witek-sec pisze:
akbym mial od 18 do 25 lat to bym ja pewnie i kupil (hurraoptymizm - everyone is beautyfull).
Mam 31 i bym jej nie kupil (realizm - fuck it).
Generalnie sprzedajacy w momencie sprzedania takiego auta odetchnie z ulga. Kupujacemu zas spietrzy sie gora problemow.
Samochod ten jest dobra baza do kompleksowej RENOWACJI, taka jest moja opinia, ale czy warto ? Postaw sobie za i przeciw. Zostajesz w Anglii na stale ? Jesli jestes typem hippisa - pompujesz oponki i jezdzisz. Jesli jestes perfekcjonista - dluga droga meki przed Toba.
Pozdrawiam.
P.S. Generalnie auto do tetrania (lepiej abys pany nim nie zlapal ) Stan korozji zaawansowany.
P.S.2 Wnioskujac z Twojego "smutku" wobec braku tempomatu (ktory i tak zazwyczaj nie dziala w tych autach) to raczej jestes perfekcjonist
Wiciu-sec mój wiek to skończone 27 lat
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jakby nie było nie czuję się jeszcze stary i zwapniały i wciąż we mnie gorąca niczym lawa krew płynie
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Nie mam jeszcze pochłaniacza budżetu w postaci żony czy potomków...więc jestem w tej lepszej sytuacji (choć to już zapewne nie potrwa zbyt długo)
![[zlosnikz]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mam zamiar (mamy zamiar-razem z kobitą) pozostać w UK minimum 5-10 lat.
W tym czasie powinienem chyba skończyć remont tej MB??
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
Jestem w stanie władować w nią około 6-8tys pln bez szemrania, z nadzieją że mi posłuży na wiele lat i że remont będzie przeprowadzony w PL. Tu gdzie mieszkam (Bristol) u dobrego blacharza koszt malowania jednego elementu to koszt 150-170F...no niestety trochę wychodzi za cale auto

no i nie mam w ogóle zaufania do tutejszych FACHMANÓFFFF bo się już przejechałem na nich parę razy. Szukałem więc Polaków kumatych ale nie znalazłem takowych jeszcze...
Jeżeli chodzi o perfekcjonizm..to na pewno jestem z tej drużyny co chciała by mieć furę z pełną historią, dokumentacją i zgodnością z VIN oraz działającym wszystkim co możliwe.
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Oczywiście ten tryb włącza mi się kiedy dany obiekt spełnia najważniejsze punkty i jest godny władowania pewnej kwoty do powrotu do 100%- towego oryginału (bez konieczności odstawiania dziwnych kombinacji i rzeźb)
Myślę że w/w pojazd spełnia najważniejsze wymogi
Sprzedającemu na pewno lekko ciśnienie spadnie i będzie zdrowszy, ale raczej mu kompletnie nie zależało na tym MB zważywszy na to że nic za niego nie płaci i pod domem stoi 5 innych nowych samochodów na zmianę
Posiada też gościu W126 280SE 84r na sprzedaż za jedyne 500F -dla ciekawych podam VIN: WDB1260222A102490...ale nie zrobił na mnie wrażenia ten pojazd. Niby wciąż opłacany i z przeglądem ale stoi pod chmurką nie używany przeszło 3 lata

i jego stan określam jako- mierny. Ale nie o tym mowa była....
Kubitus Dzięki za wyrażenie opinii...
Chciałbym mieć to auto już na zawsze...i delektować się jazdą i komfortem płynącym z każdej części w nim znajdującej się
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
Mógłbym nawet Hondę poświęcić dla dobra sprawy i sprzedać ją w celach kumulacji szybkiej gotówki, i wpakować w remont TE. Wychodzę z założenia, że jak zrobię porządny remont blacharki i sam poświęcę dużo czasu i zdolności manualnych do upiększenia pojazdu, to po co mi inny samochód?? Będę go znał na wylot i niczym mnie nie zaskoczy...
![[usmiech]](./images/smilies/usmiech.gif)
No takie jest moje myślenie, mam nadzieję że właściwe.
Co do fotek to mówisz że prawą stronę? tam gdzie akumulator? dobrze zrozumieliśmy się...
mam jen cosik takiego:
Pzdro Arti Zortox
_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg