MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wstyd https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=28748 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | TOMEK126SEC [ wt wrz 25, 2007 6:12 pm ] |
Tytuł: | Wstyd |
Witam wszystkich. Na gorąco , póki mi nie przejdzie chciałem skreślić tych kilka zdań. Jutro pewnie odtajam i dojdę do wniosku że może to normalne. ALE TO NIE JEST NORMALNE!!!!! Po raz pierwszy wstyd mi że mam mercedesa , a to po wizycie w serwisie w Warszawie na ul. Gottlieba Daimlera . Klient jest tam tak olewany i "przemiło" obsługiwany , że odechciewa się wszystkiego. Pomyśleć ,że chciałem tylko zamówić kilka części do mojego staruszka. Już kilka razy opisywano na forum "życzliwe" podejście aso do naszych leciwych autek , ale mnie osobiście nigdy nie dotknęło no i masz trafiło we mnie. Wielki problem bo śmiałem oddać część którą dziś zakupiłem gdyż nie pasowała i poprosiłem o dobór właściwej. Pan mi wyłuszczył ,że przecież nie zamówi mi ewentualnych kilku różnych elementów tylko po to żeby ten jeden / właściwy /mi dopasować. Wartość zamówienie porażająca 66 zł i prawdopodobnie ten straszny ciężar finansowy nie pozwalał Panu dokonać zamówienia na daremno . Dramat. Poprosił o nr silnika , a po mojej uwadze , że nie mam takowego zarówno w dowodzie jaki dostępnej dokumentacji / pojazd 26 letni/ oznajmił że on na to nic nie poradzi. Pokazałem mu więc czerwoną kartkę i zażądałem sprowadzenia z magazynu potrzebnej części /mam nadzieje że tym razem właściwej / i zaniechania dalszych dyskusji. Sorry rozpisałem się . Nie polecam nikomu . Aha! Korekta faktury wymaga w tej firmie wystawienia 6 dokumentów i 5 podpisów klienta. Paranoja. Pozdrawiam wszystkich. |
Autor: | Patro [ wt wrz 25, 2007 6:33 pm ] |
Tytuł: | |
TOMEK126SEC pisze: Wielki problem bo śmiałem oddać część którą dziś zakupiłem gdyż nie pasowała i poprosiłem o dobór właściwej TOMEK126SEC pisze: Poprosił o nr silnika , a po mojej uwadze , że nie mam takowego zarówno w dowodzie jaki dostępnej dokumentacji / pojazd 26 letni/ oznajmił że on na to nic nie poradzi.
Właśnie dlatego przy zamawianiu części proszą w tym serwisie o numer VIN i silnika, aby precyzyjnie ustalić i dobrać żądaną część i uniknąć pomyłek. Zamówiłem tam już kilkanaście części. Zawsze proszono mnie o numer silnika i nadwozia. Zawsze też otrzymywałem dokładnie to co zamówiłem, bez konieczności zwrotów i wymiany. Inną sprawą jest to, że obsługa działa w ślimacznym tempie - dziesięciu oczekujących w kolejce, a tylko jedno stanowisko czynne. |
Autor: | TOMEK126SEC [ wt wrz 25, 2007 6:47 pm ] |
Tytuł: | |
Wyobraż sobie że podawałem przy zamawianiu kod vin , a sugestie zebym spróbował ustalić nr silnika w Niemczech są chore. Skoro mnie stać na zakupy w serwisie to serwis stać tym bardziej na zaspokojenie moich potrzeb związanych z zakupem części. Przecież nie zamawiam elementu za tysiące euro tylko za 66 zł, jeżdzę do nich kilka razy dziennie i chciałbym być należycie obsłużony. |
Autor: | BamBam [ wt wrz 25, 2007 6:57 pm ] |
Tytuł: | |
a numeru silnika nie mozna ustalic z vinu?? u mnie dalo rade i nawet sie zgadzal. chyba ze masz wymieniony, to po temacie. |
Autor: | Debesciak [ wt wrz 25, 2007 7:28 pm ] |
Tytuł: | |
zmien aso ![]() |
Autor: | witek-sec [ wt wrz 25, 2007 9:18 pm ] |
Tytuł: | |
TOMEK126SEC pisze: Korekta faktury wymaga w tej firmie wystawienia 6 dokumentów i 5 podpisów klienta. Prawie jak w Polmozbycie
![]() |
Autor: | broneq [ wt wrz 25, 2007 9:46 pm ] |
Tytuł: | |
Napisz oficjalną skargę. Ja bym tak zrobił! ![]() |
Autor: | And [ wt wrz 25, 2007 9:48 pm ] |
Tytuł: | |
A to nie ma już ksiąg Skarg i Wniosków |
Autor: | broneq [ wt wrz 25, 2007 10:07 pm ] |
Tytuł: | |
Ja po największe pierdoły do Beczki jeździłem. Płacąc za nie po kilkadziesiąt groszy (spinki do listew) i zawsze byłem ciepło i miło obsługiwany. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mirmur [ wt wrz 25, 2007 10:18 pm ] |
Tytuł: | |
Byłem kilka razy w ASO MB w Łodzi na ul.Opiekuńczej. Kompletne dno, jeśli chodzi o obsługę klienta. Więcej tam już nie pojadę. Niemiła i mało fachowa obsługa. ,Miś z okienka' robi łaskę, że coś sprawdzi na kompie. Zadatki na byle pierdołę jak w biednym wiejskim sklepiku na paczkę Marlboro. Nawet VIN-u nie potrafili dobrze zinterpretować. Zamawiany plastikowy element wnętrza do W126 500SEL przyszedł w zupełnie innym kolorze, ale wytłumaczono mi, że to już mój problem i ewentualnie mogę go sobie pomalować. Mogę go też nie odebrać, ale zaliczka przepada ![]() Pozdrawiam. |
Autor: | ALLAN [ wt wrz 25, 2007 10:37 pm ] |
Tytuł: | |
Na Opiekuńczej nie byłem wczesniej, byłem killka razy na Aleksandrowskiej i jest jako tako. rewelacji nie ma i czujesz ze swoją obecnością zabierasz cenny czas panów bałwanów. czas swoje własne ASO otworzyc. ![]() |
Autor: | kuba124 [ śr wrz 26, 2007 2:32 am ] |
Tytuł: | |
Niestety ja również nie mam z ASO miłych wspomnień. Skończyłem swoją przygodę po tym jak chciałem uszczelnić skrzynię. Miły pan powiedział mi, że skrzynia jest do remontu koszt 6000zł. ![]() Podziękowałem za "diagnozę" i pojechałem do zaprzyjźnionego warsztatu. Okazało się, że przywaliłem miską i przeciąłem uszczelkę. Koszty: miska + uszczelka 500zł. Skrzynia zmienia biegi perfekcyjnie. ![]() Nie lubię jak robi się ze mnie idiotę i naciąga na koszta. ![]() ![]() Oni pasują tylko do nowych aut na gwarancji. ![]() Mam nadzieję, że nie wszystkie ASO mają takie podejście do klienta. Ja niestety sie zraziłem. ![]() |
Autor: | TOMEK126SEC [ śr wrz 26, 2007 10:08 am ] |
Tytuł: | |
Wszystko jasne. Część dobrana przy kolejnej próbie. Dziś podejmował mnie "normalny" pracownik , człowiek bardzo miły i rzeczowy , który zadał sobie trochę trudu żeby mi pomóc. / tacy ludzie powinni tam pracować/ |
Autor: | agaj666 [ śr wrz 26, 2007 10:53 am ] |
Tytuł: | |
Masochiści albo snobiści.... ![]() Sa przeca normalne sklepy,w których wiedzą jak szukać części,potrafią czytać VIN i nie robią łaski,a większość klamotów jest na miejscu. Po cholerę się pchac do ASO jak wiadomo,że to dno,drogo i obsługa...jaka obsługa? Dobrze,że chociaż nie maja już tych granatowych fartuchów jak za komuny mieli kierownicy Polmozbytów.Ale i tak słoma im z łapci wystaje. Ja kilka razy dzwoniłem do ASO i po usłyszeniu ile co kosztuje szukałem po sklepach. 1/3 ceny ASO mnie satysfakcjonuje i to że towar dostępny od ręki albo dnia nastepnego. |
Autor: | Stawros [ śr wrz 26, 2007 11:24 am ] |
Tytuł: | |
Przez ostatnie kilka lat miałem do czynienia tylko z jednym ASO - Borowski kiedyś na ul. Ordona , teraz w Piasecznie. Pierwszy raz był to przegląd przed zakupem, potem wymiana poduszek pod silnikiem i jakieś tematy układu kierowniczego + jakaś geometria, następna wizyta to problemy z odpalaniem (elektronika) i ta wizyta zdziwiła mnie najbardziej. Następnego dnia po dostarczeniu auta zadzwoniła pani z BOK i poprosiła o odbiór auta, cena mnie zmroziła - 180PLN, zapytałem nawet czy nie podaje cen w EURO ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |