km z Krakowa ![]() Standardowo - blog, fotosów więcej: Blog :: Honda VF 750 F |
Autor: | MercSwir [ pt paź 19, 2007 6:42 pm ] |
Tytuł: | |
Gratuluje maszyny!! Ja w zeszłym tygodniu kupiłem honde MBX 80 ![]() ![]() |
Autor: | butek22 [ pt paź 19, 2007 9:45 pm ] |
Tytuł: | |
Fajny motor, ja też sobie tak składam w te jesienne wieczory Honde Xl 600, wrzucam do tej ramy silnik od Mz 250, oto foto z placu boju ![]() |
Autor: | amatox [ pt paź 19, 2007 9:56 pm ] |
Tytuł: | |
no proszę ![]() ![]() |
Autor: | butek22 [ pt paź 19, 2007 9:57 pm ] |
Tytuł: | |
Trzeba mieć jakieś zajęcie w te jesienne wieczory ![]() |
Autor: | amatox [ pt paź 19, 2007 9:59 pm ] |
Tytuł: | |
Tak więc na moim blogu dodany został nowy dział, poświęcony motocyklowi ![]() mati124 coupe pisze: Trzeba mieć jakieś zajęcie w te jesienne wieczory
Nom, dokładnie ![]() ![]() |
Autor: | witek-sec [ sob paź 20, 2007 10:33 am ] |
Tytuł: | |
Mialem kiedys Honde VF 750 S. Generalnie wygodny motocykl ,troche ciezki , no i rama stalowa lata '80 ,takze ciezko latalo sie w szybkich lukach. Ogolnie moj egzemplarz byl juz troche "zmeczony" ( za dlugo byl w Polsce ![]() |
Autor: | amatox [ sob paź 20, 2007 10:38 am ] |
Tytuł: | |
witek-sec pisze: wysokie spalanie + problemy z przegrzewaniem sie tylnych glowic/cylindrow
Właśnie tego przegrzewania już doświadczyłem ... objawiło mi się tym że po około 200-250 km drogi (ciągłej jazdy) i zatrzymaniu nie chciał od razu odpalić, potrzebował niewielkiej chwili. A spalanie niby miało być 6-7 (wg tabel producenta nawet 4.5 ![]() |
Autor: | GrześMoto [ pn paź 22, 2007 1:06 pm ] |
Tytuł: | |
witek-sec pisze: Honde VF 750 S. Generalnie wygodny motocykl, troche ciezki , no i rama stalowa lata '80 ,takze ciezko latalo sie w szybkich lukach.
Jeżeli on jest ciężki to ja nie wiem co mam o moim GL`u powiedzieć. I w tym wypadku stwierdzenie o VF "Prawdziwy japoński turystyk" nie jest na miejscu ![]() Nie ma ciężkich motocykli, wszystko jest kwestią "wjeżdżenia się". Pozdrawiam |
Autor: | amatox [ pn paź 22, 2007 1:31 pm ] |
Tytuł: | |
GrześMoto pisze: "Prawdziwy japoński turystyk" to tylko taki żartobliwy zwrot ![]() Motor rozpędza się do około 220 (przetestowane) po za tym ze względu na przyspieszenie kwalifikowałby się już pod wczesnego ścigacza ![]() ![]() Jego waga to dokładnie 218kg na sucho, na full zatankowany i zalany płynami 248kg, czyli liczę sobie jego wagę średnio 230-238 kg ![]() GrześMoto pisze: nie wiem co mam o moim GL`u powiedzieć. Jakieś 20-50 kg cięższy - w zależności od wersji. Odpowiednio suchy i zalany do pełna z płynami. Model Gold Wing z silnikiem 1000 - 20-30kg Model Gold Wing z silnikiem 1100 - 30-50kg Jakoś tak ![]() Ponad to GL jest bardziej turystyczny, mniejsze zużycie paliwa, mniejsza prędkość - pewnie przez masę. Jednak ma mniejszy zbiornik paliwa niż w/w VF 750 F o jakieś 5 litrów - co raczej może powodować wyjęcie go z półki turystyków ![]() GrześMoto pisze: Nie ma ciężkich motocykli, wszystko jest kwestią "wjeżdżenia się".
No, co to to racja ![]() Sabre, czyli Honda VF 750 F, posiada zbiornik jeszcze mniejszy od GL (o chyba litr ![]() |
Autor: | GrześMoto [ pn paź 22, 2007 1:53 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jakieś 20-50 kg cięższy - w zależności od wersji.
Odpowiednio suchy i zalany do pełna z płynami. Model Gold Wing z silnikiem 1000 - 20-30kg Model Gold Wing z silnikiem 1100 - 30-50kg hehe fajny <joke> look na GL1200 Aspencade do tego dodaj ok 20kg na lampki, relingi i inne ![]() minimum 100kg różnicy |
Autor: | amatox [ pn paź 22, 2007 2:01 pm ] |
Tytuł: | |
![]() o mamusiu .... GL 1200 Toż to pół malucha .... 350kg .... a zresztą, jakie tam 100? ;P co najwyżej po 50 na nogę ![]() |
Autor: | witek-sec [ pn paź 22, 2007 2:14 pm ] |
Tytuł: | |
GrześMoto pisze: Nie ma ciężkich motocykli, wszystko jest kwestią "wjeżdżenia się".
Zalezy gdzie sie chcesz wjezdzic ? ![]() Np. BMW R1200GS mimo tego ze jest motocyklem enduro , w ciezki teren nie bardzo sie nadaje. Tak samo jak Gold Wing sie nie nadaje, do dojezdzania do pracy przez zakorkowane miasto. To ze VF jest ciezka to podtrzymuje , teraz sprzety o pojemnosci 750 potrafia wazyc ponizej 150 kg. Ale wiadomo jak juz sie jedzie , masa nie ma takiego znaczenia, z tym ze na ciezkich motocyklach typu Gold Wing podrozuje sie bardziej komfortowo. |
Autor: | amatox [ pn paź 22, 2007 2:55 pm ] |
Tytuł: | |
witek-sec pisze: teraz sprzety o pojemnosci 750 potrafia wazyc ponizej 150 kg.
Przyznaję się ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | GrześMoto [ pn paź 22, 2007 3:05 pm ] |
Tytuł: | |
witek-sec pisze: Tak samo jak Gold Wing sie nie nadaje, do dojezdzania do pracy przez zakorkowane miasto.
eeee.. od poszerzania drogi ma się parskający głośny tłumik ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |