MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Specjalnie dla Sebiana odcinek 16 - nowe Porsche na kiszonce https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=13283 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | TrickyKid [ pt lip 15, 2005 1:55 am ] |
Tytuł: | Specjalnie dla Sebiana odcinek 16 - nowe Porsche na kiszonce |
Różne rzeczy już widziałem, ale ten patent to wg mnie kamień milowy ![]() |
Autor: | Futrzak [ pt lip 15, 2005 9:12 am ] |
Tytuł: | |
Mnie bardziej od eleganckiego zbiorniczka na LPG podoba sie delikatna wiertareczka wkręcająca się w nowiutki kokpit tego porsche ![]() ![]() Pozdrawiam Futrzak |
Autor: | _me: how_ [ pt lip 15, 2005 10:08 am ] |
Tytuł: | |
Ekonomiczna schiza, no chyba, że ktoś kupuje Cayenne za ostatnie pieniądze. Gadajcie co chcecie, ale oni położyli 2.000 km autostrad w ciągu kilku ostatnich lat, więc mają gdzie jeździć i na czym oszczędzać. |
Autor: | Grakoz [ pt lip 15, 2005 10:26 am ] |
Tytuł: | |
no takim to i mnie byłoby stać jeździć na LPG ![]() |
Autor: | Futrzak [ pt lip 15, 2005 12:36 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: ale oni położyli 2.000 km autostrad w ciągu kilku ostatnich lat,
To fakt. Tylko że niestety nie zawsze jakość tych autostrad jest dobra. Tzn jezdnie sa bardzo wąziutkie i często zdarzaja sie jakieś remonty. Jedynie skrzyzowania sa bezkolizyjne. Pozdrawiam Futrzak |
Autor: | erio [ pt lip 15, 2005 1:41 pm ] |
Tytuł: | |
Sciagnijcie filmek tego cayena ... na koncu jest pokazany obrotomierz w czasie pokazywania jak ladnei buczy ... porażka ... juz lepiej sie wkręcal moj M110 .... serio ... a na tym obrotku to widac jakby przekroczyc 4000rpm nie mial sily ... moze to przez LPG ![]() |
Autor: | Wookee [ pt lip 15, 2005 1:42 pm ] |
Tytuł: | |
Futrzak pisze: To fakt. Tylko że niestety nie zawsze jakość tych autostrad jest dobra
Chciałbym, żeby u nas choć takie były. Nawet ten patent, który widziłem w Szwecji - naprzemiennie 1 lub 2 pasy, w zależności od zjazdów - byłby lepszy niż nasze krajowe hajłeje typu 10. |
Autor: | and6412 [ pt lip 15, 2005 8:07 pm ] |
Tytuł: | |
Co ey opowiadacie, to że ktoś kupił Cajene nie znaczy, że musi przestać oszczedzać. Dlaczego nie zamontowac LPG do Porshe, może mi ktoś podac racjonalny powod, za takie że jak kogoś stać na takie auto to i na benzyne, albo ze do takiego auta nie wypada, itp.. z góry dziękuję. PLISS Nie wdajmy sie znow w dyskusje na wyzszoscia swiat b.n od wielkanocnych. |
Autor: | _me: how_ [ pt lip 15, 2005 8:23 pm ] |
Tytuł: | |
and6412 pisze: Co ey opowiadacie, to że ktoś kupił Cajene nie znaczy, że musi przestać oszczedzać. Dlaczego nie zamontowac LPG do Porshe, może mi ktoś podac racjonalny powod, za takie że jak kogoś stać na takie auto to i na benzyne, albo ze do takiego auta nie wypada, itp.. z góry dziękuję.
PLISS Nie wdajmy sie znow w dyskusje na wyzszoscia swiat b.n od wielkanocnych. Za dwa racjonalne powody właśnie podziękowałeś. To tak jakbyś mieszkał w willi z basenem za 500.000 zł i z oszczędności śmieci wyrzucał do kosza na najbliższym przystanku autobusowym. |
Autor: | TrickyKid [ pt lip 15, 2005 11:29 pm ] |
Tytuł: | |
(me: how) pisze: To tak jakbyś mieszkał w willi z basenem za 500.000 zł i z oszczędności śmieci wyrzucał do kosza na najbliższym przystanku autobusowym.
Ej no tu się trochę nie zgodzę bowiem : 1. Jazda na lotnym paliwie nie przedstawia uciążliwości takiej rangi co wyrzucanie śmieci na dziko gdzieś w miejscu oddalonym od domu. W zasadzie przy instalacji na wielowtrysku w ogóle trudno jest mi podać jakieś znaczące uciążliwości poza uszczupleniem wielkości bagażnika. 2. Willa z basenem za 500.000 zł, to nie jest samochód wzięty w leasing na 3 lata, który ma jeździć i zarabiać na siebie. Czy komuś się to podoba czy nie, Porsche wypuszczając taką wielką landarę zaatakował rynek samochodów użytkowych. Segment coprawda luksusowych samochodów użytkowych, ale są to jakby nie było auta często używane jako służbowe, ze wszystkimi tego konsekwencjami [minimalny poziom sentymentów]. Jakby przez te lata moja firma miała oszczędzić drobne o równowartości jakiegoś skromnego odrestaurowanego W108 [a na dobrą sprawę o takich sumach właśnie mówimy], to ręka by mi nie zadrżała obierając drogę do chapnięcia takiego bonusu. Nawet gdybym miał już wsześniej chapniętą kolekcję która ledwo mieściłaby mi się po garażach. |
Autor: | _me: how_ [ sob lip 16, 2005 12:48 am ] |
Tytuł: | |
TrickyKid pisze: Ej no tu się trochę nie zgodzę bowiem : (...) 2. Willa z basenem za 500.000 zł, to nie jest samochód wzięty w leasing na 3 lata, który ma jeździć i zarabiać na siebie. Czy komuś się to podoba czy nie, Porsche wypuszczając taką wielką landarę zaatakował rynek samochodów użytkowych. Segment coprawda luksusowych samochodów użytkowych, ale są to jakby nie było auta często używane jako służbowe, ze wszystkimi tego konsekwencjami [minimalny poziom sentymentów]. Mówisz chyba o jakimś innym normalnym państwie, w którym ludzie jeżdżą tym, na co ich stać i co potrafią utrzymać, a nie porywają się z parownikiem na księżyc atakując kosmiczne pojemności na zasadzie "im więcej tym lepiej, bo i tak idzie do gazu". Być może patrzę z perspektywy mojego nieco zacofanego miasta pod kilkuletnimi rządami przezydenta z objawami starczej demencji, ale kilka Cayenne w ZS należy do ludzi wybitnie z rodziny "kotowatych", a nie widziałem jeszcze żeby jakiś chuderlak rozwoził białym PORSCHE mentosy po kioskach. I w zasadzie obojętne czy właścicielem jest jakiś kozak, czy bank, bo leasingową ratę na poziomie kilku dobrych tysięcy /m-c + niemałe koszty utrzymania mało kto jest w stanie wytrzymać, żeby jeszcze zostało na jedzenie dla żony i ubrania dla dzieci. Albo odwrotnie... TrickyKid pisze: Jakby przez te lata moja firma miała oszczędzić drobne o równowartości jakiegoś skromnego odrestaurowanego W108 [a na dobrą sprawę o takich sumach właśnie mówimy], to ręka by mi nie zadrżała obierając drogę do chapnięcia takiego bonusu. Nawet gdybym miał już wsześniej chapniętą kolekcję która ledwo mieściłaby mi się po garażach. Tu ciężko mi polemizować, bo cel zacny ![]() Oczywiście w porównaniu chodziło mi tylko o zasadę: jak cię stać, to trzymaj fason, a jak sobie kupiłeś tak drogie auto na benzynę, to się ciesz, że możesz jeździć tankując to, co każą nalewać w instrukcji. A plątaninę węży, kabli i batyskaf w bagażniku zostawmy tym, co chcą polizać loda przez szybę*. Proszę powyższe obrazowe stwierdzenie przyjąć ze zrozumieniem. |
Autor: | Grakoz [ sob lip 16, 2005 10:53 am ] |
Tytuł: | |
i znowu to samo. moze moderator zamknie ten temat ?? pozdro |
Autor: | _me: how_ [ sob lip 16, 2005 1:12 pm ] |
Tytuł: | |
Grakoz pisze: i znowu to samo. moze moderator zamknie ten temat ?? pozdro
Znowu jest tak samo, bo przychodzi ktoś i mówi, że jest znowu tak samo. Bardzo dobrze, że jesteś czujny, ale nic się nie dzieje. Ja także tankuję śmierdzące paliwo i jeszcze się tym chwalę na forum, więc nie bij jeszcze szybki i nie wciskaj guzika od alarmu. To może jeszcze inaczej: gdyby przyszło mi mieć nowego ML'a z dieslem, to nie lałbym oleju z Biedronki, bo nie byłoby sensu. Jeśli uważacie, że w aucie za 400.000 najistotniejsze są koszty paliwa, to mamy po prostu różne zdania. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob lip 16, 2005 2:12 pm ] |
Tytuł: | |
obawiam sie ze najnowszy ML CDI to by nie strawił oleju z biedronki nawet!!! Z pompy by wióry zostały....Poza tym rewolucja juz sie dokonała!Teraz nawet w A8,7-ce,S-klasse kupujacy zwraca uwage na ekonomike i sa diesle....Czemu? przeciez sa dobre silniki benzynowe np V12 600.Dlatego jak bym kupował np nową S i by była wesja LPG lub CNG fabryczna to czemu nie? Po co przepłacac skoro nie ma roznicy? |
Autor: | _me: how_ [ sob lip 16, 2005 2:23 pm ] |
Tytuł: | |
Zadarzją się i CDI, chociaż znowu: kto naleje szitu, do tak drogiego auta i po co? MERCEDES 4 EVER pisze: Teraz nawet w A8,7-ce,S-klasse kupujacy zwraca uwage na ekonomike i sa diesle.... I bardzo dobrze, że są, bo przez lata silnik ten traktowany był po macoszemu. MERCEDES 4 EVER pisze: Czemu? przeciez sa dobre silniki benzynowe np V12 600.Dlatego jak bym kupował np nową S i by była wesja LPG lub CNG fabryczna to czemu nie? Po co przepłacac skoro nie ma roznicy?
A fabrycznie to już inny temat, tylko ciekawe ile by to kosztowało... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |