MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn wrz 08, 2025 11:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob gru 03, 2005 11:41 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Nie wiem czy zgodne z regulaminem ale może tak...
A więc mam pytanie ile taki silnik może spalić
http://cgi.ebay.at/Mercedes-E55-AMG_W0Q ... dZViewItem


Na górę
Post: sob gru 03, 2005 2:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
Omen pisze:
Nie wiem czy zgodne z regulaminem ale może tak...
A więc mam pytanie ile taki silnik może spalić
http://cgi.ebay.at/Mercedes-E55-AMG_W0Q ... dZViewItem


wg.danych katologowych to bedzie tak:
17,8/8,8/12,1 miasto/90km/h/120km/h ale jak chcesz wiedziec ile naprawde pali to spytaj sie poprostu sprzedajacego!

pozdr.

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 2:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 30, 2004 7:37 pm
Posty: 302
spali tyle ile wlejesz. wiecej napewno nie weźmie. pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 3:00 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:02 pm
Posty: 1528
meanstreak pisze:
spali tyle ile wlejesz. wiecej napewno nie weźmie


[zlosnik] [usmiech]

_________________
S123 230TE '81+pare innych


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 5:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
A jakby mu LPG wsadzić [zlosnik]

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 5:53 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
and6412 pisze:
A jakby mu LPG wsadzić [zlosnik]


No ale czy by troche nie stracił z tych 354 KM ?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 6:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 29, 2003 7:31 pm
Posty: 3225
Lokalizacja: Kraków
Żartuję [zlosnik] nawet ja miałbym obiekcje, co do gazowania AMG.
A technicznie patrząc to sądzę, że bardzo dużo by stracił. Ten silnik jest już pewnie tak wykręcony i musi pracować jak zegarek na konkretnym paliwie, że LPG nie dałoby się dobrze ustawić.

_________________
pozdrawiam Andrzej
Mercedes Benz 450 SLC - było
MGB 1965
GMail: anwojcik (at) gmail.com


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 6:31 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
and6412 pisze:
A technicznie patrząc to sądzę, że bardzo dużo by stracił. Ten silnik jest już pewnie tak wykręcony i musi pracować jak zegarek na konkretnym paliwie, że LPG nie dałoby się dobrze ustawić.


No właśnie... to nie turbodiesel, który na mieszance ON+LPG+powietrze dostaje skrzydeł ;)

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 8:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 23, 2004 4:36 pm
Posty: 587
Lokalizacja: Augustów woj. Podlaskie
a czemu miałby stracić dużo koni z tych 354. montując instalację III generacji lub IV teoretycznie spadek mocy nie powinien wystąpić ale w teorii jest, niewielki ale jest. duży wpływ na to ma jakość gazu na naszych stacjach.

and6412 pisze:
Ten silnik jest już pewnie tak wykręcony i musi pracować jak zegarek na konkretnym paliwie,


z tym wykręceniem osiągów to trochę słabo jest. pięcio litrowy silnik i tylko 354 KM to nie jest szczyt techniki. np BMW M3 ma silnik raptem trochę ponad 3 litry a mocą niewiele ustępuje E55. i który silnik jest bardziej wyśrubowany ?? [oczko] pozdro

_________________
MB W202 '97 200 KOMPRESSOR
MB W123 '84 240 Diesel (tatowóz)
R.I.P FSO Polonez ATU 96' 1,6 GLI [1,4 16V Rover]

Ex: W123 80' 240D; W123 83' 200D; W123 84' 240D; W123 81' 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 8:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Grakoz pisze:
z tym wykręceniem osiągów to trochę słabo jest. pięcio litrowy silnik i tylko 354 KM to nie jest szczyt techniki. np BMW M3 ma silnik raptem trochę ponad 3 litry a mocą niewiele ustępuje E55. i który silnik jest bardziej wyśrubowany ?? [oczko] pozdro


Oczywiście ten, który ma wyższy moment obrotowy z jednego litra pojemności. M3 ma zmienne fazy rozrządu, co znaczy tylko tyle, że nie będzie nonsensem kręcenie go do dużo wyższych prędkości niż silnik E55 AMG.

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 8:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:57 am
Posty: 447
Lokalizacja: Rzeszów
nie wiem czy starciłbym na mocy montujac nawet 15 generacje LPG ale wiem że jakbym miał pieniądze to bym sobie takiego kupił, w sumie to juz myślałem nad tym ale to sa narazie plany dalekosieżne co by kiedyś sprzedać beke i przejsciówke i zakupić takiego AMG.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 03, 2005 9:19 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Silnik z M3 a E 55 to zupełnie inne silniki-M3 ma silnik wysokoobrotowy kreci sie do ponad 8000 obr a Silnik MB to czerpie moc i moment obrotowy z pojemnosci.-typowe V8.wtrysk gazu nie powoduje spadku mocy -przeciwnie przy max obrotach jest wieksza moc ze wzgledu na chłodzace wlasnoci roprezajacego sie LPG.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 04, 2005 3:22 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Oj tam 354 - kto zauważy te kilka kucy w tą czy w tą... ;)
Się "będzieta" kłócić he he

Ja mam 72 w 240D (kiedyś może tyle było) i jest dobrze [zlosnik]
Chociaż może macie racje - też bym do 240D nie założył LPG - szkoda tak głupio tracić te cenne hp [zlosnik]
Ale z drugiej strony jak znajdę 240D version AMG to wtedy LPG zakładam
w ciemno... [zlosnik]

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 04, 2005 11:15 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
MercBeginner pisze:
jak znajdę 240D version AMG to wtedy LPG zakładam


A moje Ex 240D mialo LPG czy to oznacza, że to było 240D AMG + LPG [zlosnik] ??

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 04, 2005 12:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
zacznijmy od tego czy wogole jest dla ewentyualnego nabywcy tego auta cos takiego jak problem ,,ile to auto pali,, gdyby mnie bylo stac na 5,5l dopieszczone przez AMG chyba nie zaprzatal bym sobie glowy czyms takim jak spalanie:D:D:D
pozdrawiam :D

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl