MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
ZNALAZŁEM /8 2.8 CE https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=14172 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mycha [ wt wrz 13, 2005 4:00 pm ] |
Tytuł: | ZNALAZŁEM /8 2.8 CE |
witka wszystkim znalazłem w stolarzowicach (dzielnica bytomia) /8 z silnikiem 2.8 kupejka szara ale stan z oględzin barzdo pobieżnych wynika taki : zgnite progi , przedni pas, drzwi (dobrze że tylko ma 2 sztuki) tylna klapa i przednia też nadgryziona ogólnie dużo rudego i lakier też złazi, brak pompy paliwa(podobno jest w warsztacie) brak chłodnicy wody , auto sprowadzone w 91 roku rocznik 69 od tego czasu nie jezdzi, ale silnik podobno gada, zderzaki rozłażą sie nadwie połówki, z drewna w środku zlazła cała politura , skrzynia automat na oko wszystkie detale są przynajmniej te chromowane, tapicerka podarta i dziurawa ale ma podłokietki z przodu i ztyłu , nie jest zlamany co mnie dziwi , ma orginalne halogenki helli z przodu, nadal jest na białych blachach sprzed naszego wejścia do unii gostek zaśpiewął mi 5k, i co teraz ? gdybym zbił z ceny bo wg mnie za wysoka to jak by było z rejestracją takiego egzemplarza, może by go wziąść i nie rejestrować i robić w końcu stoi od 91 roku macie jakieś doświadczenia z takimi sprzętami. post po trochu jako info dlatego w hp pozdro ![]() |
Autor: | Dariusz Suchorz [ wt wrz 13, 2005 7:10 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć, prawdopodobnie nie będzie problemu z rejestracją o ile są wszystkie dokumenty. Na allegro był jaki sam w całkiem dobrym stanie. Trzebaby zastanowić się czy warto kupić tańszy z niepewną rejestacją. Dowiedz się o wszystie dokumenty jakie są i potem idz do wydz.komunikacji, powinni Ci pomóć . |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt wrz 13, 2005 7:23 pm ] |
Tytuł: | |
najsampierw to dokumenty od goscia w garsci i do komunikacji ! Jak powiedza ze zarejestruja to dopiero targowac sie i kupowac ewentualnie.Taka restauracja coupe to kosztowna jest-jak pojdzie gładko to w około 20 tys sie zmiescisz. ![]() |
Autor: | _me: how_ [ wt wrz 13, 2005 8:10 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: Taka restauracja coupe to kosztowna jest-jak pojdzie gładko to w około 20 tys sie zmiescisz.
![]() Bez kosztów bazy, na łapu-capu i na klej Ośmiorniczka. |
Autor: | Dariusz Suchorz [ wt wrz 13, 2005 8:12 pm ] |
Tytuł: | |
Szukając wmiare tanich części, robiąc baaardzo dużo samemu zmieści się w 20tyś. |
Autor: | _me: how_ [ wt wrz 13, 2005 8:20 pm ] |
Tytuł: | |
Dariusz Suchorz pisze: Szukając wmiare tanich części, robiąc baaardzo dużo samemu zmieści się w 20tyś.
Wariantów remontu jest tak dużo, a kosztorys jest tak skomplikowany, że i tak i nie. ![]() |
Autor: | Dariusz Suchorz [ wt wrz 13, 2005 8:45 pm ] |
Tytuł: | |
Dopasowanie blach z sedana do coupe jest możliwe, ale bardzo pracochłonne, ale możliwe. Sam dopsowałem tylne błotniki z sedana do kombi. Trochę blach można zamówić np. poszycia drzwi są firmy dorabiające takie części na podstawie starych elementów. |
Autor: | WeebShut [ śr wrz 14, 2005 8:50 am ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: na łapu-capu i na klej Ośmiorniczka. me: how Twoje komentarze czasami sa tak trafne, że jak czytam to nic w gębie nie moge mieć, bo później muszę z klawiatury zbierać Dariusz Suchorz pisze: Dopasowanie blach z sedana do coupe jest możliwe, ale bardzo pracochłonne, ale możliwe.
Sam dopsowałem tylne błotniki z sedana do kombi ![]() |
Autor: | lukasz 200 [ śr wrz 14, 2005 9:02 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: (me: how) napisał:
na łapu-capu i na klej Ośmiorniczka. me: how Twoje komentarze czasami sa tak trafne, że jak czytam to nic w gębie nie moge mieć, Ja też nic nie mogę mieć ale trochę niżej hehehe |
Autor: | Dariusz Suchorz [ śr wrz 14, 2005 6:59 pm ] |
Tytuł: | |
Tylny błotnik można dopasować, w najgorszym razie kupujesz dwa i tniesz, dopasowujesz. W kombi było łatwiej, bo narożnik był wmiare cały więc wstawiłem prawie cały. Teraz nie ma sladu. Samochód będzie skończony na wiosne ( mam nadzieję) wtedy można będzie obejrzeć efekty prac. |
Autor: | WeebShut [ czw wrz 15, 2005 8:19 am ] |
Tytuł: | |
Dariusz Suchorz pisze: Tylny błotnik można dopasować, w najgorszym razie kupujesz dwa i tniesz, dopasowujesz.
To można pójśc prostszą drogą, kupić 2 kawałki blachy, troche poklepać, pospawać i też "coś" wyjdzie ![]() |
Autor: | mycha [ czw wrz 15, 2005 10:37 pm ] |
Tytuł: | |
nie nie WeebShut pisze: troche poklepać, pospawać i też "coś" wyjdzie
pytanie czy klepie laik czy ktoś mający pojęcie o tym co robi przyzwyczailiśmy sie do na wt po 25 latach samochodów klepanych na ,, odpierdol" a i sporo blacharzy podchodzi do tego tematu w ten sposób , za długo żylismy w kraju w którym miec 4 kółka świadczyło o zamożności , zaradności itp . posiadacza a nie traktowanie auta jak normalnego urządzenia stworzonego przez ludzi dla ludzi, jesli ktoś coś wykombinił to sie to musi dać powtórzyć , a tym bardziej samochód produkowany seryjnie ,przykład: swoje prawe drzwi w beczce ciąłem i profilowałem z 9 razy zanim doszły do właściwego kształtu Weeb Shut : te nasze skarby to nic innego jak kawałki blachy wygięte i pospawane tylko wg jakiegoś założenia a seryjna produkcja ma to do siebie że musi być powtarzalna nawet po ilus tam latach a te autka to nie była bardzo zawansowana technologia wide: korozja na nich chociaż ocynk był już znany pytanie tylko który blachrz sie za to weżmie jeżeli woli wymieniać plastiki w matizie bo taniej szybciej i lepiej opłacalne ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |