MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 1:39 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 161 62 63 64 65111 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt maja 02, 2006 5:37 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 22, 2005 1:42 pm
Posty: 61
Lokalizacja: z Polski
Bambus
Jesli pytasz o DFX to jest to srodek do leprzego spalania oleju chodzi o wiazania chemiczne.A jesli chodzi o to ze koles popsul dwa auta to za malo napisal zeby dac jakas wiarygodna diagnoze z tego co moge ocenic to wtryski sie poprostu rozsypaly ze starosci jak to w polsce bywa,eksploatowane do konca a olej je wykonczyl.A jesli olej je wykonczyl to byl brudny i tyle,to nagminne w polsce.CO do transita to sie nie dziwi e ze pompa sie rozleciala.A mercedes naj prawdopodobniej przez to ze olej byl zle filtrowany , wystarczy.

Dodano po 37 minutach.:

Johnny B
jesli chodzi o instalacje rodem z allegro to poczytaj moj post wyzej zatytuowany ciemnogrod tam jest llink ja to przeczytasz to stwierdzisz co to jest tania instalacja tsnia jest bo jest tania ,tylko czy inni nie chca zarobic? Bo w sumie obseruje tu ciekawa zecz ,urzytkownicy forum jezdza mercami ale niekojarze troche dla czego czy dla tego ze sa bez awaryjne ,czy sa dobrej jakosci ???Czy sa wykonane w jakis specyficzny sposob?,Bo jesli jest tak jak pisze to nierozumiem z kad takie oburzenie cenami tych leprzych instalcji na OR??Przeciez mercedes nie jest tanim autem,bo tak samo jest z instalacjami na OR jesli chcesz sie pierdzielic z zaworami od gazu wymiennikiem z rurek miedzianych kalnistrem z bog wie raczy wiedziec z czego to niekupuj merca bo niestac cie na niego co dopiero na instalacje za 3500 zl kup sobie jakies Ziguli bo do takiego bedzi e pasowac miedziana instalka z allegro po za tym jakktos mi powie ze montaz takiej instalacji jest szybki to go wysmieje z lekka,nie mowiac o tym ze nie jest prosty jesli chce sie to fachowo zrobic zeby mialo rece i nogi.no to by bylo na tyle ide spac

_________________
Lelek daj spokuj


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 02, 2006 7:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
bambus pisze:
Witam

Tak sobie w sieci szperałem i znalazlem taki post http://groups.google.com/group/pl.sci.c ... ed4f39a2c0

Czy moglby ktos pochwalic sie czy mial podobne przypadki. Z tego co wyniki koles podgrzewal olej rzepakowy i cos takiego sie stalo? Pytam tak informacyjnie bo w najblizszym czasie chcialem przerobic mojego T4 2.5TDI na olej rzepakowy ale jakos mieszane uczucia mam. W sumie to przez 2 tygodnie wertowania internetu tylko na ten jeden post krytyczny sie natknalem, reszta to same pochwaly:) Ciekawy jestem waszego zdania i jakie problemy u was wystapily? Wiem ze nie kazdy potrafi sie chwalic "porażką" ale od tego jest forum. Pozdrawiam i prosze o opinie.


ja będę ściągał głowice w moim BMW bo szykuje się do zakupu e39 2002r 530d i nie chce mieć niespodzianek z rzepakiem bo to już droższe auto zarówno w naprawie i zakupie, jak będę po zabiegu to wam dam cynka jak wygląda silnik od wewnątrz... ale to potem na razie jeszcze troszkę trzeba przejechać...

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 02, 2006 8:26 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 30, 2002 4:52 pm
Posty: 160
Lokalizacja: Trzebnica
Czas montażu instalacji w aucie to ok 2-3 godziny, jeżeli chodzi o zawory które sš stosowane w instalcjach LPG to sie nienadaja się sš klopoty z zapowietrzaniem się instalacji tylko zawory SIRAi ja osobiœcie montuje i niema problemów. Jeżeli chodzi o podgrzewanie to wymienniki płytowe zdajš egzamin im większe zużycie paliwa przez autko tym wieksza iloœć płyt i bardzo ważne jeżeli autko pali 6-8 litrów to pompa w tym szasie przelewa np. 40 litrów więc w praktyce musimy podgrzać 40 litrów a nie 6-8. Jeżeli chodzi o olej posmażalniczy to niema różnicy w mocy tylko zapach jest nieciekawy. W razie pytań GG1617486

_________________
Pozdrawiam.

W114 250CE'1969[sprzedany]
W115 220D 1974 OR [RIP]
W123 240D 1978 OR POWER [RIP]
w114 220D 1970 ex 230.6


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 02, 2006 9:18 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
ja ściągałem głowicę po 10 tys km na OR ( trochę pękła - w czterech miejscach i nawet się łobuz nie grzał!!! ściągli ją bo popychacze zaczęły klekotać i szukali przyczyny dlaczego się popsuły :o ) i silnik wyglądał cytat z mechanika : "czyściutki"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 02, 2006 9:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 02, 2006 1:59 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
przyglądam sie od jakiegoś czasu temu temacikowi i jak jeżdzicie z instalacją na OR czy bez???


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 03, 2006 12:30 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
golw pisze:
przyglądam sie od jakiegoś czasu temu temacikowi i jak jeżdzicie z instalacją na OR czy bez???


jak sie przygladasz to powinienes wiedziec...

_________________
W126 300D '76-ex.
W124 300D '89-ex.
W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 03, 2006 12:48 am 
Offline
nowy

Rejestracja: wt maja 02, 2006 12:42 am
Posty: 3
bart_no_one
no wiesz.. nie spotkalem jeszcze nikogo w tym temacie a jest go 63 strony kto mialby taka droga instalacje.. wszyscy albo grzeją bez albo samorobki albo zamykaja sie w tych 1500zl.. jakos nikt nie narzeka
poza tym nie wydalbym az 3500 na instalacje w samochodzie ktory warty jest max 5000zl a taki wlasnie chcialbym kupic :P


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 03, 2006 1:23 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 02, 2006 1:59 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Warszawa
to jedyne co moge powiedzieć to to że jesteśmy w podobnej syuacji [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 04, 2006 9:43 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... 21631.html

Cała sprawa z OR zaczyna mi brzydko pachniec i to nie z powodu zapachu frytek a z powodu dziwnego przeczucia że Państwo zamiast pomysleć o kożyściach płynacych z jazdy na OR zaczyna oscylować w stronę tego jak ich(tzn.nas) uwalić .
Poszukiwanie instrumentów karania sprawców jest prostsze niż poszukiwanie instrumentów pozwalających kożystnie dla Nas i środowiska zalegalizować ten proceder.Nie wspomnę już o kożyściach jakie mogą wyniknąc z tego dla rolników ,tłoczni i całego łańcucha produkującego OR.
Coraz więcej artykułów w mediach a większośc z nich kończy się coraz częstszym wnioskiem o karaniu ,mandatach itp.Koncentrowanie się na na tym co zrobić żeby było karnie i praworządnie a nie kożystnie .
Ślepota panów dziennikarzy ? czy może zwykła zawiść ?
Krótkowzroczność ? czy celowe rozmywanie problemu ?

.Partyzanci wszystkich krajów łączcie się !!!!!!

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 04, 2006 1:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 31, 2005 12:17 am
Posty: 855
Lokalizacja: Pułtusk, gdy studiuję- Słodowiec
Jedno jest pewne -Inspekcja nie ma prawa kontrolować samochodów osobowych, więc komentaż na końcu artykułu jest co najmniej nie na miejscu.
Co do karania jeżdżących na OR nie dziwi mnie to, żadnych nowych przepisów nie ustanowiono więc wszelkie Policje itp. muszą się trzymać starych i karać bez względu na swoje widzimisię.
Ja oczywiście wolałbym żeby jazda na OR była legalna, a nawet wspomagana przez państwo [zlosnik] , zobaczymy co wykombinuje nowy rząd...
Co do fachowości artykułów w "Wybiórczej" nie będe się wypowiadał...

_________________
www.asgpultusk.pl/
Peugeot 106 1.1i
W123 200D '81
W124 E250TD '94
808 (w krainie wiecznych ciężarówek) -> 813 '82
Sprinter 312 MAX '95
Suzuki Samuraj


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 05, 2006 10:45 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
ponowie coś czuje, że im więcej osób dowie się o "alternatywnym paliwie w prost z biedronki" to chyba się ktoś za to weźmie... troszkę za dużo ludzi już o tym wie, i nie długo będziemy mieli problem, wprowadzą jakąś dziwna ustawę albo coś podobnego i po zabawie, skończy się tak jak jazda na opale, powstanie "INSPEKCJA TROANSPORTU PRYWATNEGO" [zlosnik] i będą nam autka lustrować... ten kraj nie odpuści... zawsze tak było!!!

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 05, 2006 11:38 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
adam.ok pisze:
powstanie "INSPEKCJA TROANSPORTU PRYWATNEGO" [zlosnik] i będą nam autka lustrować... ten kraj nie odpuści... zawsze tak było!!!

Może jednak znajdą się mądrzy ludzie w rządzie (cuda się przecież zdażyły :) )
Nowe wypociny interii zmierzają chyba w strone karania
http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=745076

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 05, 2006 12:49 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt maja 05, 2006 12:26 pm
Posty: 9
Zrobię woltę z zagadnień prawnych na techniczne.Chodzi mi o ewentualne negatywne skutki oddziaływania podgrzanego do ok. 70 st.C ON z OR na pompę wtryskową. Założyłem wczoraj dodatkowy podgrzewacz ( jeden) już miałem ). Samochód, a jest to sorry tylko Astra 1,7 TD z 95 r. pięknie odpalił. W miarę, jak silnik pracował pojawiło się lekkie falowanie obrotów, tak jak w benzyniaku ale pracował równo. Przy temp. paliwa 65 st.C wyłączyłem silnik. Po ok. kwadransie odpaliłem bez problemu ponownie, jednak po ok. 3 minutach zgasł samoczynnie. Ponowna próba odpalenia zaskutkowała tylko wtedy, gdy miałem nacisnięty pedał gazu, jednak o wolnych obrotach mogłem zapomnieć. Im dalej w las, tym gorzej. I pytanie - czego mogę się spodziewać. 1. Po prostu zanieczyszczenie z nowego podgrzewacza i czeka mnie czyszczenie pompy (niestety nie założyłem prewencyjnie żadnego filtra przed samą pompą wtryskową ) 2. Temperatura paliwa za wysoka i wynikłe z tego uszkodzenie pompy wtryskowej. Pozwalam sobie pisać na Waszym forum, gdyż dysponujecie tutaj wspólnie największym doświadczeniem. Pompa wtryskowa Boscha rotacyjna ( tzn. nie jest rzędowa ). Wypięcie podgrzewaczy i spięcie układu paliwowego, tak jak fabryka dał też nie zmieniło sytuacji. Czy to w sumie gorące paliwo przy wejściu na pompę nie jest jednak szkodliwe dla niej samej?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 05, 2006 12:52 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
forkuber pisze:
Pompa wtryskowa Boscha rotacyjna ( tzn. nie jest rzędowa ). Wypięcie podgrzewaczy i spięcie układu paliwowego, tak jak fabryka dał też nie zmieniło sytuacji. Czy to w sumie gorące paliwo przy wejściu na pompę nie jest jednak szkodliwe dla niej samej?

Wejdź na interię i tam jakaś madra głowa napisała że nie do tej pompy ten wynalazek .(adres powyżej a potem odnośnik nt. co może na nim jeździć.)

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.

W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 05, 2006 1:10 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pt maja 05, 2006 12:26 pm
Posty: 9
Wiem z opinii, że rzędówki są faktycznie najlepsze do OR ale tego typu pompy, jak u mnie tez pracują sprawnie i skutecznie na mieszance ON i OR. Ja przejechałem na swoim ok. 15 tys. km, jednak temperatura paliwa nie przekraczała wcześniej w porywach 50 st.C. Moje pytanie odnosi się konkretnie do wątku temperatury. Śledząc temat wiem, że podobne do mojego samochody mają zainstalowane oddzielną instalację na OR i tam jest on podgrzewany do tej temperatury ok. 60-70 st. C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 161 62 63 64 65111 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl