MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Potrzebuję porady / namiarów
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=15061
Strona 1 z 1

Autor:  TrickyKid [ pt lis 04, 2005 12:54 am ]
Tytuł:  Potrzebuję porady / namiarów

Jako, że od jakiegoś czasu jestem na kupnie youngtimera do codziennej jazdy [nie, tym razem niestety nie MB, Strichacht pozostanie autem "odświętnym"], chciałbym poradzić się osób z Wrocławia w sprawie godnych polecenia fachowców od silników diesla, zawieszenia i od elektryki samochodowej. Jako że nie będzie chodziło o specjalnie skomplikowane urządzenie [najprawdopodobniej coś z reaktorem 1.6D z koncernu Audi-VW, lata 77-85], priorytetem jest bardziej cena usług niż siedziba ze szkła+aluminium i ściany wytapetowane certyfikatami. Wszystkie lepsze auta które oglądam do kupienia mają wspólne cechy - nienajlepiej zapalają na zimno, mają luzy w kierownicy i dyskotekę w elektryce. Liczę na Waszą pomoc :)

Autor:  lysy2 [ pt lis 04, 2005 8:25 am ]
Tytuł: 

wlasny garaz zalatwi sprawe elektryki i luzow
co do diesla, to moze i fachowcy od MB dadza rade :)

Autor:  erio [ pt lis 04, 2005 10:13 am ]
Tytuł: 

nie rozumiem cię ..

ja jako toczydło tez wybrałem coś z MB (w124 300TD) ..

masz do wyboru ...
- jak chcesz starszego Youngtimera to w123 240D za ok. 5000 można ładne wyrwać
- jak może być młodsze to W124 chodzą od 5000-10000zł ...

po co sie pakować w 1.6D od audi VW to nie wiem

ale jak sie znasz na VW audi to prosze cie bardzo .. ja osobiście mam wąską specjalizację na Mercedesy do 1995 roku i takich aut sie bede trzymał ...

Autor:  TrickyKid [ pt lis 04, 2005 10:55 am ]
Tytuł: 

lysy2 pisze:
wlasny garaz zalatwi sprawe elektryki i luzow


Powiedzmy, że gdybym miał zaplecze, to nie takie rzeczy bym z przyjemnością dłubał sobie sam. A na dzień dzisiejszy, to jeszcze nie bardzo mam pomysł gdzie wcisnę czwarte auto wzdłuż płotu pod domem.


erio pisze:
po co sie pakować w 1.6D od audi VW to nie wiem


Jest to sprawa na dłuższą wielowątkową opowieść którego najistotniejszego fragmentu nie mogę niestety opowiedzieć na forum publicznym, jak chcesz to na priv powiem Ci dlaczego akurat V.A.G. Chętnie kupiłbym W123 bo takie miałem jeszcze jakiś czas temu plany, ale zmieniły się pewne okoliczności - stety czy niestety czas pokaże.

Autor:  and6412 [ pt lis 04, 2005 11:29 am ]
Tytuł: 

Polecam Audi 100 z ok 86r. chyba. Cała karoseria ocynkowana= prawie 0 problemow z korozją. Ostatnio oglądaliśmy w krakowie z kuzynem własnie takie Audi. Było do wyjęcia za 1500zł. Wszystko było jak najbardziej ok z nim. Z rdzy to tylko nadkola do zrobiena reperaturki, reszta dzwon. Niestety auto po taryfie, ale jeździło super jak na furę za 1500zł. Opłacony itp. Kuzyn nie kupił, bo raz to zdecydował się dołożyc troche kasy i kupił Golfa III, a po drugie to pewnie to audi mialoby problemy w zimie (jak kazdy stary diesel za te pieniadze)

Generalnie polecam, bo bardzo wygodny model i ocynkowana buda.

Autor:  BamBam [ pt lis 04, 2005 12:09 pm ]
Tytuł: 

erio pisze:
po co sie pakować w 1.6D od audi VW to nie wiem


nie pakuj sie w audi c3 2.0turbo diesel - autko chodzi super, ale glowice ma kiepsiutkie. u mnie po ok. 80tys. od remontu (niemiecki bosch - kupilem zaraz po remoncie) zrobila sie dziura wielkosci kciuka w gniezdzie zaworow...

c3, czyli setka, generalinie, bardzo wygodne auto...

Autor:  TrickyKid [ pt lis 04, 2005 1:29 pm ]
Tytuł: 

Na razie mam nagraną Santanę 1.6D, sprowadzona jako pięciolatek do Polski i przez 15 lat w jednych rękach. Z blacharki były robione progi, i w rogach przednich drzwi trochę rudego się pokazało, reszta w miarę czysta. Ma minimalne problemy elektryczne [dmuchawa, oświetlenie kabiny], trochę luzu na kole, i trochę zmęczony silnik który może sprawiać zimą kłopoty. Reszta jest ok, łącznie z ceną. Fabryczny lakier, fabryczne 2-gałkowe radio, zero patenciarstwa. W sumie zawieszeniowca już mam, szukam jeszcze znośnego elektryka [też na przyszłość, bo aut trochę w domu jest, a elekryka bywa kapryśna], no i zakładu, który wyremontuje lub wymieni silnik w VW.

Autor:  Bukol [ pt lis 04, 2005 1:37 pm ]
Tytuł: 

W rodzinie (dalszej) poajwiły się w tym roku 2 podobne Passaty - oba TD 1,9, roczniki '91, kombi. Kosztowały coś koło 8tyś. Bez korozji, pakowne, ze wspomaganiem. Dobre zakupy i śmiesznie tanie w utrzymaniu.

Co do taniego majstra - w Al. Pracy 2 na terenie Wrobis przy myjni jest elektromechanik. Robi wszystko poza zawieszeniem (z braku sprzętu). Wymianę sprzęgła w VW wycenił na 150zł. Ma zawsze kolejkę klientów. Pracuje sam i ma niskie koszty - lokal spełnia wszystkie Twoje wymagania [hehe]: nie ma szkła i aluminium, nie ma certyfikatów. Ale wszyscy go polecają. Podjedź do niego.

Autor:  TrickyKid [ pt lis 04, 2005 1:48 pm ]
Tytuł: 

Bukol pisze:
Co do taniego majstra - w Al. Pracy 2 na terenie Wrobis przy myjni jest elektromechanik. Robi wszystko poza zawieszeniem (z braku sprzętu). Wymianę sprzęgła w VW wycenił na 150zł. Ma zawsze kolejkę klientów. Pracuje sam i ma niskie koszty - lokal spełnia wszystkie Twoje wymagania [hehe]: nie ma szkła i aluminium, nie ma certyfikatów. Ale wszyscy go polecają. Podjedź do niego.


Dzięki serdeczne :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/