MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr wrz 03, 2025 10:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn mar 20, 2006 12:01 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Nigdzie nie zapisałem, że porównuję stockowe BMW z przygotowanym nipponem. Niestety wszelkie opinie n/t przygotowywania aut do driftu są jednomyślne - przygotowywanie BMW do driftu się nie kalkuluje, bo trzebaby po prostu zrobić całe auto inaczej, co czyni bawarskie samochody absolutnie nieodpowiednimi bazami do zawodów D1. Nawet w przypadku E30 - ilość usztywnień nadwozia potrzebnych do zapewnienia odpowiedniej kontroli nad geometrią auta w poślizgu rodzi poważny handicap masy w starciu z już przygotowanymi S13 czy AE86. Do tego jeszcze ciężki sześciocylindrowiec pod maską, i już wiadomo jakiego auta nie brać do tej zabawy. Na poziomie zabawowym to jeszcze gra, ale w sporcie lepsze jest śmiertelnym wrogiem dobrego.

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 20, 2006 12:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:11 pm
Posty: 978
Lokalizacja: Warszawa
Faktem jest, że przygotowanie japońskiego samochodu do driftu jest dużo łatwiejsze i tańsze ( na to składa się wiele czynników ) Tu przyznaję Ci rację. Uważam jednak, że to słowo "nieodpowiednie" jest właśnie nieodpowienie, a nie bawarskie auta ;) Seryjne BMW doskonale sobie radzą, w porównaniu z równie stockowymi ryżowcami, a po tuningu...Cóz, tu nie ma ograniczeń, wyspecjalizowany warsztat może przygotować zwykłe auto np. VW Golfa, które prześcignie McLarena F1, więc ganiać się wokól dłubania aut możemy bez końca :)
Na koniec warto powtórzyć, gdyż już o tym pisałem, że auta startujące w drifcie są praktycznie ZUPEŁNIE NOWYMI KONSTRUKCJAMI- nowe (czyt. nie fabryczne) zawieszenie, układ hamulcowy, kierowniczy, napędowy, karoseria...Nie pisz więc o " potrzebie zrobienia całego auta inaczej" z BMW, bo właśnie takie zabiegi mają miejsce w przypadku aut japońskich, z tą różnicą, że te są kilkakrotnie razy tańsze. Z tego z kolei wynika, idąc Twoim tokiem rozumowania, że i one są "nieodpowiednie". Bądźmy konsekwentni ;)

_________________
HEROE PINOCHET - GUERRERO CONTRA MARXISMO 1973.09.11


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl