MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
126 280 zmiana silnika https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=1&t=12575 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kruszyn [ czw cze 02, 2005 3:20 pm ] |
Tytuł: | 126 280 zmiana silnika |
Panowie i panie mam do was pytanie jaki silniczek wiekszy od 2,8 wejdzie mi do autka bez potrzeby przekladania mostu i skrzyni ????moj powoli zaczyna dogorywac i chyba pora zaczas sie zastanawiac bo 2,8 w dobrym stanie to chyba nie dostane ![]() pozdraiwam |
Autor: | art [ czw cze 02, 2005 3:27 pm ] |
Tytuł: | |
Bez przekładania mostu to raczej ciężko będzie coś zrobić. Ale myślę że jak poszukasz to znajdziesz dobre 2,8. N.p tu : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=52961088 Jeżeli się nie mylę to kolega kolegi z forum JarQa także żeby być pewniejszym można by zapytać żeby być pewniejszym co do stanu. Pozdro. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw cze 02, 2005 3:49 pm ] |
Tytuł: | |
kurcze przeciez kolega Jakon miał/ma do sprzedania dobre 280 E z 123 coupe.... i to za ułamek kwoty potrzebnej na remont-bez grzebania -kombinowania.Jeden dzien roboty i auto chodzi.......... |
Autor: | JaKon [ czw cze 02, 2005 4:00 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: kurcze przeciez kolega Jakon miał/ma do sprzedania dobre 280 E z 123 coupe.... i to za ułamek kwoty potrzebnej na remont
Właśnie chciałem to napisać silnik jest w aucie i można sprawdzić jak chodzi i wogóle, jedyne co mu się przyda to regulacja i posmiga jeszcze troche... a mi on niepotrzebny bo miejsce zajmuje... więc jak coś wal smiało... coprawda wolałbym sprzedać komplet silnik+skrzynia+wał+chłodnica wszystko co klient zechce i to powiedzmy za taki komplet chciałem tyle co niejeden za sam silnik... |
Autor: | JareG [ czw cze 02, 2005 6:56 pm ] |
Tytuł: | |
art pisze: myślę że jak poszukasz to znajdziesz dobre 2,8. N.p tu :
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=52961088 Jeżeli się nie mylę to kolega kolegi z forum JarQa także żeby być pewniejszym można by zapytać żeby być pewniejszym co do stanu. Pozdro. Ten silnik siedzi sobie w w126 I seria i SEL ![]() ![]() No, ale mozna go odpalic i zrobic mu pomiary, tak wiec to juz jest cos ![]() |
Autor: | kruszyn [ pt cze 03, 2005 10:36 am ] |
Tytuł: | |
JareG pisze: art pisze: myślę że jak poszukasz to znajdziesz dobre 2,8. N.p tu : http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=52961088 Jeżeli się nie mylę to kolega kolegi z forum JarQa także żeby być pewniejszym można by zapytać żeby być pewniejszym co do stanu. Pozdro. Ten silnik siedzi sobie w w126 I seria i SEL ![]() ![]() No, ale mozna go odpalic i zrobic mu pomiary, tak wiec to juz jest cos ![]() A gdybym bardzo ladnie poprosil o sprawdzenie tego silniczka ???ja tez mam I serie tylko SE tazke bylo by gucio... a raczej mam kawalek do was i troche mi teraz nie pasuje taka wycieczka ![]() |
Autor: | JareG [ pt cze 03, 2005 10:56 am ] |
Tytuł: | |
kruszyn pisze: A gdybym bardzo ladnie poprosil o sprawdzenie tego silniczka ???ja tez mam I serie tylko SE tazke bylo by gucio... a raczej mam kawalek do was i troche (..)
Slaby temat, bo tak naprawde pomiar cisnienia to tylko jeden z parametrow.. moje M102 przed reanimacja mialo 13atm, a potem szczelil mi slizgacz. No i po zdjeciu dolu okazalo sie, ze tam panie totalna manufaktura ![]() Tak wiec nie chce brac na swoje sumienie oferowania Ci silnika, ktorym nie moglem pojezdzic przez jakis czas. Mysle, ze lepiej bedzie zainteresowac sie tym, co go ma Jakon na sprzedaz.. |
Autor: | kruszyn [ pt cze 03, 2005 11:10 am ] |
Tytuł: | |
no wlasnie .... moj tez pali bez problemu itd no i co z tego ...... a co do Jakona juz sie interesuje ![]() |
Autor: | JaKon [ pt cze 03, 2005 11:12 am ] |
Tytuł: | |
Powiem Ci tak mój jest na sprzedaż bo chce żeby Coupe "dawca" mi sie zwrócił... a że super znawca nie jestem mowię to co doświadczyłem jeżdząc autkiem... silnik pali i chodzi dobrze, jedyne to fakt ze moim zdanie wystarczy go wyregulowac. oleju nie bierze, albo na tylu km co jeździłem nie szło tego zaobserwować... Powiem jeszcze że chętnie bym go włożył do Siebie, ale po pierwsze miałem juz czesci do mojego i głowice w regeneracji gdy kupiłem to auto, po drugie M110 chyba więccej pali od M102 (w przypadku cieżkiego buta dużo więcej chyba)... Wydaje mi się że moge go polecic, |
Autor: | JareG [ pt cze 03, 2005 1:24 pm ] |
Tytuł: | |
kruszyn pisze: (..) powiedzcie mi jakis V8 warto bylo by wstawic gdybym juz mial wymieniac caly zestaw ??? i czy beda duze roznice w pracy silnika
Kruszyn, nie stac Cie na wstawienie V8 ![]() Silnik+skrzynia+most+wydech+pare innych piedul* = 4-5k zl na dzien dobry, i przy dobrych wiatrach. Plus robocizna oczywiscie (jak nic 1k zl) I to w przypadku V8 z I serii, bo II to dochodzi jeszcze elektronika typu modul i sterownik do KE-jeta.. * jak juz wstawiac V8 to trzaby zmieniac zaciski, tarcze, amory, byc moze sprezyny; no i calosc osprzetu dobrze by bylo kupic od jednego dawcy, bo inaczej moze byc porazka.. |
Autor: | kruszyn [ pt cze 03, 2005 2:30 pm ] |
Tytuł: | |
Nie stac mnie |
Autor: | laudan [ pt cze 03, 2005 2:57 pm ] |
Tytuł: | |
JareG pisze: Natomiast nic o jego stanie nie wiem, poza tym ze ma kompresor od klimy..
No wiadomo cos o stanie, w koncu w opisie stoi ze w bardzo dobrym stanie ![]() |
Autor: | kruszyn [ pt cze 03, 2005 3:50 pm ] |
Tytuł: | |
hehehe taaaa bez pretensji do poprzedniego wlasciciela ![]() ![]() ![]() |
Autor: | laudan [ pt cze 03, 2005 4:09 pm ] |
Tytuł: | |
kruszyn pisze: ... dlatego pytam sie tutaj a nie szukam na wlasna reke zawsze potem bede mogl popsioczyc na ktoregos z was hehehe
![]() ![]() Manometr do benzynki nie jest drogi, a pomiar cisnienia sprezania prosciutki i dosc duzo mowi o stanie silnika ![]() |
Autor: | JareG [ pt cze 03, 2005 10:41 pm ] |
Tytuł: | |
laudan pisze: JareG pisze: Natomiast nic o jego stanie nie wiem, poza tym ze ma kompresor od klimy.. No wiadomo cos o stanie, w koncu w opisie stoi ze w bardzo dobrym stanie ![]() Tekst standardowy ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |