MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 03, 2025 11:58 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 9:08 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw gru 05, 2002 10:32 pm
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
WeebShut pisze:
Harrier, u mojego mechanika, kapitalka to koszt rzędu 8 000 - 10 000 zł, może warto ? [oczko]


W ASEKO, gdzie jedzie nasz Kolega, tę liczbę trzeba by pewnie pomnożyć x 2... :-(

Pozdrawiam

_________________
W114 280C 1974 "Esther"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 9:43 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 16, 2004 3:01 pm
Posty: 999
Lokalizacja: Kartuzy k/Gdanska
Ja miałem swojego czasu M110 do sprzedania silnik ten był własnie po remoncie całkowitym w ASO i na jego naprawy były faktury, które razem opiewaly na około 7000funtów czyli w okolicy 40000zł... kwota wydawala mi sie kosmosem.
Dodam że chciałem za ten motorek okolo 2500zł i nikt sie nie odzywal a ci co sie odzywali mowili ze za drogo i ten i tego....
Włożyłem ten motor do siebie chodzi jak pszczólka maja i nic nie klekocze nic nie warczy.. po mierzeniu ciśnien wyszlo ze ma cisnienia po 13z hakiem na kazdym garze...
mam go u siebie i teraz wiem ze nie oddalbym go ani za 3 ani za 4 kzl.... Bo drugiegoi takiego nie znajde..

_________________
W220 -S 500 L - VIPOWÓZ
W110 -200E automatic - SKRZYDEŁKO
EX:
R129- 500SL NALEŚNIK
W126C- 560SEC SECZYSKO
W123C- 230 CE 2.8 vel 200D BANDYTA


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 10:07 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
PK2 pisze:
W ASEKO, gdzie jedzie nasz Kolega, tę liczbę trzeba by pewnie pomnożyć x 2...

Może nie będzie tak tragicznie. Ceny na pewno mają warszawskie, ale zobaczymy... klienci ich chwalą sobie. Za generała głowicy i wymianę pierścieni zawinszowali sobie Panowie w ASEKO około 4kpln.
JaKon pisze:
i nikt sie nie odzywal

Zdaje się, że ja na początku moich przygód z silnikiem pisałem do Ciebie... ale albo było już za późno, albo nie doleciało do Ciebie. W każdym razie byłem zainteresowany tym silnikiem...

Croolick: Właśnie uświadomiłem sobie, że niejedząc, nie mieszkając i ogólnie nie wydając to po 3 latach kupiłbym sobie takie m110 w ASO... pora zmienić pracę chyba...

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
Post: wt mar 21, 2006 10:35 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
harrier pisze:
Witam
Otóż za wspomniany silnik trzeba zapłacić 43200PLN. ;) Ja jeszcze trochę poszukam używanego.


A silnik z osprzętem, czy bez? Bo jak bez to się nie opłaca [hehe].

Ale cuda się zdarzają. Na początku roku na ebay'u zeszły trzy, nowe jak zapewniano silniki 200D i 220D w cenach od 800 do niewiele ponad 1000 EUR i były właśnie z kompletnym nowym osprzętem. Wiemy już ile kosztuje sama nowa pompa wtryskowa BOSCH'a...

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 10:52 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
harrier pisze:
Za generała głowicy i wymianę pierścieni zawinszowali sobie Panowie w ASEKO około 4kpln.


A wiesz moze, ile wyszloby bez wymiany pierscieni?

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 10:59 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
michau pisze:
harrier pisze:
Za generała głowicy i wymianę pierścieni zawinszowali sobie Panowie w ASEKO około 4kpln.


A wiesz moze, ile wyszloby bez wymiany pierscieni?


Nie wiem czy jest sens wtedy ...

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 11:04 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
michau pisze:
A wiesz moze, ile wyszloby bez wymiany pierscieni?

Nie mam pojęcia, nie pytałem. Ustaliliśmy, że pierścienie to są do wymiany na bank... ale jutro zapytam. Tylko nie ma sensu robić głowicy teraz a potem pierścieni, bo to jest rozbieranie na kilka razy.
(me: how) pisze:
A silnik z osprzętem, czy bez?

Z tego co pamiętam to bez osprzętu, sam silnik. Jak mnie jutro w totka nie oszukają (a robia to notorycznie), to mi się będzie opłacało. ;pp

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 11:15 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
WeebShut pisze:
Nie wiem czy jest sens wtedy ...


Dlaczego? Dodam, ze pytam przyszlosciowo, pod katem mojego motoru, ktory problemow (juz) nie robi, ale zaworki niestety klepia i w przyszlosci chcialbym sie tym zajac. Na razie zakladam, ze nie musze wymieniac pierscieni. Tak czy inaczej, podobnie jak harrier musze poczekac jeszcze na jakas wygrana w totka [oczko]

harrier pisze:
Tylko nie ma sensu robić głowicy teraz a potem pierścieni, bo to jest rozbieranie na kilka razy.


A zeby wymienic pierscienie, trzeba sciagac glowice?

Pozdrawiam

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 12:05 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
michau pisze:
A zeby wymienic pierscienie, trzeba sciagac glowice?

Nie dam sobie ręki uciąć, bo może mi się jeszcze przydać, ale wydaje mi się, że tak... chyba, że da się od strony miski olejowej wytaszczyć korbowód i tłoki. Musiałbym zerknąć na schemat, bo tak to obawiam się, że mogę coś komponować. Sprawdzę w domu, chyba że ktoś z szanownych mnie ubiegnie.

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł: Silniczki do /8
Post: wt mar 21, 2006 12:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 04, 2005 11:31 am
Posty: 1777
Lokalizacja: Łobez [ZŁO] [GLE] - rezydent
Tak się prezentują ceny silników do /8. Nie jest to ASO ale zaufać im można - http://www.strich8basis.de/motaus.htm
A tu używki (M110 też jest :lol: )- http://www.strich8basis.de/motgeb1.htm

_________________
Mercedes Benz S124 220TE 1993r.
Volvo FH13 500 2016r. - służbówka
ex: Mercedes Benz W115 200D 1968
ex: Mercedes Benz W115 200D 1973
ex: Mercedes Benz S123 300TD 1983
ex: Mercedes Benz Actros MPII 1844 2007r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 1:40 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Konrad - masz w sobie coś z masochisty... Silnik z ASO [totalszok]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 1:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 12, 2004 9:07 pm
Posty: 1247
Lokalizacja: Szczecin - Podjuchy
harrier pisze:
chyba, że da się od strony miski olejowej wytaszczyć korbowód i tłoki.


Mnie sie wydawalo, ze tylko w ten sposob...

_________________
[color=white]arcticweiss[/color] S124 250TD - sprzedam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 2:12 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 28, 2005 6:50 pm
Posty: 1596
Lokalizacja: Warszawa
Idzik pisze:
Konrad - masz w sobie coś z masochisty... Silnik z ASO

O cene dowiadywałem się tylko z Ciekawości... spodziewałem się, że będzie nieco niższa... Przyznasz jednak, że fajnie by było wsadzić nowiutkie m110, z zerowym przebiegiem, nominalny, pachnący i delektować się jazdą... rozmarzyłem się.

Na allegro jest jakieś M110 za 2.8kpln ... dowiem sie co i jak...
michau pisze:
Mnie sie wydawalo, ze tylko w ten sposob...

Istnieje niezerowe prawdopodobieństwo, że masz racje... ;)

Pozdrawiam,

_________________
Konrad Lapsz / harrier
[ex]: W126 280SE, S210 E320 CDI, X166 GL350 BlueTEC
[in]: S211 E320 CDI, W639 Viano 3.0 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 6:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 27, 2004 11:04 am
Posty: 666
Lokalizacja: Gdańsk
michau pisze:
harrier pisze:
chyba, że da się od strony miski olejowej wytaszczyć korbowód i tłoki.


Mnie sie wydawalo, ze tylko w ten sposob...


Nie da rady panowie. Nie pamiętam dokładnie, ale mało było widać, może klika łożysk.

_________________
94' 202 C180, 94' 202 C280, 09' Triumph Street Triple
Ex: 82' 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 21, 2006 7:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
harrier pisze:
Ceny na pewno mają warszawskie

Właśnie wróciłem z ASEKO- za regulację zaworów(60 zł), z uszczelką i tymi 5 "sercami" ( lamerskie, wiem ;) ) zapłaciłem w sumie 150 zł. Poza Wawą chcieli ode mnie więcej, więc nie jest źle [ok]
michau pisze:
A zeby wymienic pierscienie, trzeba sciagac glowice?

Dziś o tym rozmawiałem- trzeba. Na Mińskiej zerknięcie do wnętrza to już ok 1000 złych.

Mój m 110 też jak się okazało lekko niedomaga :( W błogiej nieświadomości jeździł 2 lata aż świat mi się zawalił ;) Jeden zawór podparty :( :( :(

Chyba czas zbierać na inną 280tkę... :(

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl