MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 12:08 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lip 28, 2009 7:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
I jak tu nie przytoczyć przysłowia "uderz w stół a nożyce się odezwą".
Nagle każdy w garażu znajduje niepotrzebne E32 hehe,dawno tak się nie ubawiłem.Ale takie prawa rynku i nie mam nikomu nic za złe :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 2:33 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 09, 2006 1:07 am
Posty: 218
Lokalizacja: Poznań
Teraz przynajmniej kupcy będą mieli wybór w silnikach, wyposażeniu, z instalacja czy bez - dla każdego coś sie znajdzie ;)

_________________
Skoda Fabia Combi 1,4TDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 7:45 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Prawie jak w salonie :) jeszcze tylko nam 740 i 750 brakuje i byłby komplet :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 12:56 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Jeszcze była 730i V8 :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 2:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
ale chyba byla juz w nowszej budzie E38.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 3:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 14, 2007 1:34 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Jelenia Góra
jeszcze w E32 tylko na szerokim grilu [oczko]


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 3:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Wiem.Ale najlepsze było to ,że w serii E32 nie było diesla :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 4:17 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
bmw pisze:
Wiem.Ale najlepsze było to ,że w serii E32 nie było diesla :)


A co mieli bidaki wsadzić? 2400? A może tą padakę tds'a? Tds to chyba największy silnikowy niewypał pod względem doboru do nadwozia: E38 i P38 (Range Rover).

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 8:00 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
W sumie to racja,ale potem zmotali do E38 4 litrowego diesla V8 który podobno też super bezproblemowy nie był...ech coś wtedy BMW z dieslem się nie lubiła :) Obecne diesle BMW podobno zbierają dobre opinie i są chwalone ale cała prawda o nich wyjdzie za parę lat.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 8:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 14, 2007 1:34 pm
Posty: 89
Lokalizacja: Jelenia Góra
4.0D miał tendencje do przegrzewania. Jednym z lepszych silników diesla w BMW był między innymi 3.0D montowany chociażby w E39 :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 9:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Jednym z lepszych silników diesla w BMW był między innymi 3.0D montowany chociażby w E39


uznany zresztą za silnik roku 1999-2001 według jakiegos tam rankingu.Juz nie pamietam gdzie co i jak.Sorry za OFF Topic.

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 29, 2009 11:20 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:15 am
Posty: 5
Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
Witam kolegę BMW.
Niezłe fotki zamieściłeś, a jak mi 115 sprzedawałeś to maila musiałem prosić foto ;)
A tak z innej beczki, to dzięki za porady dot. gaźnika (choć jeszcze z nim nic nie robiłem, ale przekulałem już parę tyś.km) nie odpisałem Ci nic bo jeszcze pw nie mogę pisać.
A przy okazji, może zdradzisz jaki zakup chodzi Ci po głowie ?
Pozdrawiam

_________________
W115 1975r. 240D (250 M123)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 30, 2009 8:14 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Fotki lepsze dałem Pawle bo teraz mam mój aparat kiedyś nie miałem.Po głowie chodzi mi 190 w benzynie i automacie ale jeżeli nic nie znajdę sensownego to w przyszłym roku będę polował na W140.Cieszę się że 115 jeździ dzielnie po drogach :) (trochu tęsknie za 115).Moją E32 sam widziałeś na żywo jak przyjechałeś po 115.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 30, 2009 11:30 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lip 06, 2002 12:52 pm
Posty: 1226
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Bohdan86 pisze:
4.0D miał tendencje do przegrzewania. Jednym z lepszych silników diesla w BMW był między innymi 3.0D montowany chociażby w E39 :)


To proszę do kolekcji :

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=694789881

:)

_________________
Witek J.
'95 S 350 Turbodiesel żaba
'01 E46 320D Touring
'07 E60 530D Sedan
'03 Aprilia SR50


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 30, 2009 6:25 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Ale ten wątek się rozbudował wręcz śmim zaproponować nowy dział na forum MB/8 pod tytułem "sprzedam BMW" :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl