MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 11:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob lut 14, 2009 9:59 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
No napewno specjalista dał by radę ;) ... hehe ciekawe co by goścu powiedział na propozycje zmontowania "czegoś" co ma 48V i 45-50A :D

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 14, 2009 10:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Słuchaj. Nie ma najmniejszego problemu ze zrobieniem czegoś, co da 48V/50A. To tylko kwestia odpowiedniego zasilacza. To już 2.4 kW, a to już niemało. Niemniej odpowiednie rafo, mostek prostowniczy, bateria kondensatorów, jakiś sterownik mocy i po sprawie. Wszystko, to tylko sprawa pieniędzy.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 16, 2009 8:08 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
adi pisze:
Prostownik Boscha BATTMAX 4 - cena ponizej 100 zl.

Bardzo dobry prostownik polecam

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 17, 2009 9:18 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Popey pisze:
Bardzo dobry prostownik polecam


Podładuje tym aku 72ah ? Nie chodzi o jakieś długie ładowanie tylko z godzinkę żeby C200K zaskoczył bo w beczce mam nowy aku i ładnie odpala na mrozach.

EDIT

Jednak kupiłem BATTMAX 8, troche mocniejszy nie zaszkodzi.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 19, 2009 2:36 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Dzisiaj próbowałem podładować aku, który był nie urszany od 1,5 tygodnia. Nie wiem czy tak ma być czy też prostownik jest zepsuty ale po podłączeniu do aku voltomierz skacze od 2V do 4V a prostownik nie buczy. Wcześniej zawsze porzyczałem taki stary, ciężki prostownik i buczał więc nie wiem.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 19, 2009 2:46 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Omen pisze:
czy też prostownik jest zepsuty ale po podłączeniu do aku voltomierz skacze od 2V do 4V

jest zepsuty.
buczeć nie musi...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 19, 2009 5:57 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Przepraszam, źle się wyraziłem ten prostownik nie ma voltomierza tylko amperomierz chyba. Ma dwa tryby: LOW and HIGH. Zaraz po włączeniu prostownika do gniazdka wskazówka wychyla się od 2A do ok 3A i tak co chwilę, jak złącze zaciski nic nie iskrzy, chyba jednak jest zepsuty :/


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 19, 2009 9:47 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Omen pisze:
jak złącze zaciski nic nie iskrzy, chyba jednak jest zepsuty :/

nie musi iskrzyć -może mieć zabezpieczenie przeciw zwarciowe...

Najlepiej podłącz w szereg amperomierz i będzie wiadomo czy ładuje i jakim prądem...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 19, 2009 9:56 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Na razie zostawie na noc niech się ładuje. Wg. wskazań amperomierza tego wbudowanego ładuje 4A. Tylko to wygląda tak: wskazówka jest na 0A skacze do 4A i wraca i za pare sekund tak samo. Bez podpiętego aku też tak skacze ale już praktycznie w miejscu. No cóż na razie dzięki za odzew


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 19, 2009 10:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Jeśli to urządzenie nie działa tak jak powinno to odradzam zostawiać go bez opieki, bo może się to skończyć pożarem albo inną awarią...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 19, 2009 10:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Niejeden już taki prostownik widziałem, co to mu "zegarek" skakał jak opętany. Ale poza tym działały be zarzutów. Najprościej zmierzyć napięcie na zaciskach samego prostownika i sprawdzić, ile jest na prawdę. Zamiast akumulatora podłączyć żarówkę i sprawdzić, co wtedy pokaże amperomierz. Czasem na taki wskaźnik pomaga piąchopiryna w obudowę :D
I dobrze wyczyść klemy i zaciski z prostownika.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 19, 2009 11:31 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw lut 19, 2009 11:22 pm
Posty: 6
Tak ma byc. Jest rozladowany i prad jest dawkowany delikatnie. Z tym ruskim to on nie ma zbyt wiele wspolnego.
Janfocus w co drugim poscie sam sobie zaprzecza a Bosch pisze na stronie ze prostownik jest bezpieczny:
Cytuj:
]Ładowarka posiada zabezpieczenie termiczne! Oznacza to, że w przypadku przeciążenia lub przegrzania następuje automatyczne wyłączenie ładowania. Po wystudzeniu ładowarka nadaje się dalej do użytku.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 19, 2009 11:39 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Cytuj:
Janfocus w co drugim poscie sam sobie zaprzecza a Bosch pisze na stronie ze prostownik jest bezpieczny:

widzę że Kolega jest producentem owego urządzenia i dokładnie wie jak będzie się zachowywał w przypadku uszkodzenia dowolnego elementu...

Jakieś konkrety?

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 20, 2009 7:24 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw lut 19, 2009 11:22 pm
Posty: 6
Znajomy podłaczył takie cudo odwrotnie. Ludzką głupotę sprzęt zniosł. Inny znajomy podłacza mniejszy model na kilka dni i jeszcze ma garaz. W jednym masz rację. Klemy nigdy nie zaiskrzą. Mają zabezpieczenie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 20, 2009 9:00 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
.. ja raz po ciemku podłączałem w simsonie... i dobrze ze miałem szmaty i wiadro z wodą pod ręką. Trzeba być uważnym. Jednemu koledze na forum przysmażyło chamsko 2 samochody w garażu...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl