(me: how) pisze:
Silnik rewelacja
![[ok]](./images/smilies/ok.gif)
. Nieco gorzej fotele z Golfa i konsola, ale taki jest okular.
To zobacz i podsumuj wtedy wersje classic
![[puke4]](./images/smilies/pukeface.gif)
. Ta wersja jest naprawde bardzo ladna biorac pod uwage wnetrze- ogolnie S210 95-98 avangarde to najlepsze okulary.
Jesli chodzi o motor , obok 290TD, to jedyne co nalezy kupowac. Stara, lekko poprawiona konstrukcja z sprintera i 124, mocne i niezawodne. Znajomy z serwisu Bosch-diesel twierdzi , ze oprocz turbosprezarki (zywotnosc zalezna od ciezaru nogi szofera) jedyne co tam sie robi z awarii to wycieki z pomp wtryskowych.
Niestety nie mam dobrego zdania o zabezpieczeniu antykorozyjnym- nie ma go wogole. Stale punkty korozji to: ranty blotnikow, laczenia blotnikow ze zderzakami (pod gumka uszczelniajaca), otwory zamkow klapy w sedanie, slupki przy zawiasach rtlnej klapy kombi, ranty drzwi pod dolnymi listwami, blotniki przy progach itd. Generalnie to samo co W202.