MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

lakier remont itd zapytanie ( ale nie o kolor hehe)
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=12962
Strona 1 z 1

Autor:  kruszyn [ pt cze 24, 2005 11:42 am ]
Tytuł:  lakier remont itd zapytanie ( ale nie o kolor hehe)

Witam
Powoli zaczynam sie przygotowywac do remontu blacharki .... (na razie psychicznie i zbieram blaszki i pieniazki ) i teraz takie pytanie .... zastanawiam sie czy robic tylko ,,do lini wody,, czy cale ... gora poza malenkimi punkcikami gdzie wyskoczyl rudy i rysami spowodowanymi czasem sloncem itd jest ok i jest na niej orginalny fabryczny lakier ....teraz czy robiac do ,,lini wody,, da sie ten stary lakier tak spolerowac zeby ne bylo widac roznicy miedzu nowm a starym ...... czy moze poczekac dozbierac kase i przyszykowac sie na lakierowanie calego auta..... sa to duzo wieksze pieniazki i zastanawiam sie czy jest sens... robil ktos cos juz takiego i jaki to efekt ??? wiem ze Sebi robil 126 w ten sposob ale na fotkach niestety nie widac za wiele i nie wiem jaki byl stan lakieru wczesniej .......
pozdrawiam

Autor:  _me: how_ [ pt cze 24, 2005 3:16 pm ]
Tytuł: 

Pierwsze swoje 123 lakierowałem do szyb i powiem ci, że wkurzało mnie to za każdym razem kiedy spojrzałem na auto. Różnica w odcieniu w tym wieku będzie zawsze, choćbys nawet ratował się przepryskami na sąsiednich elementach. Ratowałem się polerowaniem co jakiś czas i faktycznie było lepiej, ale pierwszy lakier matowiał znowu dużo szybciej i zawsze była kupa. Inna rzecz, że był to kolor ciemnozielony, czyli razem z czerwonym & granatowym chyba najbardziej szybko & widocznie starzejący się lakier.

Weź jeszcze pod uwagę, że na metaliku masz klar, więc go nie spolerujesz tak, jak zwykłego lakieru. Zrób próbę dobrą pastą. W metaliku dużo daje zmatowienie & położenie od nowa tylko klaru, ale to znowu robota ta sama i niewiele mniejsze koszta, co bazy na całej powierzchni.

Autor:  lukasz 200 [ pt cze 24, 2005 4:56 pm ]
Tytuł: 

Ja malowałem 123 od listew na drzwiach w dół,na około cały samochód.I tak:musiałem stary lakier polerować pastą automax.Właściwie to różnicy nie widać,ale kiedy jest mokry widać ,dodam ,że kolor biały.Radze zebrać większą kasę i malować cały.Koszt większy ale efekt o 100% lepszy niż miałbyś malować pół auta.Pozatym ze starego lakieru nigdy i raczej niczym nie zrobisz połysku nowego.

Autor:  MADEJ [ sob cze 25, 2005 8:25 am ]
Tytuł: 

Witam
Ja za kape blachy (podloga , drzwi , nadkola , podszybie , pas ...) zaplacilem 1000 PLN plus reperaturki za 800 PLN .
Za przygotowanie i polozenie lakieru (akryl) zaplacilem 1500 PLN z materiałem , a zrobinie jest naprawde ladnie .
Mysle ze za ten zakres robot 3,3 k PLN nie jest to bardzo wielka kwota ;)

Autor:  kruszyn [ ndz cze 26, 2005 4:30 pm ]
Tytuł: 

chcialbm zeby auto bylo solidnie zrobione i policzylem sobie szybko zasiegnalem kilku informacji i u mnie jest to kwesia 5-6 tys z materialami....przy malowaniu calego auta ...hmmmm kurna znowu musze pokombinowac...:D
Dzieki za informacje

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/