MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Reklama sieci stacji paliw LOTOS
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=25494
Strona 1 z 2

Autor:  kudłaty [ pn kwie 23, 2007 7:02 pm ]
Tytuł:  Reklama sieci stacji paliw LOTOS

Widział ktoś?
Oczywiście nie mogło zabraknąć Mercedes W114/115.

Autor:  MajsterGarage [ pn kwie 23, 2007 7:30 pm ]
Tytuł: 

kudłaty pisze:
Widział ktoś?

Ja widziałem :P

Autor:  rafal1987 [ pn kwie 23, 2007 7:48 pm ]
Tytuł: 

a widział widział [zlosnikz] dobre paliwo do najlepszego auta..... [zlosnikz]

Autor:  Wrobello [ pn kwie 23, 2007 11:43 pm ]
Tytuł:  Re: Reklama sieci stacji paliw LOTOS

kudłaty pisze:
Widział ktoś?
Oczywiście nie mogło zabraknąć Mercedes W114/115.


a mi się zdaje ze MB w rekalmie to W108 :)

Autor:  adi [ wt kwie 24, 2007 7:58 am ]
Tytuł: 

Zdecydowanie W114/115 :)

Autor:  master [ wt kwie 24, 2007 9:42 am ]
Tytuł: 

rafal1987 pisze:
dobre paliwo do najlepszego auta.....


auto może i najlepsze, ale nie paliwo ... [cool] [cool]

Autor:  rafal1987 [ wt kwie 24, 2007 3:45 pm ]
Tytuł: 

heheh dlatego napisalem że dobre a nie najlepsze [zlosnikz]

Autor:  misiek [ śr kwie 25, 2007 5:44 pm ]
Tytuł: 

adi pisze:
Zdecydowanie W114/115 :)


Zdecydowanie W108 [ok]

Dla niedowiarków polecam wizytę strony www.lotos.pl a w szczególności tu

master pisze:
rafal1987 pisze:
napisał:
dobre paliwo do najlepszego auta.....



auto może i najlepsze, ale nie paliwo ...


master, a gdzie tankujesz?

Autor:  Wrobello [ śr kwie 25, 2007 5:55 pm ]
Tytuł: 

a mowiłem odrazu że W108 :) przecież widac po masce, w 114/115 nie ma taiego wlotu powietrza :)

Autor:  master [ śr kwie 25, 2007 7:00 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
master, a gdzie tankujesz?


Co prawda widzę czasem jak ładna pogoda końce kominów z rafinerii,,, ale na paliwie z lotosu ex124 krztusił sie trochę, obecny CDI po prostu pochłania to paliwo i kopci jak Ikarus - jedynie shell na orunii (inne w 3mieście pewnie też) spełnia wszelkie normy - no nie wspomne już o cenie - razem z BP mają najdroższe w okolicy (aha - po ON z BP również wiele "nowych silników" musiało sobie sprezentować nowe wtryski - info z pewnego źródła) ...

Autor:  misiek [ śr kwie 25, 2007 7:06 pm ]
Tytuł: 

master pisze:
Cytuj:
master, a gdzie tankujesz?


Co prawda widzę czasem jak ładna pogoda końce kominów z rafinerii,,, ale na paliwie z lotosu ex124 krztusił sie trochę, obecny CDI po prostu pochłania to paliwo i kopci jak Ikarus - jedynie shell na orunii (inne w 3mieście pewnie też) spełnia wszelkie normy - no nie wspomne już o cenie - razem z BP mają najdroższe w okolicy (aha - po ON z BP również wiele "nowych silników" musiało sobie sprezentować nowe wtryski - info z pewnego źródła) ...


Shell Diesel Extra czy Shell V-Power Diesel? Mowisz ze jest lepsze, tzn czujesz roznice w osiagach lub zuzyciu?

Autor:  Jarzyn [ śr kwie 25, 2007 7:11 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Shell Diesel Extra czy Shell V-Power Diesel? Mowisz ze jest lepsze, tzn czujesz roznice w osiagach lub zuzyciu?

Moja W201 paliła mniej i samochód jeździł o niebo lepiej niż Orlenie czy czymś innym.
Teraz benzynę też leję tylko na Shell'u. Moja Dziewczyna zatankowała do C3 1.4 HDI ON na Lotosie (bo innej nie było) i wtryski poszły.
Shell ma paliwo prosto z Płocka (w Płocku paliwo jest dobre). Dolewają swoje dodatki i paliwo nie przechodzi przez złe ręce.

Autor:  master [ śr kwie 25, 2007 7:21 pm ]
Tytuł: 

Jest chyba diesel zwykły(tańszy) i extra (nieco droższy) , bo V-power to chyba się benzyny tyczyło, ale się nie będę spierał (nigdy na to uwagi szczególnej nie zwracałem). Tankowane jest to droższe (i tak tańsze niż na lotosie) i teraz jak się to ma do osiągów i spalania: 124 palił coś tam mniej, ale kopa to miał o wiele większego (chociaż to był tylko 2.0)
W tym świszczącym CDI spalanie jest nawet o 2-3 litry/100 po mieście mniejsze - ten 116 konny (automat) kloc potrafi zejść do 7 litrów (miasto) - osiągi ma podobne bo komp nad wszystkim czuwa - tyle, że tu mniej spala i tak nie kopci.

Autor:  misiek [ śr kwie 25, 2007 7:54 pm ]
Tytuł: 

master pisze:
Jest chyba diesel zwykły(tańszy) i extra (nieco droższy) , bo V-power to chyba się benzyny tyczyło, ale się nie będę spierał (nigdy na to uwagi szczególnej nie zwracałem). Tankowane jest to droższe (i tak tańsze niż na lotosie) i teraz jak się to ma do osiągów i spalania: 124 palił coś tam mniej, ale kopa to miał o wiele większego (chociaż to był tylko 2.0)
W tym świszczącym CDI spalanie jest nawet o 2-3 litry/100 po mieście mniejsze - ten 116 konny (automat) kloc potrafi zejść do 7 litrów (miasto) - osiągi ma podobne bo komp nad wszystkim czuwa - tyle, że tu mniej spala i tak nie kopci.


To powiem Ci jedno. Pod warunkiem, że tankujesz na dowolnej stacji Shell w województwie pomorskim paliwo inne niż V-Power to jest to paliwo w 100% z Lotosu. Oczywiście nie zobaczysz cysterny w barwach Lotosu wjeżdżającej na stację Shell, ale jak mi nie wierzysz, radzę Ci posiąść wiedzę empirycznie: stań przy jednej z bram Lotosu z której wyjeżdżają cysterny nie opisane znakami Lotosu i pojedź za nią do stacji docelowej (oczywiście w ramach rozsądku [zlosnik] , proponuję ograniczyć się do granic administracyjnych Gdańska), a duże może być Twoje zdziwienie. Wzbogacane paliwa V-Power, hm, również mogą powstawać przez dodanie substancji uszlachetniających do paliw produkcji Lotosu, jednak do tego nikt sie nie chce przyznać; jednak zdrowy, ekonomiczny rozsądek jasno podpowiada, że zupełnie nieopłacalne byłoby importowanie tych paliw. Identycznie sprawa ma się z paliwami dostępnymi na wszystkich stacjach w woj. pomorskim, wyjątkami mogą (świadomie nie piszę nawet "są) paliwa premium typu V-Power, Verva, czy Ultimate. Co więcej, pod skrzydlami Orlenu również zatankujesz Lotos... Powodem takiego stanu rzeczy nie jest w żadnym stopniu próba monopolizacji rynku lokalnego (pomorskiego) czy nawet rynku północnej Polski, gdzie u miażdżącej większości detalicznych dystrybutorów paliw zatankujesz paliwa Lotosu, w grę wchodzi tu czysta ekonomia: po co kupować produkt spełniający dokładnie te same parametry w tej samej cenie u producenta w Płocku (PKN), skoro można w Gdańsku? Owszem, z pięciu biur handlu hurtowego PKN Orlen jedno mieści się w Gdańsku, ale przy Długim Targu 30 w wyjątkowo nieprzemysłowej częsci miasta, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego.

Następnym razem sięgając po pistolet dystrybutora możesz co najwyżej głęboko sobie westchnąć i pomarzyć o wolnym wyborze, wszak tego dokonał już właściciel dystrybutora przy którym stoisz... [oczko]

Autor:  master [ śr kwie 25, 2007 8:13 pm ]
Tytuł: 

misiek pisze:
master, a gdzie tankujesz?


To było podchwytliwe pytanie :):)

Mnie nawet za bardzo nie obchodzi skąd shell ma paliwo - grunt że silnik lepiej się sprawuje. I teraz tylko sobie mogę powiedzieć jakiż to uczciwy właściciel stacji na tym shellu [wstyd] [wstyd]

No dobra - skończmy "reklamować" koncerny ... Każdy niech wlewa to co uważa za lepsze!

Pozdr.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/