MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 2:36 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 148 49 50 51 52111 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 1:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
jak palne gafe to sie nie denerwujcie bo nie czytałem wszystkigo.... za dóżo, oprócz niedzielnego mietka mam TDSa i też chętnie obetne koszty i wydaje mi się że najlepszym sposobem na podgrzanie OR to założyć miedziany przewód paliwowy i owinąc go do okoła róry wydechowej... tam temperatura szybko roście, miedź to dobry przewodnik, powinno sybko podgrzewać. nie wiem jak rozwiązac problem startu ale mam znajomego wynalazce i ma on świetne pomysły, musze mu nadac temat, koleś żyje z wynalazków i to całkiem całkiem, coś wymyśli

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 8:28 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 17, 2006 9:51 pm
Posty: 9
[quote="adam.ok"]jak palne gafe to sie nie denerwujcie bo nie czytałem wszystkigo.... za dóżo, oprócz niedzielnego mietka mam TDSa i też chętnie obetne koszty i wydaje mi się że najlepszym sposobem na podgrzanie OR to założyć miedziany przewód paliwowy i owinąc go do okoła róry wydechowej... Ciach

Nie wiem czy to dobry pomysł, bo diesel to drgania silnika no i wydechu. Miedź jest miękka. Owiniesz rurę, to Ci się przetrze miedź i będzie kłopot... Może się mylę..?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 8:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
tak poza tym,było juz o tym pisane na ktorejs ze stron tego wątku :),iz wydech osiąga zbyt wysoką temperature, i to rozwiązanie to bardzo zły pomysł.

Btw... wznawiam experyment, ostatnie 2 miesiace na czystym ON,teraz znowu OR. [zlosnik]

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 9:14 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: wt lut 21, 2006 8:12 pm
Posty: 1
Lokalizacja: WIADOMA RZECZ STOLICA!
suchajta suchajta 1 litr bęzynki + 10 litrów OR i w polske idziemy drodzy panowie w polske idziemy
sprawdziłem w największe mrozy! mam podgrzewacz 90W ale on tylko podgrzewa paliwo do 30 stopni wiec dopiero po dodaniu bezyny OR jest takiej samej gestości jak ON polecam ! miś

_________________
MEMORY 5


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 9:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
mam w tej chwili 25%ON i nie ma różnicy w jeździe, ale auto w nocy stoi w ogrzewanym garażu [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 21, 2006 9:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 02, 2001 2:00 am
Posty: 1431
Numer GG: 34862
Lokalizacja: Warszawa
Sokol pisze:
auto w nocy stoi w ogrzewanym gara¿u


haha...gdybym mial taka mozliwosc...to tez bym sie nie bujał :), czasem zrobi sie dla mojej gwiazdy miejsce w garazu,jak któregoś plastika nie ma, wtedy jakos wszystko lepiej na początku chodzi :)

_________________
Kubitus


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 22, 2006 7:51 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
mam teraz taki objaw. jak auto jest zimne (paliwo też bo mam podłączony wymiennik z układem chłodzenia) to chodzi extra dobrze, natomiast jak się rozgrzeje to chodzi jak traktor, klekocze strasznie jak go tak ostro przegazuję (na wcisniętym sprzegle) to znowu chwilę chodzi cicho.
pytanie: wtryski???(kurcze już z 3 miesiące się zbieram co by je wymienić, podobno wyeksploatowene nie znoszą OR) a może zawory?? ale zawory by się chyba nie uciszyły a może pompa "wytryskowa" [oczko] ???


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 25, 2006 9:57 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn sty 23, 2006 9:54 am
Posty: 4
8) http://moto.onet.pl/1314902,2217,artykul.html ... do poczytania :) ...

OR coraz popularniejszy !! :)

_________________
C200 D /1996/ -"granatowy oporopowrotnik" :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 26, 2006 2:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 22, 2005 1:42 pm
Posty: 61
Lokalizacja: z Polski
adam.ok pisze:
jak palne gafe to sie nie denerwujcie bo nie czytałem wszystkigo.... za dóżo, oprócz niedzielnego mietka mam TDSa i też chętnie obetne koszty i wydaje mi się że najlepszym sposobem na podgrzanie OR to założyć miedziany przewód paliwowy i owinąc go do okoła róry wydechowej... tam temperatura szybko roście, miedź to dobry przewodnik, powinno sybko podgrzewać. nie wiem jak rozwiązac problem startu ale mam znajomego wynalazce i ma on świetne pomysły, musze mu nadac temat, koleś żyje z wynalazków i to całkiem całkiem, coś wymyśli

No dobra nie denrewoje sie ale troche to ci od radzam,bo niewiesz jaka tam temeratura jest dokladnie ?Bedzie albo za goraco albo za zimno daj sobie z tym pomyslem spokuj bo jak bedzie za goraco to to staniesz i niebedziesz wiedzial dla czego.

_________________
Lelek daj spokuj


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 26, 2006 2:27 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
należy zrobić przelew (powrót) zamontować pompke elektryczną niech kręci i grzeje całe paliwo w zbiorniku, a wydech nie jest wcale taki gorący jak w benzynie, sprawdzałem można dopracować ilość zwojów do okoła róry wydechowej, koniec przy silniku zrobic z elastycznego węża to wyeliminuje wibracje, tak mi się wydaje... ale należało by to sprawdzić, pozostaje tylko temat podgrzania OR na starcie, musi być elektryczny podgrzewacz albo coś w stylu webasto...?!

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 26, 2006 5:43 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lis 22, 2005 1:42 pm
Posty: 61
Lokalizacja: z Polski
Adam Ale pomysl ,po pierwsze nie wiadomo jaka temperatura ,po drugie w czasie jazdy zmienia sie w zlaeznosci od predkosci i temperatury powierza ,po zatym jaka pompke chcesz zastosowac ??Nie ma na polskim rynku pompek ktore beda ci pompowac gorace paliwo ,chyba ze sie myle?Ale zwykla pompka od benzyny odpada.Sorki za wylewnosc ale to nie tedy droga:)

_________________
Lelek daj spokuj


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 26, 2006 7:59 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lut 26, 2006 6:55 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Wrocław
Witam wszystkich ! Jestem szczęśliwym posiadaczem tego pięknego Golfika II , którego zdjęcia zostały umieszczone na tym forum. Nie wiem czy 6 000 km coś może powiedzieć ale ja jestem w 100% za całym pomysłem . Brakuje mi tylko taniego źródła OR . Jak ktoś rozgryzie ten problem to może mieć stałe źródło dochodu. Ja skromnie robię około 3000 km miesięcznie , ale złapać kilku gości takich jak ja i można żyć jak panisko. Jeśli chodzi o sprawy techniczne to jazda na OR przy prawidłowo zrobionej instalacji oraz przy sprawnym termostacie , który utrzymuje prawidłową temperaturę płynu chłodzącego jest poprostu normalna . Na autostradzie nie zauważyłem różnicy przy prędkości max. między OR a ON.Zazanaczam , że mój Golfik ma już na liczniku 341 000 km - oryginalna pompa , wtryski , turbina , sprzęgło , nie pali oleju silnikowego , na słuch silnik chodzi jak złoto ( tak twierdzą wszyscy znajomi mechanicy ). Martin - kiedy zbiornik :( !


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 26, 2006 8:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 19, 2006 1:06 pm
Posty: 306
Lokalizacja: Poznań
jak zawiniesz w okolo kolektora to może byc problem ale za pierwszym tłumikiem temperatura juz jest stała, przynajmniej w pewnym zakresie, a pompka paliwowa np: od VW GTI jest idealna do tego, wystarczy ją zamontowac tak jak w golfie za zbiornikiem na zasilaniu tam temperatura paliwa jest najniższa, jeden zwój do okoła rury wydechowej za pierwszym tłumikiem i mamy automatyczny podgrzewacz który podniesie nam temperature paliwa, a o to nam chodzi, ponieważ OR ma dużą lepkość w niskiej temperaturze co powoduje że zostaje źle rozpylony... problem jest jeden co zrobić z olejem który już jest w pompie i wtryskiwaczach w momencie rozruchu...???

_________________
ex w126 sec
w210 96r 2.2diesel automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 26, 2006 10:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 17, 2004 6:54 am
Posty: 2088
Lokalizacja: Kielce
właśnie ... panowie ... planuję otworzyc "sprzedaż frytek" w moim w124 300D latem ... pomóżcie mi szukac taniego żródła OR ... kupię około 200L jednorazowo, warunek - warszawa, kraków, lub województwo świetokrzyskie najlepiej ... podobno mozna kupic taki olej już od 1,60 ...


przeterminowany też moze byc ...

pis cie na forum lub na priva

_________________
ex W123 280E "CZOŁG" sprawił że pokochałem M110
C123 280CE '79 "QP" Klimaanlage, ASB, heated seats, Lampewiperanlage, Becker Mexico with Kurier
C123 280CE "Carlsson"
W107 560sl
W108 280se 3.5 Rote Sau


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 27, 2006 8:27 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
po 1.60 to ja też chętnie łyknę nawet z 300-400L. Wielkopolska i okolice


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 148 49 50 51 52111 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl