Hej.
Na początku gratulacje dla 'sebi' za przerobienie tego fajnego golfika
Jeżeli możesz to napisz cos ... jakies szczegóły dotyczące przeróbek itp
Ja latem nalałem do merca ojca ok 4 litrow OR do 20l ON... i juz było czuc frytki

... no i na tym skonczyła się moja zabawa z OR. Teraz tylko czytam i zbieram info. Moze w przyszlosci przerobie z ojcem fure na OR.
Jednak mam pewne wątpliwosci
Gdzieś tam w połowie tej lektury ... (me: how) zwraca uwage na to że OR zjada uszczelki.
Wiecie ... troche glupio by bylo jak by mi przez wydech pompa wtryskowa wypadła
I to jest wlasnie problem, ktory wydaje mi sie teraz najwieksza przeszkodą w przerabianiu aut na frytkownice. Podgrzewanie paliwa napewno nie uchroni gumowych uszczelek od zniszczenia.
A moze dolewac czegos do OR ? hm...
Znalazlem kiedys jakies informacje mowiace o tym, że olej roślinny nie wpływa żrąco ne pewnego roszaju tworzywo sztuczne... z tegoż tworzywa można na wykonaćna zamówienie uszczelki do wszelkiego rodzaju pomp.
Kłopot polega jednak na tym, że nie pamietam gdzie ja to czytałem... i nie pamietam co to za tworzywo.
______
Macie już problemy z pompami ? Podobno to wrażliwa część... moj kumpel musial wymienic pompe w swojej skodize octavi 1.9 TDI ... a jezdzil na opale

... OO syf (szkodliwy dla srodowiska ... bo zasiarczony... dla silnika podobno też, chociaż zdania są na ten temat podzielone... no i szkodliwy jak widac dla pompy wtryskowej:P).
Jeżeli chodzi o OR... to znajomy kupił cysterne OR. Zatankował tym swoje ciezarowki. 2 DAF'y mu sie zatkały... ale SCANIE jakos jezdzily (a bylo to we wrzesniu wiec temp. spoko). Dziwna sprawa
_________
Podsumowując...
Jak na gumę, wszelkiego rodzaju gumowe uszczelki oraz na pompy paliwowe, wtryskowe działa OR?
Czy macie z tym jakies problemy ?
Proszę o odpowiedzi
Pozdrawiam
_________________
MB C200D (W202) ... mówią, że ostatni z pancernych
