MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Miska olejowa!!! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=14708 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MarcinL [ ndz paź 16, 2005 9:01 pm ] |
Tytuł: | Miska olejowa!!! |
jeżeli jest na forum ktoś kto się zna na silnikach różnych to bym był bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc ... ale do rzeczy ... Czy?? ... W silniku benzynowym obojętnie jakim , da się przerobić miske olejową ... z założenia miska olejowa jest aluminiowa , jednak zmienić kształt takiej miski jest nieopłacalny, więc aluminiową trzeba będzie zastąpić najprawdopodobniej stalową takiej samej pojemności , wiadomo że aluminium oddaje lepiej temperature ... jeżeli chodzi o całokształ jak ma mniejwięcej być przerobiona miska załączam rysunek ... (rysunek był robiony na szybko) Chciałbym dowiedzieć się czy taka przeróbka nie zaszkodzi silnikowi... Jeżeli ktoś bedzie zainteresowany mi pomóc to mogę podesłać lepsze rysunki i więcej danych na temat silnika. Pozdrawiam załącznik: http://mackuz.bolinko.org/is/img4/1129489239_miska.jpg |
Autor: | Petersen [ ndz paź 16, 2005 10:17 pm ] |
Tytuł: | misa olejowa |
W czym tkwi problem? 1. Każdy silnik wymaga odpowiedniej ilości oleju w układzie smarowania. Taka przeróbka znacznie obniża pojemność układu w silniku, a co za tym idzie może zabraknąć smarowania jak się monstrum uruchomi. 2. W którym miejscu jest smok w silniku. Jeżeli misa miałaby być zamontowana jak na Twoim rysunku to smok musi być z tyłu silnika. Przede wszystkim jednak sprawdź ile oleju potrzebuje twój silnik i ile oleju zapeni mu Twoja "nowa" misa. Trzymaj się |
Autor: | Grakoz [ ndz paź 16, 2005 10:34 pm ] |
Tytuł: | |
a ja mam pytanie: czemu ma służyć taka przeróbka bo jakoś nie widzę w niej sensu. mam nadzieję, że nie tylko dla efekty wizualnego. |
Autor: | Petersen [ ndz paź 16, 2005 11:43 pm ] |
Tytuł: | |
Grakoz pisze: a ja mam pytanie: czemu ma służyć taka przeróbka bo jakoś nie widzę w niej sensu. mam nadzieję, że nie tylko dla efekty wizualnego.
No właśnie. TO JEST PODSTAWA!!! |
Autor: | MarcinL [ pn paź 17, 2005 12:51 am ] |
Tytuł: | |
Miska olejowa choć przerobiona ma mieć taką samą pojemność jak oryginalna, jedynie kształt ma się zmienić. A jeżeli smok jest z przodu miski to można go przenieść do tyłu miski? zmieniła by się długość rurki doprowadzającej smoka do miski... rysunek który zamieściłem jest robiony na szybko dlatego nie jest dokładny ale mniej więcej o to chodzi... A przeróbka ma służyć temu żeby silnik od innego auta zmieścił się do innego auta, no i właśnie do końca brakuje miejsca na miske a zawieszenia nie da się przerobić ... Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie lub coś chce powiedzieć to śmaiło ![]() |
Autor: | MarcinL [ pn paź 17, 2005 11:10 am ] |
Tytuł: | |
najbardziej męczy mnie ten smok i że miska nie bedzie z aluminium |
Autor: | MarcinL [ pn paź 17, 2005 6:06 pm ] |
Tytuł: | |
Prosze wszystkich o pomoc... zależy mi na czasie |
Autor: | Tian [ wt paź 18, 2005 11:17 am ] |
Tytuł: | |
Sam kształt miski nie bedzie miał wiekszego znaczenia dla silnika, choć w tym przypadku ważne będzie zwiekszenie pojemności ze względu na zmianę geometrii miski ( w misce z zagłębieniem olej ścieka lub tam jest nawet prz dużych przeciążeniach na zakretach, przy ruszaniu i hamowaniu ). Największy problem jaki bedziesz miał, to smok pompy oleju jeśli jest połączony na stale z pompą - patrz pompa oleju fiat 125p. ![]() Pozdrawiam Tian |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |