MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pogratulowac mechanika ;-D https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=16563 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | and6412 [ wt sty 24, 2006 2:54 am ] |
Tytuł: | Pogratulowac mechanika ;-D |
Niech siły wyższe uchronią nas przed takimi mechanikami jakich ma sprzedajacy na tej aukcji ![]() http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=81836362 |
Autor: | maniakw123 [ wt sty 24, 2006 11:41 am ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() |
Autor: | tyberiusz [ wt sty 24, 2006 4:11 pm ] |
Tytuł: | |
kąt wyprzedenia zapłonu w silnikach Diesla?? nigdy nie słyszałem ![]() |
Autor: | damian [ wt sty 24, 2006 5:44 pm ] |
Tytuł: | |
tyberiusz pisze: kąt wyprzedenia zapłonu w silnikach Diesla?? nigdy nie słyszałem
![]() A jednak. Jest coś takiego ![]() |
Autor: | wolf [ wt sty 24, 2006 6:55 pm ] |
Tytuł: | |
and6412 pisze: Niech siły wyższe uchronią nas przed takimi mechanikami jakich ma sprzedajacy na tej aukcji
nie rozumiem, co w tym dziwnego. urzadzenie sluzy do ustawiania poczatku wtrysku metoda dynamiczna. popularnie nazywane jest to wlasnie wyprzedzeniem zaplonu. |
Autor: | tyberiusz [ wt sty 24, 2006 7:20 pm ] |
Tytuł: | |
damian pisze: tyberiusz napisał:
kąt wyprzedenia zapłonu w silnikach Diesla?? nigdy nie słyszałem A jednak. Jest coś takiego SERIO wydawało mi się, że w Dieslu jest kąt wyprzedzenia wtrysku. ale ja się nie znam ![]() ![]() ![]() |
Autor: | damian [ wt sty 24, 2006 7:29 pm ] |
Tytuł: | |
A jaka to różnica? Przecież chodzi o to samo nie? ![]() |
Autor: | maniakw123 [ śr sty 25, 2006 1:25 pm ] |
Tytuł: | |
a w jaki sposób powoduje się zapalenie lampy stroboskopowej skoro nie ma prądu w dieselu?? |
Autor: | damian [ śr sty 25, 2006 2:10 pm ] |
Tytuł: | |
maniakw123 pisze: a w jaki sposób powoduje się zapalenie lampy stroboskopowej skoro nie ma prądu w dieselu??
Zakłada się czujnik na przewód wtryskowy. |
Autor: | filippo [ śr sty 25, 2006 4:44 pm ] |
Tytuł: | Konsultacje. |
Chyba słabo skonsultowane było to urządzenie w owych czasach dlatego też trafiło do walizki i w takim dobrym jest stanie na sprzedaz teraz ![]() |
Autor: | Rad.ek [ śr sty 25, 2006 8:13 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Zakłada się czujnik na przewód wtryskowy.
I ta metoda działa? Wydawało mi się, że czujnik "mierzy impulsy elektryczne". |
Autor: | damian [ śr sty 25, 2006 8:30 pm ] |
Tytuł: | |
Rad.ek pisze: Cytuj: Zakłada się czujnik na przewód wtryskowy. I ta metoda działa? Wydawało mi się, że czujnik "mierzy impulsy elektryczne". Masz dieselka? Jak masz to w czasie pracy silnika potrzymaj sobie tą metalową rurkę co idzie z pompy wtryskowej do wtryskiwacza. Wyczujesz "impulsy" . I właśnie na nich opiera się pomiar. To bardzo dobre urządzenie. A że fachowcy ustawiają zapłon w dieslu "na ucho" i "barwę spalin" a nie przy pomocy takiej zabawki to już inna bajka ![]() |
Autor: | and6412 [ śr sty 25, 2006 9:30 pm ] |
Tytuł: | |
![]() człowiek uczy sie przez cale życie. |
Autor: | MrBrutus [ czw sty 26, 2006 8:34 am ] |
Tytuł: | |
Z tego co pamietam z lektury ksiązki do merca to mozna jeszcze ustawic zapłon czy wtrysk jak kto woli na jednoczesne zgranie sie znaków na kole pasowym wału korbowego i pokazanie sie kropelki ropy na koncu pierwszej rurki. |
Autor: | Piotr735 [ czw sty 26, 2006 3:32 pm ] |
Tytuł: | |
Nieważne jak byle skótecznie regulować. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |