MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 5:46 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 59 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 9:03 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
lysy2 pisze:
no i łatwiej dorwać dobry silnik Pb

O ile nie miał wcześniej LPG [zlosnik] (Mowa tu o większości KE-Jetów i nie tlyko)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 9:16 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 22, 2007 5:15 pm
Posty: 145
Lokalizacja: Wąbrzeźno\Toruń\Bydgoszcz
Łysy popieram Ciebie, LPG jest na swój sposób tańsze w eksploatacji, ja jeżdże BMW z 2 litrowym silnikiem o mocy 150KM i daje rade, najmniej spaliła mi 11,1 litra na 100 Km, a najwięcej 14,2 litra na 100 Km jak narazie (gazu oczywiście) , średnio 12,5 gazu wychodzi, ja ogólnie nie przyciskam autem bo nie ma sensu, drogi lipne nie ma co się oszukiwać, ale prędkość 120 km to nie tak szybko jak niektórzy piszą, zakup sobie golfa 2 z silnikiem 1,3 ale na gaźniku i zagazowanym i będziesz zadowolony lepiej niż z tej Yariski, tanie to jak barszcz eksploatacja podobna do kosztów maulcha :-), pewnie i tak zrobisz po swojemu , pozdr

_________________
S123 300TD 77' - ex
W123 300D 81' - ex

JEST:

W123 200D 1984


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 12:11 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
lysy2 pisze:
przeliczając na ON (4,6zl) to jest spalanie od 4,8 do 6,5l/100km - który diesel tak potrafi? zwłaszcza w mieście


Całkiem sporo:
Seat IBIZA/Cordoba 1.9 SDI
Seat IBIZA/Cordoba 1.9 TDI

nie mówiąc już o Seacie Ibiza 1.4 TDI - w trasie da się osiągnąć spalanie w okolicach 3,8-4 l /100 km

Opel Corsa 1.3 TDCI (chyba nie pomyliłem się w oznaczeniu)... w trasie spalanie potrafi zejść do 3,2 l/100 km (ten sam silnik w Astrze kombi spala w trasie przy dynamicznej jeździe do 8,6 / 100 ... szok ...).

I jeśli chodzi o koszty eksploatacji to polecę właśnie wyżej wymienione auta.

Poza tym w trasie spora liczba aut w TDI potrafi zejść ze spalaniem poniżej 5 l / 100 km. Od Skody Suberb zaczynając, na golfie kończąc. A mamy jeszcze całą plejadę fordów, Toyot, Opli itd itd.

Sam mam W124 2.2 z instalacją BRC Seq, ale jakoś nie czuję się z tego powodu super szczęśliwie i nie będę przekonywał o wyższości gazu nad zasilaniem ON/PB. Jeżdżę na LPG tylko dlatego, że jest taniej, gdybym miał wybór wolałbym jeździć na PB niż dokładać jakieś włoskie/polskie czy inne ustrojstwo do silnika i go okaleczać. Próbowałem dorabiać do tego ideologię o ekologiczności (panowie ... nie oszukujcie się ... w zeszłym miesiącu był art w Auto Świat o tym, że jednak przy spalaniu LPG wydalane są z wydechu spaliny przekraczające normy, a w samą ekologiczność nie wierzą już nawet firmy produkujące LPG)... ale prawda jest brutalna - nie stać mnie na tankowanie PB. A LPG to kolejna niefabryczna rzecz, która może się zepsuć (mi padł komputer BRC, na szczęście w okresie gwarancji - wymienili i jest spokój). Co prawda wymienili i jest spokój... ale to nie to. Nie zapominaj też o ograniczeniach związanych z autami z LPG w korzystaniu z zamkniętych/podziemnych parkingów (w Pradze są wręcz zakazy, a nasze lokalne prawo chyba też podobnie reguluje tą kwestię).

Moje autko spala od 10,5 gazu w trasie do 17 gazu w mieście (b. krótkie odcinki, korki, zima). Mniej niż 10,5l LPG/100 km mi jeszcze nie spalił, podobnie jak mniej niż 13,5-14 l LPG/100 km w mieście (mam automacik).

Przekładając to na spalanie ON wychodzi: 5,3 litra ON w trasie, od 7,2 litra ON w mieście. Jest cała masa aut, które się spokojnie zmieszczą w tym zapasie i jeszcze zostanie.

Jakbym miał wybór to jeździłbym dieselem, któremu aby mnie było stać na paliwo, nie musiałbym wiercić silnika i dokładać dodatkowe orurowanie (bynajmniej nie tuningowe). Pewnikiem kupiłbym sobie nowego Superba (dla mnie rewelacja pod każdym względem - komfortem, wyposażeniem, bezpieczeństwem bije niestety W124), ale stać mnie na W124 z LPG.

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 12:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 8:26 pm
Posty: 653
Lokalizacja: WLKP
WojtekW pisze:
lysy2 pisze:
przeliczając na ON (4,6zl) to jest spalanie od 4,8 do 6,5l/100km - który diesel tak potrafi? zwłaszcza w mieście


Całkiem sporo:
Seat IBIZA/Cordoba 1.9 SDI
Seat IBIZA/Cordoba 1.9 TDI

nie mówiąc już o Seacie Ibiza 1.4 TDI - w trasie da się osiągnąć spalanie w okolicach 3,8-4 l /100 km

Opel Corsa 1.3 TDCI (chyba nie pomyliłem się w oznaczeniu)... w trasie spalanie potrafi zejść do 3,2 l/100 km (ten sam silnik w Astrze kombi spala w trasie przy dynamicznej jeździe do 8,6 / 100 ... szok ...).

I jeśli chodzi o koszty eksploatacji to polecę właśnie wyżej wymienione auta.

Poza tym w trasie spora liczba aut w TDI potrafi zejść ze spalaniem poniżej 5 l / 100 km. Od Skody Suberb zaczynając, na golfie kończąc. A mamy jeszcze całą plejadę fordów, Toyot, Opli itd itd.

Sam mam W124 2.2 z instalacją BRC Seq, ale jakoś nie czuję się z tego powodu super szczęśliwie i nie będę przekonywał o wyższości gazu nad zasilaniem ON/PB. Jeżdżę na LPG tylko dlatego, że jest taniej, gdybym miał wybór wolałbym jeździć na PB niż dokładać jakieś włoskie/polskie czy inne ustrojstwo do silnika i go okaleczać. Próbowałem dorabiać do tego ideologię o ekologiczności (panowie ... nie oszukujcie się ... w zeszłym miesiącu był art w Auto Świat o tym, że jednak przy spalaniu LPG wydalane są z wydechu spaliny przekraczające normy, a w samą ekologiczność nie wierzą już nawet firmy produkujące LPG)... ale prawda jest brutalna - nie stać mnie na tankowanie PB. A LPG to kolejna niefabryczna rzecz, która może się zepsuć (mi padł komputer BRC, na szczęście w okresie gwarancji - wymienili i jest spokój). Co prawda wymienili i jest spokój... ale to nie to. Nie zapominaj też o ograniczeniach związanych z autami z LPG w korzystaniu z zamkniętych/podziemnych parkingów (w Pradze są wręcz zakazy, a nasze lokalne prawo chyba też podobnie reguluje tą kwestię).

Moje autko spala od 10,5 gazu w trasie do 17 gazu w mieście (b. krótkie odcinki, korki, zima). Mniej niż 10,5l LPG/100 km mi jeszcze nie spalił, podobnie jak mniej niż 13,5-14 l LPG/100 km w mieście (mam automacik).

Przekładając to na spalanie ON wychodzi: 5,3 litra ON w trasie, od 7,2 litra ON w mieście. Jest cała masa aut, które się spokojnie zmieszczą w tym zapasie i jeszcze zostanie.

Jakbym miał wybór to jeździłbym dieselem, któremu aby mnie było stać na paliwo, nie musiałbym wiercić silnika i dokładać dodatkowe orurowanie (bynajmniej nie tuningowe). Pewnikiem kupiłbym sobie nowego Superba (dla mnie rewelacja pod każdym względem - komfortem, wyposażeniem, bezpieczeństwem bije niestety W124), ale stać mnie na W124 z LPG.


POdpisuje sie pod tym wszystkim czym sie da :evil:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 12:18 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
WojtekW pisze:
lysy2 pisze:
przeliczając na ON (4,6zl) to jest spalanie od 4,8 do 6,5l/100km - który diesel tak potrafi? zwłaszcza w mieście
Poza tym w trasie spora liczba aut w TDI potrafi zejść ze spalaniem poniżej 5 l / 100 km. Od Skody Suberb zaczynając, na golfie kończąc. A mamy jeszcze całą plejadę fordów, Toyot, Opli itd itd.


No z Fordem to sie nie bardzo zgadza...Mam takiego firmowego Focusa 1,8 TDCI i zejsc ponizej 6 litrow na trasie nie jest tak latwo.
Najmniejsze spalanie mialem co prawda 5,1 na trasie Toruń - Łódź, ale polowe czasu jechalem za tirami, ktorych nie dawalo rady wyprzedzic z powodu natezenia ruchu...a jak tylko jest dwupasmowka/autostrada i mozna pojechac 130 i wiecej to zaczyna byc w baku maly dieslowski wir i zaczyna palic w okolicach 7l/100 km...czyli jakies 0,5l mniej niz 530d!!!

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 12:28 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
zebda pisze:
zaczyna palic w okolicach 7l/100 km...czyli jakies 0,5l mniej niz 530d!!!


Kwestia silnika - pisałem o Astrze 1,3 TDCI i spalaniu w trasie. Mamy w firmie takie z silnikami 1,7 i palą sporo mniej.

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 12:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
WojtekW pisze:
Przekładając to na spalanie ON wychodzi: 5,3 litra ON w trasie, od 7,2 litra ON w mieście. Jest cała masa aut, które się


Takie wywody mnie dziwią, pisanie o spalaniu 3-5l ON - oczywiście że tak, małe auto jak pojedziesz do 70km/h.
Chciałbym konkretne porównanie kosztów od zakupu auta (tej samej klasy) diesla i PB+LPG, porównanie przebiegów, kosztów eksploatacji itd itp....

Wydaje mi się, nawet mogę się założyć, że nie ma tańszej opcji od W124 na przykład 220 z sekwencją od diesla z podobną mocą i rozmiarami. Może ktoś się podejmie porównania:

Mercedes W124 200E16V 136PS z na przykład Passatem TDI 130PS.... <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
zebda pisze:
zaczyna palic w okolicach 7l/100 km...czyli jakies 0,5l mniej niz 530d!!!


No proszę, a mój kolega ma 530D i mówi że średnio nie schodzi poniżej 10litrów ON i gdzie tu rewelacja. ;)

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 12:36 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 06, 2007 8:29 pm
Posty: 1605
Lokalizacja: LBN/WAW
georem pisze:
Wydaje mi się, nawet mogę się założyć, że nie ma tańszej opcji od W124 na przykład 220 z sekwencją od diesla z podobną mocą i rozmiarami. Może ktoś się podejmie porównania:

Dlaczego?
a koszt zalożenia gazu,koszty ekspoatacji :-?

_________________
C123 E28 AUT`82 RHD-"Komornik"-narazie...


"litr benzyny wlej do żył żebys zły i twardy był"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 12:45 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
georem pisze:
No proszę, a mój kolega ma 530D i mówi że średnio nie schodzi poniżej 10litrów ON i gdzie tu rewelacja. ;)


Coś chyba ten kolega ma uszkodzone w swoim bmw . Mam 530D i średnio pali 8,5 l.
To też nie jest żadna rewelacja ale mam też s-kę i ona pali 12 l .
Różnica niby nie jest duża ale przez rok tyle się nazbiera ,że można by kupić wycieczkę na Bali.

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 12:46 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
georem pisze:
Takie wywody mnie dziwią, pisanie o spalaniu 3-5l ON - oczywiście że tak, małe auto jak pojedziesz do 70km/h.


Corsa 3,2 litra spali przy prędkości 90 km/h, a przy 120 zmieści się poniżej 4/100


georem pisze:
Chciałbym konkretne porównanie kosztów od zakupu auta (tej samej klasy) diesla i PB+LPG, porównanie przebiegów, kosztów eksploatacji itd itp....


OK - na przykładzie passata FSI i TDI

Passat 1.6 FSI 102 KM Comfortline + BRC Seq 24 - 85400 zł + 3000 zł = 88400.
Passat 1,9 TDI 105 KM Comfortline - 94700 zł

Po 50-80 000 km rozlatuje się silnik FSI i remoncik kosztuje jakieś 8-10 000 tys zł. cóż ... zaoszczędziłeś (i przy okazji straciłeś gwarancję). Podobnie jest z silnikami Toyoty VVTi (czy benzynowymi VTEC) zasilanymi gazem... (wystarczy zerknąć na forum Toyoty czy Hondy).


georem pisze:
Wydaje mi się, nawet mogę się założyć, że nie ma tańszej opcji od W124 na przykład 220 z sekwencją od diesla z podobną mocą i rozmiarami. Może ktoś się podejmie porównania:

Mercedes W124 200E16V 136PS z na przykład Passatem TDI 130PS....


Tutaj chodzi o zakup samochodu w miarę taniego w eksploatacji, więc nie potrzeba kupować auta o rozmiarach zbliżonych do W124 - stąd pojawiła się IBIZA.

Za 30 000 zł można kupić IBIZĘ z 2004-2005 roku z silnikiem 1,4 TDI (albo 1,9) - która spełni założenia o niezawodności i taniości eksploatacji.
Ja lubię mieć auto w 100% sprawne i nie żałuję na wymianę mat. eksploatacyjnych. Nie godzę się na podejście: ...eee stary to można mu wybaczyć.

Przez ostatni rok na mat. eksploatacyjne i wszystko co się zużyło (mam auto z końca produkcji - 95 rok ... więc ma prawo się zużyć) jakieś 5000-7000 zł.

Ibiza z pewnością będzie tańsza w eksploatacji - po prostu nie będzie stara i tyle.

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 12:47 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Wika pisze:
georem pisze:
No proszę, a mój kolega ma 530D i mówi że średnio nie schodzi poniżej 10litrów ON i gdzie tu rewelacja. ;)


Coś chyba ten kolega ma uszkodzone w swoim bmw . Mam 530D i średnio pali 8,5 l.


Może ma tylko ciut cięższą nogę, może jeździ krótsze odcinki w miesie, jest dużo może, a pisanie że pali 7,5 to przesada bo nikt o zdrowych zmysłach nie jeździ 70km/h i tylko na trasie. [zlosnik]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 12:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
georem pisze:
No proszę, a mój kolega ma 530D i mówi że średnio nie schodzi poniżej 10litrów ON i gdzie tu rewelacja. ;)


Georem moze jeszcze zalezy od rocznika, ta 530D to 2007 231KM automat, w miescie pali 9-11 litrow zalecznie czy sie stoi w korkach czy jednak jedzie...ale wyjezdzasz na trase i jak jedziesz normalnie (tzn nie wleczesz sie za tirami, wyprzedzasz kiedy mozesz, a w tym aucie naprawde czesto mozna wyprzedzac), a przelotowa predkoscia jest jakies 100-120 km/h to naprawde schodzisz do spalan rzedu 7,5-8l/100km...

...a na Lodz - Wilno - Lodz (Polska jak zwykle a za granica juz max 100 km/h jedziesz bo tam policmajstry nawet na 90tkach łapią w lasach) spalanie po powrocie do Lodzi wg kompa ponizej 7,5l/100km

Ale Georem wiesz przeciez ze wszystko zalezy od nogi...no i od tego czy przyzwyczajony jestes do jazdy dieslem...choc przy automacie ma to mniejsze znaczenie...


A tak na marginesie - przyszlosc to chyba jednak benzyny turbo...

...VW 2,0 TFSI...jechalem takim TT 1000km z Niemiec do Polski, fakt ze auto nie wygodne jak cholera, ale przy predkosci sredniej prawie 100km/h spalanie 7,5l/100km...benzyna ktora chodzi jak diesel albo nawet lepiej (ciagnie od dolu i ma jeszcze gore), a pali prawie jak diesel....na autostradzie...


...no moze jeszcze jakies dieslowskie hybrydy...

WojtekW pisze:
Po 50-80 000 km rozlatuje się silnik FSI i remoncik kosztuje jakieś 8-10 000 tys zł. cóż ... zaoszczędziłeś (i przy okazji straciłeś gwarancję). Podobnie jest z silnikami Toyoty VVTi (czy benzynowymi VTEC) zasilanymi gazem... (wystarczy zerknąć na forum Toyoty czy Hondy).


A czemu sie rozlatuje? Przeciez silnikow z bezposrednim wtryskiem sie nie gazuje...no chyba ze jakas supernowoczsna metoda...

...o commonrailach tez pisano ze sie rozleci, a jak sie dba o turbine i leje paliwo dobre to (na zachodzie) przejezdzaja ladne setki tys. km.

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 1:01 pm przez zebda, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 1:05 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
WojtekW pisze:
Ibiza z pewnością będzie tańsza w eksploatacji - po prostu nie będzie stara i tyle.


I znów po łebkach, a utrata wartości nowego auta? Jeżeli chcesz jeździć oszczędnie to na pewno nie da sie tego robić autami nowymi. [zlosnik]

Ja bym porównał:

MERCEDES E220 136PS + SEKWENCJA 1993-5
przebieg realny 350000km
zakup - 12000-13000zł
spalanie średnie 11-12l LPG (spokojne do uzyskania)
przebieg rocznie 30000km
niech traci na wartości 10% rocznie
koszt na rok bez niespodzianek to jakieś 10000zł

PASSAT 1,9TDI 130PS 2000
przebieg realny 320000km
zakup 25000zł [szalone]
spalanie średni 7-8 litrów
przebieg też 30000km
niech traci na wartości 10% rocznie
koszt na rok bez niespodzianek to jakieś 14000zł

MERCEDES E250TD 126PS
przebieg realny 450000km
zakup - 15000-17000zł
spalanie średnie 7-8
przebieg rocznie 30000km
niech traci na wartości 10% rocznie
koszt na rok bez niespodzianek to jakieś 12500zł

i co wybrać........... co może szybciej zginąc i gdzie mogą nas spotkać niemiłe niespodzianki, zawieszenie w VW bankowo będzie do roboty, może turbinka, wtryskiwacze, intercooler.......

Ja ma takie podejście do tego tematu, a kazdy niech weźmie ołówek i kartkę i LICZY!!!!! [cool] <br>Dodano po 4 minutach.:<br>
zebda pisze:
...a na Lodz - Wilno - Lodz (Polska jak zwykle a za granica juz max 100 km/h jedziesz bo tam policmajstry nawet na 90tkach łapią w lasach) spalanie po powrocie do Lodzi wg kompa ponizej 7,5l/100km


Jeszcze nie miałem auta w którym komputer nie zaniżał o 15-20% więc spalanie podawanemu przez komp zwyczajnie nie wierzę, jeżeli pokazywał 7,5 to znaczy że spalił 8,6-9l. [oczko]

i tak było w A8 i tak było w CADDY 1,9TDI 75PS i tak jest w CADDY 1,9TDI 105PS......

i proszę nie wmawiajcie mi że mam pecha do komputerów w samochodach [zlosnik] [oczko]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 1:06 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Georem zadne 70km/h...ostatni przejazd do Niemic z Lodzi na autostradach calkiem zdrowo w jedna strone (w druga padal ulewny deszcz i w zasadzie 150 nie przekraczalem) i spalanie bylo ponizej 8l/100km. Jak dla mnie to genialne wyniki na duze auto o juz calkiem duzym silniku, duzej mocy i olbrzymim momencie obrotowym, a w dodatku z automatem...

...no tak tylko ze jak lejesz do baku niecale 70 litrow i przejezdzasz na baku 900 km i troche...to jednak komp nie oszukuje!

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 28, 2008 1:17 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
zebda pisze:
Georem zadne 70km/h...ostatni przejazd do Niemic z Lodzi na autostradach calkiem zdrowo w jedna strone (w druga padal ulewny deszcz i w zasadzie 150 nie przekraczalem) i spalanie bylo ponizej 8l/100km. Jak dla mnie to genialne wyniki na duze auto o juz calkiem duzym silniku, duzej mocy i olbrzymim momencie obrotowym, a w dodatku z automatem.


Co w tym genialnego, moja A8 przy 150km/h paliła 14 LPG czyli 32zł / 100km. A jeżeli podałeś wynik z kompa (ja w A8 kalibrowałem wskazania) to spalił 8x1,15=9,2 czyli jakies 42zł / 100km.

A8 tez małe nie jest i chyba nie zarzucisz mu małej mocy, ASB tez była. [zlosnik] <br>Dodano po 5 minutach.:<br>
zebda pisze:
...no tak tylko ze jak lejesz do baku niecale 70 litrow i przejezdzasz na baku 900 km i troche...to jednak komp nie oszukuje!


Ja ostatnio zrobiłem 630km autostradą, komp pokazywał 6,4l, a zatankowałem 49litrów. Oczywiście przed wyjazdem tankowałem do pełna. Co kraj to obyczaj się okazuje. [zlosnik]
Z ropą jest ten problem przy tankowaniu, że po odbiciu pistoletu możesz wlać jeszcze 9l (tyle dopychałem w AUDI 80 TDI).

Umówmy się ŻE MI najbardziej podoba mi się PB, potem PB + dobre LPG i dezel na końcu stawki. [cool]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 59 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl