MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

ZNALAZŁEM /8 2.8 CE
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=14172
Strona 1 z 1

Autor:  mycha [ wt wrz 13, 2005 4:00 pm ]
Tytuł:  ZNALAZŁEM /8 2.8 CE

witka wszystkim znalazłem w stolarzowicach (dzielnica bytomia) /8 z silnikiem 2.8 kupejka szara ale stan z oględzin barzdo pobieżnych wynika taki : zgnite progi , przedni pas, drzwi (dobrze że tylko ma 2 sztuki) tylna klapa i przednia też nadgryziona ogólnie dużo rudego i lakier też złazi, brak pompy paliwa(podobno jest w warsztacie) brak chłodnicy wody , auto sprowadzone w 91 roku rocznik 69 od tego czasu nie jezdzi, ale silnik podobno gada, zderzaki rozłażą sie nadwie połówki, z drewna w środku zlazła cała politura , skrzynia automat na oko wszystkie detale są przynajmniej te chromowane, tapicerka podarta i dziurawa ale ma podłokietki z przodu i ztyłu , nie jest zlamany co mnie dziwi , ma orginalne halogenki helli z przodu, nadal jest na białych blachach sprzed naszego wejścia do unii gostek zaśpiewął mi 5k, i co teraz ? gdybym zbił z ceny bo wg mnie za wysoka to jak by było z rejestracją takiego egzemplarza, może by go wziąść i nie rejestrować i robić w końcu stoi od 91 roku macie jakieś doświadczenia z takimi sprzętami. post po trochu jako info dlatego w hp pozdro [zlosnik]

Autor:  Dariusz Suchorz [ wt wrz 13, 2005 7:10 pm ]
Tytuł: 

Cześć, prawdopodobnie nie będzie problemu z rejestracją o ile są wszystkie dokumenty.
Na allegro był jaki sam w całkiem dobrym stanie.
Trzebaby zastanowić się czy warto kupić tańszy z niepewną rejestacją.
Dowiedz się o wszystie dokumenty jakie są i potem idz do wydz.komunikacji, powinni Ci pomóć .

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ wt wrz 13, 2005 7:23 pm ]
Tytuł: 

najsampierw to dokumenty od goscia w garsci i do komunikacji ! Jak powiedza ze zarejestruja to dopiero targowac sie i kupowac ewentualnie.Taka restauracja coupe to kosztowna jest-jak pojdzie gładko to w około 20 tys sie zmiescisz. [cool]

Autor:  _me: how_ [ wt wrz 13, 2005 8:10 pm ]
Tytuł: 

MERCEDES 4 EVER pisze:
Taka restauracja coupe to kosztowna jest-jak pojdzie gładko to w około 20 tys sie zmiescisz. [cool]


Bez kosztów bazy, na łapu-capu i na klej Ośmiorniczka.

Autor:  Dariusz Suchorz [ wt wrz 13, 2005 8:12 pm ]
Tytuł: 

Szukając wmiare tanich części, robiąc baaardzo dużo samemu zmieści się w 20tyś.

Autor:  _me: how_ [ wt wrz 13, 2005 8:20 pm ]
Tytuł: 

Dariusz Suchorz pisze:
Szukając wmiare tanich części, robiąc baaardzo dużo samemu zmieści się w 20tyś.


Wariantów remontu jest tak dużo, a kosztorys jest tak skomplikowany, że i tak i nie. [cool] Charakterystycznych dla QP elementów nie "naciągniesz" z sedana, a szukanie tanich używek z racji wieku i popytu musi być niezłą zabawą z łatwym do przewidzenia finałem.

Autor:  Dariusz Suchorz [ wt wrz 13, 2005 8:45 pm ]
Tytuł: 

Dopasowanie blach z sedana do coupe jest możliwe, ale bardzo pracochłonne, ale możliwe.
Sam dopsowałem tylne błotniki z sedana do kombi.
Trochę blach można zamówić np. poszycia drzwi są firmy dorabiające takie części na podstawie starych elementów.

Autor:  WeebShut [ śr wrz 14, 2005 8:50 am ]
Tytuł: 

(me: how) pisze:
na łapu-capu i na klej Ośmiorniczka.


me: how Twoje komentarze czasami sa tak trafne, że jak czytam to nic w gębie nie moge mieć, bo później muszę z klawiatury zbierać :D


Dariusz Suchorz pisze:
Dopasowanie blach z sedana do coupe jest możliwe, ale bardzo pracochłonne, ale możliwe.
Sam dopsowałem tylne błotniki z sedana do kombi


[totalszok] Prosze dopasuj tylne błotniki z sedana do Coupe i pokaż mi efekt końcowy ... musi ciekawie wyglądać :D

Autor:  lukasz 200 [ śr wrz 14, 2005 9:02 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
(me: how) napisał:
na łapu-capu i na klej Ośmiorniczka.


me: how Twoje komentarze czasami sa tak trafne, że jak czytam to nic w gębie nie moge mieć,

Ja też nic nie mogę mieć ale trochę niżej hehehe

Autor:  Dariusz Suchorz [ śr wrz 14, 2005 6:59 pm ]
Tytuł: 

Tylny błotnik można dopasować, w najgorszym razie kupujesz dwa i tniesz, dopasowujesz.
W kombi było łatwiej, bo narożnik był wmiare cały więc wstawiłem prawie cały. Teraz nie ma sladu.
Samochód będzie skończony na wiosne ( mam nadzieję) wtedy można będzie obejrzeć efekty prac.

Autor:  WeebShut [ czw wrz 15, 2005 8:19 am ]
Tytuł: 

Dariusz Suchorz pisze:
Tylny błotnik można dopasować, w najgorszym razie kupujesz dwa i tniesz, dopasowujesz.


To można pójśc prostszą drogą, kupić 2 kawałki blachy, troche poklepać, pospawać i też "coś" wyjdzie [oczko]

Autor:  mycha [ czw wrz 15, 2005 10:37 pm ]
Tytuł: 

nie nie
WeebShut pisze:
troche poklepać, pospawać i też "coś" wyjdzie

pytanie czy klepie laik czy ktoś mający pojęcie o tym co robi przyzwyczailiśmy sie do na wt po 25 latach samochodów klepanych na ,, odpierdol" a i sporo blacharzy podchodzi do tego tematu w ten sposób , za długo żylismy w kraju w którym miec 4 kółka świadczyło o zamożności , zaradności itp . posiadacza a nie traktowanie auta jak normalnego urządzenia stworzonego przez ludzi dla ludzi, jesli ktoś coś wykombinił to sie to musi dać powtórzyć , a tym bardziej samochód produkowany seryjnie ,przykład: swoje prawe drzwi w beczce ciąłem i profilowałem z 9 razy zanim doszły do właściwego kształtu Weeb Shut : te nasze skarby to nic innego jak kawałki blachy wygięte i pospawane tylko wg jakiegoś założenia a seryjna produkcja ma to do siebie że musi być powtarzalna nawet po ilus tam latach a te autka to nie była bardzo zawansowana technologia wide: korozja na nich chociaż ocynk był już znany pytanie tylko który blachrz sie za to weżmie jeżeli woli wymieniać plastiki w matizie bo taniej szybciej i lepiej opłacalne [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/