GrześMoto pisze:
"Prawdziwy japoński turystyk"
to tylko taki żartobliwy zwrot

Motor rozpędza się do około 220 (przetestowane) po za tym ze względu na przyspieszenie kwalifikowałby się już pod wczesnego ścigacza

stąd taki zwrot - że szybki choć turystyk

W przeciwieństwie do ówczesnych ścigaczy ma on większy zbiornik i mniejsze zużycie paliwa (czyli większy zasięg)
Jego waga to dokładnie 218kg na sucho, na full zatankowany i zalany płynami 248kg, czyli liczę sobie jego wagę średnio 230-238 kg

co sprawia że faktycznie ciężko go jakąkolwiek metodą postawić na centralną nóżkę.
GrześMoto pisze:
nie wiem co mam o moim GL`u powiedzieć.
Jakieś 20-50 kg cięższy - w zależności od wersji.
Odpowiednio suchy i zalany do pełna z płynami.
Model Gold Wing z silnikiem 1000 - 20-30kg
Model Gold Wing z silnikiem 1100 - 30-50kg
Jakoś tak
Ponad to GL jest bardziej turystyczny, mniejsze zużycie paliwa, mniejsza prędkość - pewnie przez masę. Jednak ma mniejszy zbiornik paliwa niż w/w VF 750 F o jakieś 5 litrów - co raczej może powodować wyjęcie go z półki turystyków
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
które raczej winny być dalekodystansowe.
GrześMoto pisze:
Nie ma ciężkich motocykli, wszystko jest kwestią "wjeżdżenia się".
No, co to to racja

w czasie jazdy i użytkowania na co dzień nie odczuwa się tak jego masy.
Sabre, czyli Honda VF 750 F, posiada zbiornik jeszcze mniejszy od GL (o chyba litr

) - S jest ogólnie o kilka kilo lżejsza od F (zapewne przez te obudowy w które ubrana jest F oraz zmodyfikowaną konstrukcję silnika) - za to ma największe z w/w motocykli zużycie paliwa (bliskie 8 litrom/100km).
_________________
www.arahnet.org - usługi i bezpieczeństwo IT
BMW E32 750iA '91 magia V12
Ford Fiesta 1.3 [LPG]
(do pracy)Honda VT 1100 SHADOW
Ex: MB W123 300 d '79
Ex: BMW E32 735i '87
Ex: Honda VF 750 F