Nie do końca jest tak z tymi obróbkami. Wbrew pozorom daje normalnie się "skrócić" w ten sposób sprężyny. Kolega swoje 5 tonówki (u mnie będą 4,5) sprasował właśnie tak. Dociskał po trochu .. i się zeszły mocno.
A odpowiednie obcięcie sprężyn (nie takie zwykłe dziabnięcie... byle jak) również zdaje egzamin .. bo jak by tak nie było to by chłopaki zza kałuży nie robili tego od lat 60tych ..
Ja chcę pozostawić wszystkie zwoje żeby zachować większą sprężystość. Pamiętajcie, ze to trochę inny pojazd niż .. taki przeznaczony do jazdy
MacKuz tak jak pokazałeś na obrazku .. hmm bardzo ładnie. Ale pamiętaj o jakiej sprężynie mowa. Żeby mechaniczna "ściskałka" wytrzymała musi być wybitnie wytrzymała .. nie to co sprzedawane ściągacze do sprężyn.
M100 no tak ale nadal nie o to chodzi. Nie chcę sprężyn obniżających... tylko chcę wcisnąć specjalne hopping springs do samochodu w systemie coil under .. przy tym je lekko zgnieść.
Jak już wspomniałem kolega sprasował 5tonówki i takie już zostały... ale jego przyrządu już nie ma wśród żywych .. a zbudować to .. hmm trochę duży zachód.
Cytuj:
zniszczy miskę w której jest osadzona.
Nie martw się Łukasz. Wszystko zostało przemyślane po stokroć.
np. przedłużane pancerne a-arms'y ze specjalnie pogłębianymi kielichami (żeby jeszcze więcej spręzyny schować)
A gniazda .. jak i cała rama nie zniszczalne. Nie bez powodu poszło na ramę dodatkowe kilka set kg blachy (zaraz będę słyszeć, że po co tak opancerzać ramę, przecież ona musi pracować a gdy bedzie za sztywna to łatwiej pęknie. O nic się nie martwcie)
Pzdr
_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex