Khm, khm, no widze, że wątek sie ładnie rozrasta. Nie chciałbym przeszkadzać bo miło patrzeć jak się przekomarzacie.
Jeszcze nie jestem na kupnie albo może jusz nie jestem. Bo to autko miałoby jeździć na trasie a nie w mieście. Po namyśle dochodzę do wniosku, że nie chciałbym udekorować własnymi flakami deski tylko dlatego, że miało być tanio.
Niemniej jednak padło kilka konkretów, specjalnie nie przeszkadzałem bo z pewnością wielu wyczyta tu kilka mądrych rzeczy ( czyt.sprawdzonych a nie wdumanych). Zatem nie zamykamy tematu a ja jeszcze raz sprecyzuję.
Ma byc jak najtaniej za 100km;
1.cena zakupu
2. koszt OC
3. koszt eksploatacji i przegladów
4.koszt ewentualnych przeróbek ( LPG, grzanie oleju etc.)
Gdzieś czytałem o Smarcie z dizlem zalewanym rzepakiem. Wychodziło poniżej 3 litrów na trasie. Tylko tego się nie kupi za 2kzł.
