MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 10, 2025 4:43 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 06, 2005 8:52 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
Ostatnio troche mialem ostra rozmoe z kolesiem ktory uparl sie zeby zamontowac filtr stozkowy w aucie z gazem z tego co wiem zbyt duzy dolot powietrza raczej przeszkadza w sprawnym dzialaniu instalacji ( u mnie np trzeba bylo przyslonic troszke wlot zeby bylo ok ) wiecie jak to jest w praktyce ?????? czy raczej te dwie sprawy sie wykluczaja ?

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
Post: śr lip 06, 2005 1:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
kruszyn pisze:
Ostatnio troche mialem ostra rozmoe z kolesiem ktory uparl sie zeby zamontowac filtr stozkowy w aucie z gazem z tego co wiem zbyt duzy dolot powietrza raczej przeszkadza w sprawnym dzialaniu instalacji ( u mnie np trzeba bylo przyslonic troszke wlot zeby bylo ok ) wiecie jak to jest w praktyce ?????? czy raczej te dwie sprawy sie wykluczaja ?


Kaplica - w 100 przypadkach na 100 które miałem okazję poznać, lepszy przepływ powietrza równał się złej pracy na gazie, zmniejszeniu mocy, a przede wszystkim gaśnięciu silnika po wysprzęgleniu lub nawet na wolnych obrotach na postoju. Dochodzi jeszcze to, że mało kto poprawnie instaluje stożek nawet w autach zasilanych mokrym paliwem. Żeby osiągnąć te półtora konia przyrostu mocy, trzeba wykonać całe wyprowadzenie filtra w miejsce gdzie jest dobry dopływ zimnego powietrza z zewnątrz, inaczej silnik po prostu straci moc, bo zasysanie gorącego powietrza z komory silnika wpływa wyjątkowo osłabiająco na proces spalania. No i oczywiście nie mieć żadnej zwężki założonej przez gazowników. Ogólnie rzecz biorą, więcej mocy niż stożek doda mu jakaś ładna nalepka, np K&N, NOS, czy inny HKS..

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Ostatnio zmieniony śr lip 06, 2005 3:16 pm przez TrickyKid, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 06, 2005 1:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
no itak tez mu tlumaczylem :D:D ale gosc jest uparty :) wyda troche kasy nauczy sie :D:D

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 06, 2005 3:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
to nie lepszy przepływ powietrza decyduje o gasnieciu lub spadku mocy, ale wymuszony przeplyw.
jak umiescisz stozek tak, zeby mial zimne pow., ale nie dmuchalo prosto przez niego do mixera, to bedzie OK :)

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl