Witam Kolegów/Koleżanki!
Mam pytanie do stałych użytkowników Allegro, związane z zarządzaniem swoimi zakupami lub swoją sprzedażą. Otóż kilka dni temu, w ramach przedświątecznych porządków, sprzedaliśmy z żoną trochę staroci na Allegro. Z przerażeniem odkryliśmy, że nie istnieje coś takiego, co doskonale funkcjonuje na eBay-u (pełnym .de lub .com), jak zarządzanie swoją sprzedażą (zakupami). Chyba, że nie potrafimy czegoś takiego odnaleźć na Allegro.
Zaczęło się od tego, że e-maile od Allegro informujące o zakończeniu aukcji zawierają śmieszną adnotację:
"Aby dokończyć transakcję, skontaktuj się z wygrywającym poprzez e-mail bądź telefonicznie."
A co w przypadku, gdy ktoś sprzedaje np. 100 lub 300 rzeczy naraz? My osobiście sprzedaliśmy kilkanaście rzeczy i stanąłem przed problemem: "aha, tej osobie już wysłałem e-mail, a tej chyba jeszcze nie". "Tej wysłałem informację o kosztach przesyłki, a tej chyba nie". Muszę chyba stworzyć arkusz w Excelu, gdzie wszystkie aukcje opiszę i będę zaznaczał aktualny stan "sprawy". Potem dojdą sprawy związane z pilnowaniem wpłat, wysyłką itd.
Czy to gdzieś istnieje w Allegro? Proszę doświadczonych użytkowników Allegro o komentarz.
Ponieważ używam eBaya od wielu lat, to mogę dodać, że tam taki wewnętrzny system monitorowania aukcji działą bez zarzutu i w każdej chwili mogę sprawdzić w ramach swojego "My eBay" stan zakończonej aukcji, czy jako kupujący, czy jako sprzedający. Wszystko odbywa się wyłącznie wewnątrz eBaya i nie muszę w ogóle wychodzić na świat zewnętrzny.
Nie ukrywam, że jeśli Allegro takiej funckcji nie ma, to wygląda na średniowieczne narzędzie. Natomiast jak to istnieje a ja nie mogę tych funkcji znaleźć, to znaczy, że ja jestem średniowiecznym użytkownikiem komputera.
Proszę o wszelką pomoc, bo przyznam się szczerze patrzę z przerażeniem na załatwianie naszych sprzedaży do końca
Pozdrawiam
