MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt wrz 09, 2025 11:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt cze 21, 2005 12:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Grzegi pisze:
WeebShut pisze:
Wczoraj zanim go zawiozłem, to po wyjęciu tych dupelików na deklu, zapewne wtryski, i lekkim nasadzeniu na 5 garze, chodził idealnie, a jak wciskałem go mocniej to tak jakby przerywał. Może to wina kabli WN. Wyglądają troche jakby były rzeźbione z innej marki, na pewno będe wymieniać, ale najpierw chciałbym wiedzieć co mu dolega


Będziesz musiał się przyzwyczaić, że kopułka, palec, przewody i świece to podstawa w benzyniaku. Jeżeli jeszcze tego nie wymieniałeś to polecam. Szczególnie przewody, bo mogą robić zamęt.


Dzis podjadę to sie dogadam, że trzeba silnik doprowadzić do ładu i składu, najważniejsze, że nie czeka mnie jego remont.

A co z głowicą, jak to jest między k-jet i d-jet, różnią się czymś?

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 21, 2005 12:19 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
WeebShut pisze:
Dzis podjadę to sie dogadam, że trzeba silnik doprowadzić do ładu i składu, najważniejsze, że nie czeka mnie jego remont.

A co z głowicą, jak to jest między k-jet i d-jet, różnią się czymś?


Niestety nie wiem.
Jeżeli elektryka nie pomoże to będziemy szukać dalej. Powiem Tobie dla ciekawostki, iż miałem podobny przypadek (jak kupiłem auto) i.... po wielu mękach okazało się, że przestawiony był rozrząd (jeden ząbek na kole wałka wydechowego [szalone] , ssący był OK). Na wolnych chodził jakby na 5 potem uspokajał się. Ehhh...... [usmiech]

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 21, 2005 12:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Grzegi pisze:
WeebShut pisze:
Dzis podjadę to sie dogadam, że trzeba silnik doprowadzić do ładu i składu, najważniejsze, że nie czeka mnie jego remont.

A co z głowicą, jak to jest między k-jet i d-jet, różnią się czymś?


Niestety nie wiem.
Jeżeli elektryka nie pomoże to będziemy szukać dalej. Powiem Tobie dla ciekawostki, iż miałem podobny przypadek (jak kupiłem auto) i.... po wielu mękach okazało się, że przestawiony był rozrząd (jeden ząbek na kole wałka wydechowego [szalone] , ssący był OK). Na wolnych chodził jakby na 5 potem uspokajał się. Ehhh...... [usmiech]


Na pewno wspomne o tym mechanikowi, wierzę mu bo doprowadził do stanu chyba prawie fabrycznego silnik o ile dobrze pamiętam 4 litrowy z ponad 20 letniego Jaguara ;) Swoje bierze, ale ucziwy gość.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 28, 2005 8:14 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
A więc tak sie przedtsawia ciśnienie:

I - 10
II- 10
III - 10.5
IV- 10
V - 10

Jak widać cisnienie równiutkie. Wymienione zostały świece ( 6 sztuk BERU ), kopułka, palec, oraz fajki. I tu niespodzianka, silnik pracuje juz w miarę ładnie ( w miarę bo jak się okazało nie pracuje 3 gar, tzn pracuje ale cos słabo [szalone]

Po wyjęciu fajki nie ma wielkiej różnicy w pracy motoru. Ma wydaje mi się za duże telepawki.

Dzis będą szukać dalej, ale już nie wiem co to może być [szalone]

PS. Odnośnie głowicy to nikt nie wie ??

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 28, 2005 11:08 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
WeebShut pisze:
Dzis będą szukać dalej, ale już nie wiem co to może być


Zrób próbę szczelności, jak luzy zaworowe ??

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 29, 2005 8:18 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
No i wszystko jasne, szanowna Pani uruchomiona. Silniczek chodzi równiutko, wkręca sie na obroty pieknie grając sześcioma garami, dla mnie - poezja [oczko]

A teraz do rzeczy.

Grzegi luzy zaworowe qwyregulowali na samym początku, więc wykluczyłem je od razu.

Problem okazał sie banalnie prosty, po zatankowaniu lewego paliwa syf, który sie w nim znajdował pozatykał listwę wtryskową. 5 garów oczyściło sie same podczas użytkowania, a jeden był tak zalepiony, że przepuszczał bardzo małe ilości paliwa.

Operacja zakończyła się wczoraj o 19.00, silnik jest jak nowo narodzony.

Teraz w sobote czeka mnie generalne czyszczenie, i w poniedziałek będą fotki tego cuda [zlosnik]

dzieki Grzegi za pomoc [oczko]

Ahaaa głowica jest taka sama w d jak w k - jet michau, także raczej nie będe sprzedawał. [szalone]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 29, 2005 8:54 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
WeebShut pisze:
Ahaaa głowica jest taka sama w d jak w k - jet michau, także raczej nie będe sprzedawał.


no trudno... oby zapasowa dluuugo nie musiala byc przydatna [oczko]
pozdrawiam

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 29, 2005 10:30 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
WeebShut pisze:
Operacja zakończyła się wczoraj o 19.00, silnik jest jak nowo narodzony.


Super, gratulacje [ok] . Czekamy na fotki. [usmiech]

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 29, 2005 11:09 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
WeebShut pisze:
A więc tak sie przedtsawia ciśnienie:

I - 10
II- 10
III - 10.5
IV- 10
V - 10


hmm takie cisnienie to ja mam u siebie ... a mimo to wskaznik leci po dluzej jezdzie prawie do 0 :/ cuda jakies :D:D

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 29, 2005 11:27 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
kruszyn pisze:
hmm takie cisnienie to ja mam u siebie ... a mimo to wskaznik leci po dluzej jezdzie prawie do 0 :/ cuda jakies


wydaje mi sie, ze cisnienie oleju prezentowane na zegarach ma duzy zwiazek ze stanem pompy oleju.

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 29, 2005 11:52 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
michau pisze:
WeebShut pisze:
Ahaaa głowica jest taka sama w d jak w k - jet michau, także raczej nie będe sprzedawał.


no trudno... oby zapasowa dluuugo nie musiala byc przydatna [oczko]
pozdrawiam


Michau, potrzebujesz głowicy do 110 ??

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 29, 2005 11:56 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
michau pisze:
kruszyn pisze:
hmm takie cisnienie to ja mam u siebie ... a mimo to wskaznik leci po dluzej jezdzie prawie do 0 :/ cuda jakies


wydaje mi sie, ze cisnienie oleju prezentowane na zegarach ma duzy zwiazek ze stanem pompy oleju.


A może pierścienie ?

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 29, 2005 4:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
Grzegi pisze:
Michau, potrzebujesz głowicy do 110 ??


masz cos do zaproponowania?

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 30, 2005 6:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
michau pisze:
Grzegi napisał:
Michau, potrzebujesz głowicy do 110 ??


masz cos do zaproponowania?


Troszkę gratów z M110, jak coś to PW. [usmiech]

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 18, 2005 8:37 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
kruszyn pisze:
hmm takie cisnienie to ja mam u siebie ... a mimo to wskaznik leci po dluzej jezdzie prawie do 0 :/ cuda jakies :D:D


Ciśnienie oleju i sprężanie w cylindrach to 2 diametralnie różne sprawy. [szalone]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl