MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 24, 2025 8:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn lip 30, 2007 6:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
marcin280e pisze:
roadrunner pisze:

Chyba masz choldnice nie drozna, mialem podobne objawy i ustapily po wymianie chlodnicy.


Chłodnica sprawna 100%-po wymianie rdzenia na nowy.


W moim autku jadac 90 - 120 mam temp taka jak w miescie czyli ze 2-3 mm powyzej 80 jak jade szybciej to spada na 80.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 30, 2007 6:58 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Ja i Skowron mamy podobny problem....
Z tym, że u niego nagrzewa się podczas jazdy, a u mnie w korkach.
Pewno przez LPG.
Jak to jest w M102? U mnie nie ma elektrycznego silnika przy wentylatorze.
Chyba założę jakiś silnik podłączony do czujnika od temperatury?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 30, 2007 8:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn sty 27, 2003 1:24 am
Posty: 1447
Lokalizacja: Gryfino
Waciak pisze:
Jak to jest w M102?

Jednym z rozwiazan jest elektromagnes zalaczany przez czujnik umieszczony w glowicy.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 01, 2007 9:53 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam
Stomek pisze:
Jednym z rozwiazan jest elektromagnes zalaczany przez czujnik umieszczony w glowicy.

ale należy pamiętać, że wtedy wiatrak pracuje proporcjonalnie do motoru (na sztywno jak w dieslach)
nagrzewnica/chłodnica jak zwał, tak zwał jedno i drugie robi tak samo tylko, że jedno grzeje do środka, a drugie do klimatu [szalone]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl