MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 25, 2025 12:38 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw lip 12, 2007 11:31 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 2:16 pm
Posty: 10
A czemu niby miał przerąbane?? Jak wiadomo wszystko co sie tu opisuje ma słurzyć jedynie celom edukacjunym :D Każdy wie że jazda na paliwie nie poddanym akcyzie jest karana.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 12, 2007 11:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Soloo pisze:
Dla kolegi TReneR małe sprostowanie, nie wiem co czyatałeś przed swoją wypowiedzią ale mase ludzi za pierwszym razem w ten sposub insynuuje że to jest jakaś ściema.


Sluchalem tylko jakie banialuki ten pan opowiada na filmie. Miedzy innymi twierdzi, ze w spalinach nie ma zadnych zwiazkow wegla i ze zachodzi rozpad wegla na inne lzejsze pierwiastki, rura reaktora promieniuje radioaktywnie a pozatym w spalinach jest duzo wiecej tlenu - niby z rozpadu H2O

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 12, 2007 11:35 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 2:16 pm
Posty: 10
Masz racje że czasami przeginają i sie oprzemandrzają. Ja na to juz uwagi nie zwracam. Rozwarzam tylko kwestie merytoryczne. Pomijam wnikanie czemu tak sie dzieje a nie inaczej bo z chemi jestem noga. Ale mechanike płynów niedawno udało mi sie zaliczyć ( na pościgu, ale zawsze ;) ) i teraz siedze i przeliczam gabaryty.

MOŻE SIE KOMUŚ PRZYDA:

http://www.rexresearch.com/pantone/pantone.htm

Wyciag z patentu, nareszcie cos po angielsku 8)

I mam wymiary dla Mercedesa 190:
http://perso.orange.fr/quanthommesuite/aut25merc190.htm

Można by sie na nich oprzeć.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 9:36 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:15 pm
Posty: 8
Soloo możesz zrobić bardzo prosty test :) Wykonaj działające ogniwo Joego i pochwal publicznie się tym na jakimś forum, możesz nawet tutaj,a możliwe że przekonasz się o czym mówiłem. Możesz zobaczyć na forum o2.pl - http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=3885559 a zobaczysz ciekawą rzecz. Zaczynając czytać to forum stwierdzisz że chyba ktoś pousuwał z niego posty. I stwierdzisz jak najbardziej słusznie :) Ale porównaj jakie posty : nie jakieś głupoty w stylu że to nie działa ale posty właśnie tego gościa który zbudował ogniwo Joego a następnie jeździł na tym ogniwie Skodą 120 i właśnie tym Mercedesem. Na 3 stronie forum o2.pl możesz zobaczyć wklejone USUNIĘTE posty. Wtedy porównaj sobie jakie posty zostały usunięte. Także zobacz na forum http://joecell.pl/index.php?option=com_mamboboard&Itemid=57 i zobacz że tam również jakiś czas temu posty były usuwane, ja byłem tego świadkiem( przychodzę po południu a tych postów co napisałem rano już nie było). Na szczęście ludzie sobie zapisywali tak i na forum 02.pl jak i na joecell.pl i dzięki temu posty ponownie wkleili.
Dodam tylko że wynalazcę czyli Joe Cella również zastraszali i chcieli zabić . To są jedne z tych niepodważalnych dowodów że ogniwo działa i warto go wykonać, inne dowody to fakt że wiele osób wykonali działające ogniwa Joego, które są w samochodach. Dla przykładu: Peter Stevens wykonał już bodajże kilkadziesiąt ogniw. Około 40-50 pracuje w benzyniakach a 30-40 w dieslach. Już nie wspomnę ile ogniw wykonali przypadkowi konstruktorzy na całym świecie w tym w Polsce.

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 12:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
Witam,

bardzo zainteresowal mnie ten temat.. mysle ze zaczne cos robic w tym kierunku, zeby przetestowac to "magiczne" urzadzenie :) garaqz jest, narzedzia tez, checi takze nie brakuje.
jesli ktos z was ma materialy po Polsku, jakies szkice i doswiadczenia, to prosze na prozac_123@gazeta.pl
jesli ktos z Lodzi i okolic chcialby zaczac cos robic w tym kierunku, to tez prosze o kontakt. mysle ze z bratem cos zrobimy - jak beda jakies wyniki to oczywiscie dam Wam znac.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 12:30 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Przed chwila chyba znikl post z linkiem do artykulu o ogniwie - ktos zrobil i udowodnil, ze nie dziala. Postu i linku juz niema?!

O ten

http://www.frazpc.pl/b/103777
Ale pewnie gosc mial zly sloik (po ogorkach)...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 12:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
TReneR pisze:
Przed chwila chyba znikl post z linkiem do artykulu o ogniwie - ktos zrobil i udowodnil, ze nie dziala. Postu i linku juz niema?!

O ten

http://www.frazpc.pl/b/103777
Ale pewnie gosc mial zly sloik (po ogorkach)...


A ja i tak zrobie [zlosnik]
wole sie sam przekonac, nie bede wierzyl zwolennikom i nie bede wierzyl przeciwnikom :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 1:43 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:15 pm
Posty: 8
TReneR ja wiem że wiele osób piszę że to nie działa i dalej będzie pisało bo normalnemu zjadaczowi benzyny albo ropy ciężko jest uwierzyć że istnieje też coś innego, za co nie trzeba płacić. Sam na początku w to nie wierzyłem ale miesiące siedzenia w tym temacie całkowicie odmieniły mój obraz na ten temat. W tym czasie poznałem bardzo wiele osób które zrobiły działające ogniwo, są w trakcie lub zrobiły ale im nie działa. Były też takie osoby które z góry założyły że to nie działa, naśmiewały się z tego, zrobiły jakąś parodię z ogniwa Joego i pokazały to światu. Dobrze azamat pisze że trzeba samemu zrobić żeby się przekonać, ale trzeba pamiętać o jednej ale to bardzo ważnej sprawie: TRZEBA mieć choć trochę wiedzy w tym temacie żeby potem nie wyszło coś takiego jak u tych gości co chcieli przyłączyć "pseudoogniwo" do Audi A6 (ten link co wcześniej podałeś).
A tą wiedzę można bez problemu zdobyć posiadając trochę czasu, google.pl i translator angielskiego albo własną znajomość tego języka ( w końcu Joe pochodzi z Australii).
Trener, mam takie pytanie, czy jakbyś zobaczył działające ogniwo w silniku to czy byś uwierzył czy dalej będzie uważał że to może być tylko rozkład wody na tlen i wodór, a nikt nie potrafi pojąć że ta woda się w ogniwie nie zużywa.

tak w między czasie można sobie pooglądać (tylko dla osób które z góry nie założyły że to nie działa) :

Proszę wejść na stronę :

http://thewaterengine.com/videos/ i ściągnąć film Dominic's Joe Cell testing.avi

a także polecam ściągnąć filmy ze strony
http://thewaterengine.com/videos/Ringorgone/stream/

gość zrobił ogniwo i w każdym z filmików pokazuje jak je zrobić, naładował i zamontować w samochodzie.

no i można jeszcze zobaczyć na http://www.users.on.net/~leap123/

nie są to wszystkie filmy i materiały jakie są dostepne ale są napewno ciekawe


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 2:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ja nie zakladam, ze to nie dziala - duzo o tym czytalem i nikt nie podal jakiejkolwiek sensownej zasady dzialania... nikt nie zrobil porzadnego bilansu energi (parami) - to jak ja mam uwierzyc, ze to dziala?!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 3:34 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:15 pm
Posty: 8
Bardzo prosto: Trener - w jaki sposób udowodnisz że ogniwo już w drugiej fazie tak oddziaływuje na otoczenie że komórka traci swój zasięg ? To akurat sprawdziło już wiele osób które nie doszły do trzeciej fazy a tylko do drugiej. W jaki sensowny sposób wytłumaczysz że zwykłe kilka rurek z nierdzewki, woda i jakieś marne kawałki z węża ogrodowego - potrafią coś takiego uczynić. Szczerze powiem że ja też nie mam na to wytłumaczenia ale tak się dzieje. Należy po prostu najnormalniej w świecie założyć że ogniwo Joego jest czymś co pozwala całkowicie za darmo (nie licząc kosztów wykonania ogniwa - spokojnie można się zamknąć w 100-250 zł) i sposób jego działania nie jest znany żeby uwierzyć. Mnie osobiście lata koło d... jak to działa, jakie reakcje się tam odbywająi wogóle, nie jestem żadnym naukowcem żeby mnie to obchodziło. Mnie tylko i wyłącznie obchodzi to że pomimo tych wszystkich ludzi którzy w to nie wierzą i piszą o jakiś wzorach - ogniwo działa, ludzie to robią montują w autach, mnie tylko interesuje to że tak małym kosztem można jeżdzić za darmo. Jakby było tak że trzeba budować jakieś skomplikowane maszyny, jakieś silniki z magnesów czy inne duperele a może jeszcze wsadzać jakieś silniki elektryczne do mojego auta to bym zwyczajnie to olał bo za dużo zachodu. Ale właśnie to jest ten fenomem ogniwa Joego, że jest cholernie tanie (porównując np. do sekwencyjnych instalacji na LPG) i proste w wykonaniu i użytkowaniu. Żadnych instalacji dwuzbiornikowych na olej roślinny, żadnego przełączania na rope przed dojazdem na miejsce itp.

Komu mało jest filmików polecam również film gdzie można zobaczyć jak wygląda Joe, jego auto oraz coś ciekawego :)
link: http://thewaterengine.com/videos/ a następnie odszukać film - Meeting Joe - October 5 2006.avi

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 4:00 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 2:16 pm
Posty: 10
Hmm,

Tak siedze i czytm o tych ogniwach i czuje jak by mnie ktoś robił w balona. Na stranie http://joecell.pl/index.php padaja teksty że aż kapcie spadają:

"Wygląda na to, że Joe dobrał się do jakiejś formy energii punktu zerowego (energia ta generowana jest przez różnice w "fluoroplazmowej gęstości" kontinuum energetycznego lub eteru2)."

Ktos pisząc to miał troche nie równo pod sufitem, bo już fizyka kwantowa, jest opisana bardziej normalnymi określeniami.
Ale cóż jako że temat sie tyle czasu utrzymał to może coś w tym jest.

Jak na razie podchodze sceptycznie ale badawczym okiem postaram sie zgłębic umieszczone tam informacje.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 4:34 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
kamilB pisze:
Bardzo prosto: Trener - w jaki sposób udowodnisz że ogniwo już w drugiej fazie tak oddziaływuje na otoczenie że komórka traci swój zasięg ?


No no - a ile jest testow z hamownii udowadniajacych, ze magnetyzery zmniejszaja zuzycie paliwa o 30%, co drugi gosc z allegro sprzedajacy obejmy do rur ma taki certyfikat ... :lol:

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 4:38 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 2:16 pm
Posty: 10
Nie sprzeczajcie sie, jedyny sposób wyjaśnienia waszego sporu to zbudować coś takiego i sie przekonać.

Gdzi są jakieś rysunki techniczne gotowych projektór ogniw które działają. Chodzi mi o takie które by nawet zmniejszyły spalanie w Samochodzie.

Zastanawiam sie czy taka praca tego ogniwa nie psuje akumulatoru?


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 5:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
swego czasu próbowałem ruszyć wątek ogniwa, ale zmarł śmiercią naturalną. Jak dla mnie i dla mojego zdrowego rozsądku, żeby dać wiarę temu ogniwu mam kilka pytać:

- wyczytałem, że końcówkę węża z ogniwa nawet nie trzeba do kolektora ssącego podpinać, czy filtru powietrza, ale odpowiednio zbliżyć do silnika, a ten już pracuje. Jak dla mnie to mit. Jeśli już, to rura w kolektor.

- co to znaczy naładować ogniwo? wyczytałem, że nalanie wody z kranu nic nie da. Trzeba tą wodę naładować. Może to być woda destylowana, czy kranówka wystarczy? Jak się tą wodę ŁADUJE? Wystawiając na słońce? Kiedy się ta woda rozładuje i czy zmieni swoje właściwości? Nie będzie mokra?

- jeśli podepne 12V z aku do tego ogniwa i podłącze system, prawdopodobnie będę świadkiem elektrolizy. Naturalnie pojawią się bąble itp itd, ale czy ilość gazu wystarczy aby napędzić 2,5 lit diesela? Czy to musi być silnik benzynowy?

- co to jest eter2?

Już się zastanawiałem nad konstrukcją tego. Tam ktoś na filmach dokładnie opisuje konstrukcje. Tyle że skoro nie wiem skąd ta energia się bierze, jakie mogę odstępstwa zrobić od oryginalnej konstrukcji? Chodzi o wymiary, materiały, odp wodę, czy o co?

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 13, 2007 6:10 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:15 pm
Posty: 8
Soloo pisze:
Hmm,

Tak siedze i czytm o tych ogniwach i czuje jak by mnie ktoś robił w balona. Na stranie http://joecell.pl/index.php padaja teksty że aż kapcie spadają:

"Wygląda na to, że Joe dobrał się do jakiejś formy energii punktu zerowego (energia ta generowana jest przez różnice w "fluoroplazmowej gęstości" kontinuum energetycznego lub eteru2)."

Ktos pisząc to miał troche nie równo pod sufitem, bo już fizyka kwantowa, jest opisana bardziej normalnymi określeniami.
Ale cóż jako że temat sie tyle czasu utrzymał to może coś w tym jest.

Jak na razie podchodze sceptycznie ale badawczym okiem postaram sie zgłębic umieszczone tam informacje.


Ja identycznie się czułem jak czytałem to pierwszy raz i dlatego całkowicie zrezygnowałem z czytania o tym jak to działa tzn. o energii punktu zerowego i orgonie. Dla mnie ważne jest czy mi radio w aucie nie będzie zakłócane przez ogniwo, ile obniży spalanie, jaka będzie trwałość silnika pracującego na ogniwie, gdzie ja to zamontuje itp. Polecam badanie ogniwa od strony naukowej zostawić osobom które chcą się z tym bawić, fani taniej jazdy powinni skupić się na praktycznym zastosowaniu tego ogniwa.
Jeszcze inne rzeczy można wyczytać o ogniwie: że silnik na tym jest "zimny" (ma taką temperature jak otoczenie+tarcie) itp. Można to wierzyć lub nie ale faktycznie najlepiej zbudować ogniwo samemu ale tak jak się powinno a nie tak jak goście z frazpl bo takie coś nigdy nie zadziała (sprawdziłem to osobiście :) ) <br>Dodano po 17 minutach.:<br>

Cytuj:
- wyczytałem, że końcówkę węża z ogniwa nawet nie trzeba do kolektora ssącego podpinać, czy filtru powietrza, ale odpowiednio zbliżyć do silnika, a ten już pracuje. Jak dla mnie to mit. Jeśli już, to rura w kolektor.


też w to mało wierzę ale nie mówię że nie działa :) ja również wolałbym wylot z ogniwa dać do kolektora dolotowego

Cytuj:
- co to znaczy naładować ogniwo? wyczytałem, że nalanie wody z kranu nic nie da. Trzeba tą wodę naładować. Może to być woda destylowana, czy kranówka wystarczy? Jak się tą wodę ŁADUJE? Wystawiając na słońce? Kiedy się ta woda rozładuje i czy zmieni swoje właściwości? Nie będzie mokra?


ogniwo samo się nie naładuje (na dzień dzisiejszy tak myślę), elektroliza służy tylko naładowaniu ogniwa i nie jest wymagana do poprawnej pracy ogniwa. rozładuje się z czasem no chyba że przyłożysz bateryjkę 1.5V do ogniwa. Ja się rozładuje to po prostu ogniwo nie będzie działać , z wodą nic się nie stanie.

Cytuj:
- jeśli podepne 12V z aku do tego ogniwa i podłącze system, prawdopodobnie będę świadkiem elektrolizy. Naturalnie pojawią się bąble itp itd, ale czy ilość gazu wystarczy aby napędzić 2,5 lit diesela? Czy to musi być silnik benzynowy?


jak już pisałem elektroliza nie jest konieczna do poprawnej pracy ogniwa, ono działa samo a czasami trzeba podpiąć napięcie żeby się nie wyładowało. Gdyby tutaj chodziło o zwykła elektrolizę i rozkład wody na tlen i wodór to byłoby zbyt prosta sprawa bo auto by nawet nie odpaliło. Trzeba zaznaczyć że ogniwo w czasie pracy się nie grzeje a woda się nie traci. W elektrolizie jest odwrotnie nie dość że się grzeje (np. przy 230V słoik potrafi mi się zagrzać w kilka minut do 100stopni i woda ubywa bo się rozkłada na tlen i wodór.

Cytuj:
- co to jest eter2?

podobno silnik pracuje na jakimś orgonie czy jakoś tak, dla mnie to bez znaczenia czy pracuje na orgonie, eterze2 czy: "fluoroplazmowej gęstości" kontinuum energetycznego :)

Cytuj:
Już się zastanawiałem nad konstrukcją tego. Tam ktoś na filmach dokładnie opisuje konstrukcje. Tyle że skoro nie wiem skąd ta energia się bierze, jakie mogę odstępstwa zrobić od oryginalnej konstrukcji? Chodzi o wymiary, materiały, odp wodę, czy o co?


najlepsza woda jest chyba źródlana i deszczowa, ogólnie chodzi o to żeby prąd przepływający przez ogniwo był 1A. Z kranówy może być osad. <br>Dodano po 17 minutach.:<br> wklejam kilka fotek ogniw -
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1184342202_737e.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1184342323_71f2.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1184342393_2d3d.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1184342445_753a.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1184342505_158c.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1184342568_831c.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1184342633_d172.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1184342698_c940.jpg
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1184342811_5017.jpg


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl