MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Szukam auta dostawczego do 3,5t
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=27175
Strona 1 z 1

Autor:  arek123 [ wt lip 10, 2007 7:17 pm ]
Tytuł:  Szukam auta dostawczego do 3,5t

Witam szukam autka dostawczego do 3,5t.Co polecacie jakie auta jakich marek?widełki cenowe to 20-35 tys zł.Co moge znaleźc za te pieniązki?
Warto pakowac kase w fiata ducato lub citroena &peugeota?Czy te auta sa senowne tzn jak zich wytrzymałościa,Nadmieniam iz auto ma słuzyc do celów zarobkowych.Wiem że MB sprinter i VW LT to ta sama konstrukcja
którego z nich ewentualnie wybrać jak z jakościa tych aut?
Pozdrawiam i czekam na sensowne opinie i sugestie :)

Autor:  maxtro [ wt lip 10, 2007 7:25 pm ]
Tytuł: 

Wybrać mojego sprinterka [zlosnikz] 208D silnik nie do zajechania(montowany od 1991 w kaczkach), udokumentowany przebieg 230tyś km, niski, krótki, biały stan bdb nawet nie zjedzony przez rost jednym słowem samochód do jeżdżenia. Cena do uzgodnienia jak by co to PW lub tel 506180333

Autor:  arek123 [ wt lip 10, 2007 7:27 pm ]
Tytuł: 

Powiedz jak cena twego autka a moze masz foty jesli tak to ślij na adres arekpiolunowicz@wp.pl.

Autor:  And [ wt lip 10, 2007 7:32 pm ]
Tytuł: 

Ducato są OK ale osobiście wolał bym transita

Autor:  arek123 [ wt lip 10, 2007 7:37 pm ]
Tytuł: 

No tak przegladajac ceny fiatów ducato sa duzo niższe niż reszty np MB czy VW.Dobrze podpowiadasz Transit tez mi chodzi po głowie. Nadal czekam na opinie uzytkowników takich aut.jakie macie bolaczki typowe dla poszczególnych modeli

Autor:  BECKER [ wt lip 10, 2007 8:49 pm ]
Tytuł: 

hej,

polecam z pełną odpowiedzialnością VW LT 2,5TDI (tylko taki),
ekonomiczny, bezawaryjny, niedrogi w utrzymaniu (chyba ostatni prawdziwy bus), w tym przedziale cenowym kupisz coś naprawdę fajnego, tylko wystrzegaj się aut śmiganych po polsce, nieserwisowanych, najlepiej coś z zachodu albo pewniaka z pl.

pozdrawiam!

Autor:  GrześMoto [ śr lip 11, 2007 1:02 am ]
Tytuł: 

Do 35 tyś kupisz transita powyżej 2000roku. Poza tym jaknajbardziej LT lub T4 w zależności od twoich potrzeb. Transity (przednionapędowe) są bardzo oszczędne. Jeżeli chodzi o auto o ładowności ok 1t i niewielkiej przestrzeni ładunkowej polecam Renault trafic/opel vivaro/ nissan primastar (wszystko to samo). Również bardzo oszczędne. Gdybyś miał jakies pytania dot. nowego transita lub vivaro służe pomocą.
Napisz może czy szukasz blaszaka czy rame + skrzynia lub zabudowa.

Autor:  drwalu [ śr lip 11, 2007 7:12 am ]
Tytuł: 

GrześMoto pisze:
Renault trafic/opel vivaro/ nissan primastar (wszystko to samo)


to tak jak fiat ducato, citroen jumper, peugeot boxer ;)



osobiscie tez polecam LT28 z silnikiem 2.5TDI o mocy chyba 115PS
ale ja mam Lublina III i Forda Transita ( skrzyniowy ) i jestem z nich zadowolony :) <br>Dodano po 29 sekundach.:<br> tylko ze te mojen to troche inny przedzial cenowy [zlosnik]

Autor:  rafi [ śr lip 11, 2007 7:25 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
to tak jak fiat ducato, citroen jumper, peugeot boxer


Niestety,podobieństwo tylko optyczne.
Każdy z nich to inny silnik.Jeżeli już to TYLKO ducato.Bardzo trwałe silniki.

Autor:  And [ śr lip 11, 2007 8:01 pm ]
Tytuł: 

Racja.
Byle nie Vito miałem z nimi bardzo złe doświadczenia

Autor:  maxtro [ śr lip 11, 2007 8:23 pm ]
Tytuł: 

And pisze:
Byle nie Vito

Vito podobno jest dobre ale powyżej 100km/h spala powyżej 12l/100km

Autor:  maxtro [ czw lip 12, 2007 8:02 pm ]
Tytuł: 

http://moto.gratka.pl/tresc/mercedes-sp ... 05458e&s=1
Cena spadła na 19 500 <br>Dodano po 2 godzinach. 29 minutach.:<br> Cena spadła na 19000

Autor:  mMm2 [ czw lip 12, 2007 11:52 pm ]
Tytuł: 

Witam,
obecnie jezdze takim LWB hi-top, 2.3turbo:
Obrazek
nie wiem czy cos w tym ksztalcie (z tego rocznika) miesci sie w twoich zalozeniach finansowych bo zupelnie nie znam sie na cenach vanow i mnie to nie interesuje.

Moge sie natomiast wypowiedziec o walorach uzytkowych.
Jezdzilem jeszcze VW, Fordem(RWD) i LDV - wszystkie z podobnych rocznikow i naprawde zaden mi tak nie przypada do gustu jak ten. Oczywiscie ma napisane FIAT na klapie i przy odkrecaniu jakiejkolwiek srubki az sie czuje ze dostawca czesci jest ChRL, ale jak juz sie czlowiek pogodzi z tymi niedogodnosciami, to reszta jest bardzo przyjemnym zaskoczeniem (zwlaszcza w porownaniu z transitem, ktory jest bardzo toporny)
Spalanie jest bardzo male jesli sie wozu nie goni, ale jak sie mu da po garach to potrafi zawstydzic niejedno toczydło. Skrzynia biegow jakby zestrojona pod mniejsze ciezary, ale z toną ładunku na pace lecial licznikowe 175km/h; na pusto, z gorki +200km/h potwierdzone radarem (nie odpowiadam na pytania [zlosnik] ). Tu zaznaczam ze byl to najlepszy egzemplarz sposrod trzech identycznych (niby...), ktorymi jezdzimy. Ja osobiscie nie powiem ze silniki sa jakies mega odporne, bo osiagi mocno poszly w dol wraz z przekroczeniem 170tys przebiegu.
Z oczywistych zalet polecam jeszcze ladownosc, ktora po stronie bardzo nielegalnej siega 2.5tony i z ktora samochod sobie radzi... nie wiem jak u reszty stawki.

Teraz moje prywatne odczucia:
1. Bardzo precyzyjna zmiana biegow (mala dzwignia).
2. Bezkonkurencyjne lusterka, koniecznie elektryczne.
3. Konkretne zabezpieczenie antykorozyjne (nieuzbrojonym okiem porównując zadrapania na poszyciu egzemplarzy róznych marek [oczko] )
4. Dobry fotel kierowcy.
5. Raczej twardy zawias (kwestia gustu - ja lubie)
6. Dostep do kola zapasowego bez wywalania ladunku (nowe LDV ma kolo w przestrzeni ladunkowej - niedobrze)

Z minusow mam:
1. Fiat jest glosny w srodku, absolutnie nieznośny w wersji bez scianki dzialowej, za to plastiki we wnetrzu jakos nie chca trzeszczec :).
2. Ostatnio zostal okradziony metoda na srubokret - stojacego obok tranista nie ruszyli.

Powiem ponadto, ze z "trójcy" mialem jeszcze do czynienia z citroenem, ktory wywalal bledy silnika i ogolnie mial permanentna zadyszke oraz z peugeotem SWB w wersji 2.0(turbo?), ktory to mial naprawde zadowalajace osiagi przy niskim spalaniu - byl OK.

Wypada dodac, ze vany z napedem na tyl wiecej pala i z oczywistych wzgledow maja podniesiona podloge co wplywa na przestrzen ladunkowa, ale to kwestia centymetrow i pewnie dla wiekszosci zastosowan jest to rzecz marginalna.

Autor:  GrześMoto [ pt lip 13, 2007 12:28 am ]
Tytuł: 

mMm2 pisze:
na pusto, z gorki +200km/h

Jak uszczelki w drzwiach?

W transicie przy 170 miałem dodatkowy nawiew [zlosnikz]

Autor:  mMm2 [ pt lip 13, 2007 7:00 am ]
Tytuł: 

Przy takim ekstremum jak w cytacie, ktore zdarza sie raz w zyciu, nikt nie wsluchiwal sie specjalnie w uszczelki, uwaga byla zwrocona w strone odrywajacych sie blach i odpadajacych kol - ale wszystko bylo cacy.

W normalnych warunkach, kiedy dowolnie wziety egzemplarz nie chce jechac na płaskiej drodze szybciej niz 170kmh, z uszczelkami jest jak najbardziej w porzadku. Oczywiscie do momentu az komus przypadkiem uda sie przegiąć drzwi, np otwierając je do wiatru.

Ale nie powiem zeby byl lepszy od innych, bo z innymi nie mialem zlych doswiadczen na tym polu. Moze kwestia egzemplarza? Albo buda mocno wziela w żyć na polskich drogach...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/