MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
utwardzenie i obniżenie przodu https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=12620 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | runcajs [ ndz cze 05, 2005 12:59 am ] |
Tytuł: | utwardzenie i obniżenie przodu |
Czy przerabiał ktoś ten temacik w 123 230?? bo tak sobie ostatnio myślałem czy by nie zrobić takiego motywu zeby do swojej 230 zakupić spręzyny od 300D i obciąć 1 może z 1,5 zwoju. Co wy na taki pomysł. samochód byłby i twardszy bo to twarde spręzyny od diesla no i po obcieciu pienie by siedział. |
Autor: | Cem [ ndz cze 05, 2005 1:37 am ] |
Tytuł: | |
A czemu chcesz go obniżać i utwardzać? Oryginalne sprężyny nie dają rady czy Ci się nie podobają? |
Autor: | runcajs [ ndz cze 05, 2005 9:10 am ] |
Tytuł: | |
szczerze mówiąc to myślałem bardziej nad lekkim utwardzeniem przodu w celu polepszenia właściwości trakcyjnych mojej beczuszki. Co za tym idzie przy obcieciu sprężyn automatycznie utwardza sie jeszcze samochod i obniża sie nieznacznie środek ciezkości co też polepsza własnieciwości trakcyjne. |
Autor: | .:SPEEDYRIDER:. [ ndz cze 05, 2005 11:55 am ] |
Tytuł: | |
O tym samym myslalem z moim w201 bo za wysoko jak dla mnie jest |
Autor: | michau [ ndz cze 05, 2005 11:59 am ] |
Tytuł: | |
.:SPEEDYRIDER:. pisze: O tym samym myslalem z moim w201 bo za wysoko jak dla mnie jest
Ale Ty jestes chyba przyzwyczajony do gokarta ![]() ![]() |
Autor: | .:SPEEDYRIDER:. [ ndz cze 05, 2005 12:10 pm ] |
Tytuł: | |
Dlatego wiem co dobre ![]() ![]() |
Autor: | michau [ ndz cze 05, 2005 12:12 pm ] |
Tytuł: | |
ale nie chcesz swojego mb przerobic na gokarta? ![]() |
Autor: | runcajs [ ndz cze 05, 2005 12:17 pm ] |
Tytuł: | |
hehe panowie ja tu nie mówie o przetrabianu na gokarty tylko sie pytam czy ktos juz robił takie wnalazki u siebie:) |
Autor: | Mitu [ ndz cze 05, 2005 12:19 pm ] |
Tytuł: | |
Nie wydaje mi sie, aby sprezyny od 300 D byly twardsze od tych z 230 C ![]() Tak na marginesie to wydaje mi sie, ze zawieszenie W 123 naprawde ma swietne wlasciwosci: przy wysokim komforcie dobrze trzyma sie drogi, a to ze sie przechyla w zakretach to raczej normalne przy miekkich nastawach i braku pneumatyki. Przeciez to nie jest CX! A swoja droga 230 C to luksusowe cuope lat 70-tych., a nie auto sportowe. Z tej wersji silnikowej ciezko wykrzesac sportowego ducha, zeby nie napisac ze to prawie niemozliwe. |
Autor: | areksz1977 [ ndz cze 05, 2005 12:46 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Z tej wersji silnikowej ciezko wykrzesac sportowego ducha, zeby nie napisac ze to prawie niemozliwe.
Zgadzam się z Mitu w całej rozciągłości z W123 sportowego samochodu nie stworzysz. Moim zdaniem nie tylko z tej wersji silnikowej; no chyba że tylko karoserię z orginału zostawisz. W naprawdę szybkiej jeździe będzie przeszkadzać mało bezpośredni układ kierowniczy, baloniaste opony, fotele nie trzymające na boki, hamulce odstające od współczesnych. Efekt będzie taki, że z auta zrobisz sobie twarde taczki a i tak bardziej wprawny driver w "stjunowanym" sportingu łatwo cię łyknie. |
Autor: | outsider [ ndz cze 05, 2005 12:48 pm ] |
Tytuł: | |
Sprężyny H&R i amortyzatory bilstein (te twardsze) - popytaj w IC |
Autor: | runcajs [ ndz cze 05, 2005 2:29 pm ] |
Tytuł: | |
tylko ile takie zawieszenie H&R kosztuje. Co do poprzedanich wypowiedzi nie wiem ską wam sie wzieło jakies robie "rajdówki" z beczki i ściganie sie z usportowionymi sportingami ![]() A ma ktoś może zdjęcie zaraz po założeniu nowiutkich sprężyn i amortyzatorów?? chce prównać to co mam teraz i to co jest jak wyżej wspomniane spzrety sa jak z fabryki> |
Autor: | andgor123 [ ndz cze 05, 2005 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
runcajs pisze: tylko ile takie zawieszenie H&R kosztuje. Co do poprzedanich wypowiedzi nie wiem ską wam sie wzieło jakies robie "rajdówki" z beczki i ściganie sie z usportowionymi sportingami
![]() A ma ktoś może zdjęcie zaraz po założeniu nowiutkich sprężyn i amortyzatorów?? chce prównać to co mam teraz i to co jest jak wyżej wspomniane spzrety sa jak z fabryki> proszę Cię bardzo ![]() tylko w tym przypadku opony są trochu za niskie powinny być 195/70/14 a na zdjęciu są 185/70/14 czyli jakieś 2cm za niskie,jednak najważniejsza sprawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To wysokość gum pod sprężynami ja mam tzw trójki, przy nowych sprężynach zakłada się tzw jedynki . Różnica międzi nimi to jakieś 2 cm to bardzo dużo ponieważ teleskop cały czas pracuje w najwyższym wychyleniu , które nie daje optymalnego komfortu i wygląd jest słaby Jeżeli chcesz zmiejszyć przestrzeń pomiędzy oponą a błotnikiem, to jest kilka wyjść : Pierwsze - podnieść lekko tył np. wkłady gumowe na sprężyny lub wyższe podkładki Drugie - trochu wyższe oponki Trzecie - obciąć jak proponujesz Czwarte - zostawić jak w orginale Piąte - czekać aż usiądą a to jakieś 50.000 Pozdrawiam |
Autor: | outsider [ ndz cze 05, 2005 11:33 pm ] |
Tytuł: | |
runcajs pisze: tylko ile takie zawieszenie H&R kosztuje
1060 w IC za komplet przód i tył, a jak ktoś ma zniżki to jeszcze mniej ![]() |
Autor: | runcajs [ pn cze 06, 2005 9:11 am ] |
Tytuł: | |
![]() tylko w tym przypadku opony są trochu za niskie powinny być 195/70/14 a na zdjęciu są 185/70/14 czyli jakieś 2cm za niskie,jednak najważniejsza sprawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dwa centy to juz cos a ja teraz mam 225/50/16 z tego co wiem to one są chyba jeszcze nieznacznie wyższe |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |