MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
naprawde miły telefon... https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=15082 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Pszczola [ sob lis 05, 2005 11:59 am ] |
Tytuł: | naprawde miły telefon... |
Witam Dzisiaj rano zadzwonił do mnie mój tatuś z naprawdę miłą niespodzianką, ( chociaż na początku byłem wkurzony, że zostałem po imprezie obudzony w środku nocy – czytaj 11:30). Kupił WSK 125 100% orgniał – podobno od 10lat stoi w piwnicy, a wcześniej była tam wstawiona sprawna. Mam, co do tego małe pytanko. Co powinienem najpierw zrobić??? Z motocyklami miałem mało wspólnego ( kiedyś miałem JAWE 50 przez 2 miesiące ), nie chce rodzineczka zniszczyć. Najlepiej jak ktoś kompetentny napisał, punkt po punkcie co sprawdzić a czego nie tykać, co można samemu zrobić, a co powierzyć specjaliście ( tylko gdzie takiego znaleźć* ? ). Mile widziane wszystko dotyczące WSK. *mam adres do „Pracowni Renowacji Pojazdów Zabytkowych” z Będzina – mile widziane opinie na Priv |
Autor: | meanstreak [ sob lis 05, 2005 12:46 pm ] |
Tytuł: | |
hej pszczoła! mam coś takiego gdzieś w garazu... jakbys był zainteresowany to może pomyślę na odstapieniem tego barrrdzo drogiego, nieosiąglanego białego kruka ![]() ![]() pozdrawiam ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ sob lis 05, 2005 12:47 pm ] |
Tytuł: | |
zależy czy ta piwinica to miejsce wilgotne czy suche , zacznij od sprawdzenia czy pierścienie trzymają - musisz dostać się do denka tłoka , nalać trochę oleju na powierzchnie tłoka i zobaczyć co się z nim stanie podczas ruchu tłoka , jeśli puści tzn że nie trzyma , dużo zależy w jakim stane była wstawiana do tej piwnicy 10 lat temu, coś w baku jest było? bo prawdopodbne bardzo że pordzewiał w środku i przy jeździe będzie ci gażnik zapychał , trzeba zdjąć bak , potrząść nim jeśli nie będzie nic szeleścić w środku to trzeba go przepłukać tylko aby nie wodą , jeśli masz rdze w baku to możesz się podjąć zrobiebnia tego sam , ja robiłem to tak kupiłem kamienie akwariowe wyparzyłem , wsypałem - trzeba dosyć dużo żeby szkód nie narobiły i trząsasz sobie do skutku tzn . wysypujesz po czasie płukasz wsypujesz znowu i przeplukujesz aż rdza sie przestanie pokazywać , przy tej czynności sprawdziśz czy masz bak szczelny Kolejna rzecz , b duża szansa że przewody są do wymiany Raczej napewno smar zmienił się w jakąś mase która utrudnia poruszanie się mechanizmów - głónie chodzi o sprzęgło - możesz rozebrać odrazu i spróbwac go usunąć albo poczekać aż bedzie można odpalic motor i wtedy sprawdzi się bez rozbierania sprzęgła. Jeśli chodzi o specjalistów to wg mnie najlepsi to pasjonaci polskich Motorów - Wfm Wsk jest ich dużo tylka trzeba się pokręcić troszkę - sprbóbuj jeśli masz troszkę czasu zrobic to samemu pod okiem kogoś kto się zna - gwaranuje 100% satysfakcje - a jak wizualnie wygląda? jak ją zobaczysz to wrzuć fotki Pozdrawiam Paweł Hej mam u siebie gościa co ma kupe wolnego czasu i jest nieprzeciętnie dobry w takich rzeczach efekt jego prac możesz znaleźć na tym forum jak pokazywałem kiedyś WFMKE - cena za pełną restauracje ok 600zł - czy dużo czy mało niewiem ale jest dobry , zna sie jak mało kto- ma tego chyba z 15 motora |
Autor: | Pszczola [ sob lis 05, 2005 1:00 pm ] |
Tytuł: | |
wielkie dzieki za odpowiedz. p.s. meanstreak: ile sobie cenisz za tego białego ptaszka ![]() |
Autor: | meanstreak [ sob lis 05, 2005 2:58 pm ] |
Tytuł: | |
hmmm... powiedzmy że ... na gadu ci wyśle |
Autor: | Wookee [ sob lis 05, 2005 3:30 pm ] |
Tytuł: | |
meanstreak pisze: na gadu ci wyśle
Spakowanego RAR'em? ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |