MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 9:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 16111 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 11:12 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
harryON pisze:
trzymam kciuki i jestem wiernym czytelnikiem

Heh moge powiedzieć że nie jesteś sam [zlosnik] A pozatym badzo interesujące jest to co kombinyjecie:) Śledze ten temat od samego początku i jestem pelen podziwu dla takich ryzykantów :o

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 2:39 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Dzisiaj oglądałem W123 prosto z Berlina. Przepiękna sztuka 2. seria, zielonkawy metalic & zielone wnętrze, przepięknie utrzymana, jeszcze na berlińskich tablicach. Niestety kotoś już ją zaliczkował.

Gość, który ją przyprowadził, handluje W124 ex-taxi. Na placu obok warsztatu i stacji diagnostycznej ma z 10 sztuk w różnych konfiguracjach, niektóre już z nowym lakierem. 2 z tax dziś stojących chodziły na rzepaku i to w momencie, kiedy inni klienci wybierali któregoś z W124.

Pod maskami żadnych widocznych zmian.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 2:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 01, 2003 5:09 pm
Posty: 975
Lokalizacja: szczecin
(me: how) pisze:
Dzisiaj oglądałem W123 prosto z Berlina. Przepiękna sztuka 2. seria, zielonkawy metalic & zielone wnętrze, przepięknie utrzymana, jeszcze na berlińskich tablicach. Niestety kotoś już ją zaliczkował.

Gość, który ją przyprowadził, handluje W124 ex-taxi. Na placu obok warsztatu i stacji diagnostycznej ma z 10 sztuk w różnych konfiguracjach, niektóre już z nowym lakierem. 2 z tax dziś stojących chodziły na rzepaku i to w momencie, kiedy inni klienci wybierali któregoś z W124.

Pod maskami żadnych widocznych zmian.

Jeśli mówisz o Osowie to gościu trafił w 123 z 15000 na liczniku, gdzieś z salonu mietka. Prawdopodobnie ktoś wymienił na w124 i od tamtej pory o nim zapomnieli.

_________________
W126 300SE czyli Second Edition :)

Ex W123 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 16, 2004 3:40 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Rad.ek pisze:
Jeśli mówisz o Osowie to gościu trafił w 123 z 15000 na liczniku, gdzieś z salonu mietka. Prawdopodobnie ktoś wymienił na w124 i od tamtej pory o nim zapomnieli.


Tak, mówię o stacji tu koło mnie na Osowie. Niecodzienny widok [cool] .10 x 124 takie mordy plastikowe, a tu jedna inna się uśmiecha!

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 1:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:32 am
Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
(me: how) pisze:
Marcin S pisze:
tak - tylko że to jest samochód, w którym w razie jakich kolwiek niejasności z paliwem , policja kieruje do Urzędu skarbowego notatke służbową.... [szalone] - i po co mi to :roll: - więc odrazu wiadomo o co chodzi.... a tak jest ON ( a OR nalewany oddzilnie - nei do wykrycia)


Nie do końca jednak rozumiem. Miałeś już taką kontrolę??
Maska w górę & inspekcja filtra i instalacji jest standardową czynnością, czasem nawet przed sondą. A w takich sztruclach to już na pewno, bo sobie zbiornik gdziekolwiek możesz zrobić.


A ma ktoś nr ustawy lub jakiegoś przepisu. Czy policja ma prawo sprawdzać bak czy nie. Z tego co wiem to w Unii moga to może u Nas już też?

_________________
Mercedes Benz W124 300TE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 19, 2004 2:26 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
z tego co syszaem kontrola polega na wlozeniu kawlka papieru spradzenia koloru tego co w baku a co do przepisów to w dowodzie masz wyraźnie napisane na co jest zasilany silnik w u zachodnic sąsiadów potato jest powszechne i uregulowane prawnie nawet czasem tak jak w GP paci się podatek od oleju [oczko]

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 12:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
no i po kilkudniuowej ekspolatacji MB W123 200D na oleju spożywczym wtryski odmówiły wspoółpracy i samochodzik musiał sie zadowolic holowaniem, i wymianą końcówek wtryskiwaczy na inne ( uzywane )

Trudno jednoznacznie okreslić do było bezpośrednią przyczyną takiego zachowania sie końcowek. Silnik był odpalany na ON i to właśnie na ON odmówiły współpracy z pompa wtryskową.... ciekawe jak tam pompa??
Silnik pracujący na OR byl w pełni sprawny, pracował OK, i do czasu zakończenia swojego czasu pracy - silnik gaszony na ON

padł cień wątpliwości co do jakośi ON .... jednak trudno to jednoznacznie okreslić - końcówki wtryskiwaczy nie były pierwszej nowośi - jak i caly silnik ( dlatego pracował na OR )
narazie z obawy właściciela przed kolejnymi rozczarowaniami silnik nei pracuje na OR - narazie wyłącznie na ON - ale ja jestem przekoanay że to jest jakaś lipna ON....

Teraz na OR - w pełni przestosowanym do zasilania OR, wytypowaliśmy inny 200D , cywilny, do rozebrania na części ( kto wie o co chodzi ten wie [zlosnik] ) i będzie odrazu przerobiony na OR.... i bęzie jeżdził jako "samochód reklamowka" firmy

ciekawe ile pociagnie ma OR.... nawet to za te pare-set-zł nei ma czego żalować.... w razie czego 8) - jak padnie to sie go rozbierze na części [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 2:12 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
Cytuj:
Teraz na OR - w pełni przestosowanym do zasilania OR, wytypowaliśmy inny 200D , cywilny, do rozebrania na części ( kto wie o co chodzi ten wie ) i będzie odrazu przerobiony na OR.... i bęzie jeżdził jako "samochód reklamowka" firmy
to o co chodzi? a co do wtrysków to jest to jedna z podstawowych żeczy które należy sprawdzić przed zapodaniem OR ps możesz podać coś więcej o instalacji zbiornik w kńcu pod maską? Z jakie materiału itd?

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 2:50 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
krzstian pisze:
Cytuj:
Teraz na OR - w pełni przestosowanym do zasilania OR, wytypowaliśmy inny 200D , cywilny, do rozebrania na części ( kto wie o co chodzi ten wie ) i będzie odrazu przerobiony na OR.... i bęzie jeżdził jako "samochód reklamowka" firmy
to o co chodzi? a co do wtrysków to jest to jedna z podstawowych żeczy które należy sprawdzić przed zapodaniem OR ps możesz podać coś więcej o instalacji zbiornik w kńcu pod maską? Z jakie materiału itd?


Pod maska jest butelka 3L plastikowa po oleju ( "Olek" ) a w korku jest wezyk i juz - cała instalacja

przystosowany do OR - tzn.... patrz strona poprzednia - zamieściłem cały opis, chodzi o ogrzewanie baku


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 3:10 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Marcin S pisze:
Trudno jednoznacznie okreslić do było bezpośrednią przyczyną takiego zachowania sie końcowek. Silnik był odpalany na ON i to właśnie na ON odmówiły współpracy z pompa wtryskową.... ciekawe jak tam pompa??


To jest właśnie ten problem, że nie można ustalić w calą pewnością przyczyny niedomagania przy takich silnikach.

Ja już dwa razy zmieszałem OR z benzyną, 1:5 i też ciężko mi ocenić, czy zapala łatwiej niż na mixie OR/ON 1:3. Na pewno bardziej telepie silnikiem do czasu kiedy drgnie strzałka termometru, ale później różnicy nie ma kompletnie żadnej. Najważniejsze, że jedzie.

Przedwczoraj od znajomego kierownika KFC dowiedziałem się, że olej rzepakowy w blokach skupuje ktoś z połudnowej Polski do produkcji biopaliw. Restauracja (?) w dużym CH, którą kieruje zużywa ok 400 litrów na m-c. Ale niestety są to bloki.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 3:15 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
to samo u mnie MCdonald już zajęty :evil:
Cytuj:
Pod maska jest butelka 3L plastikowa po oleju ( "Olek" ) a w korku jest wezyk i juz - cała instalacja

przystosowany do OR - tzn.... patrz strona poprzednia - zamieściłem cały opis, chodzi o ogrzewanie baku
wg mnie to wtryskiwacze niedomagały i zostały dobite przez to że OR niebyło ogrzewewane

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 6:00 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
krzstian pisze:
to samo u mnie MCdonald już zajęty :evil:
Cytuj:
Pod maska jest butelka 3L plastikowa po oleju ( "Olek" ) a w korku jest wezyk i juz - cała instalacja

przystosowany do OR - tzn.... patrz strona poprzednia - zamieściłem cały opis, chodzi o ogrzewanie baku
wg mnie to wtryskiwacze niedomagały i zostały dobite przez to że OR niebyło ogrzewewane

bardzo możliwe... jednak mnie to tam nei zniechęca... mam dawce oleju ( cukiernia ) .... tylko że to nei jest czysty olej, tylko olej z jakimiś tam domieszkami, o wyższej temp palenia, i innymi cudami chemicznymi - jak myslicie będzie na tym diesel gadał... ( a końcówkami to sie nie przejmuje.... moge wybierac i przebierać . nawet jak pompa padnie to jedyny wstyd to holowanie :oops: - bo pompa... jest 4razy mniej co końcówek wtyskiwaczy [zlosnik] )


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 6:07 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
hm to ciekawe ale powinno dać rade o ile zapewnisz dobre grzanie i zdrowe wtryski ja się właśnie zastanawiam czy samej pompy nie da rady podgrzać?

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 6:11 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw kwie 08, 2004 12:24 pm
Posty: 1214
Lokalizacja: Włocławek\Warszawa
znacie jakiś materiał w miare dostępny do wyizolowania metalowego zbiornika?

_________________
<b>MB 240 TD 78'</b>


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 26, 2004 7:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 15, 2003 8:25 pm
Posty: 681
Lokalizacja: ze Wsi <Katowice>
może wełna mineralna ... albo pianka montazowa...

_________________
Kierownik 190(W201) '86 2,0E afftomat-ex
Z-ca Kierowniak Beka '81 300D afftomat-ex
Z-ca 124 `94 300D 24V leniuszek

Zmiana Audi 80 B4 1,9TDi Avant `95


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1651 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 16111 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl