MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 11:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pn lis 05, 2012 10:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 25, 2007 3:08 pm
Posty: 2149
Numer GG: 309237
Lokalizacja: Warszawa
Tak czytam i nie bardzo wiem po co chipować ML czy G. Z doswiadczenia wem, ż X5 zdecydowanie lepiej sie prowadzi ale nie widzę sensu chipować ponad moc fabryczną, rajdówki z tego nie zrobię, bo i po co. Wyższe auto ma to do siebie, że nie ma sesu gnania ile fabryka lub chipfabryka wyciągnie. A do latania szybkiego w trasy to obok X5 trzeba w garazu postawić 645 lub CL-a i będzie cieszyć i oko i...itd i straże gminne obsługujace fotoradary [zlosnikhihi]

_________________
V-ce Prezes MB/8 Club Poland
560SL, 560SEC, 280SEL 4.5, s115, 230C,W123 300usa, C111 5.0 puzzle, 1502, 635CSi, 840Ci, 911 3.0SC targa, XJS 4.0


Na górę
Post: pn lis 05, 2012 11:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Bukol pisze:
M4E - ja wiem jak to jest, sam mialem juz troszke aut, o roznych mocach (55 do ???). Ale mowienie o meczeniu sie ... no wez, przy tak dobranym aucie? Tu chodzi o dobor calosci: moc, przelozenia itp. Gwarantuje Ci, to auto sie nie meczy, moment ma bardzo szybko, a jak zapewne wiesz, momentem sie jezdzi, nie konikami. Lubie miec zapas mocy, dlatego na codzien mam 250KM i 350KM i dlatego kiedys zmienie Gele na V8. Ale do wyzszosci nowych, przekombinowanych diesli mnie nie przekonasz :)



Po co Cie przekonywac jak masz w swoim turbo V6 tez ma.Masz EGR V6 tez ma.Jedyna roznica to ze V6 ma commonrail a nie pompe wtryskową i ze ma filtr DPF.Nie ma sławnych kół dwumasowych na ktore nazekaja własciciele golfów TDI bo w automatach to niewystępuje.Tak wiec jestes juz przekonany tylko o tym niewiesz [hihi]AAA zapomniałem- w mojej miejscowosci m akolesc to 400CDI w Geli a teraz dokupił nowego G320CDI z takim własnie silnikiem.Musze popytac jak to chodzi bo juz ze dwa lata to ma....Chyba nie jest az tak złe jak to opisujesz. [hihi] [zlosnikhihi] A u niego Gele mają ciezko oj cięzko bo mysliwy zapalony i czasem po terenie 100km/h jada [zlosnikhihi] [zlosnikok]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
Post: wt lis 06, 2012 12:06 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 24, 2008 6:28 pm
Posty: 1620
Lokalizacja: Lublin
Jest coś ciekawego, bo nie chce mi się czytać? [palacz]

_________________
W115 200D '74

____________________________________________
CZĘŚCI do: W/S123 W/S124 W201


Na górę
Post: wt lis 06, 2012 9:53 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
MERCEDES 4 EVER pisze:
Po co Cie przekonywac jak masz w swoim turbo V6 tez ma.Masz EGR V6 tez ma.Jedyna roznica to ze V6 ma commonrail a nie pompe wtryskową i ze ma filtr DPF.Nie ma sławnych kół dwumasowych na ktore nazekaja własciciele golfów TDI bo w automatach to niewystępuje.Tak wiec jestes juz przekonany tylko o tym niewiesz [hihi]


Nie jestem, tylko moze nie do konca o tym samym gadamy. Mnie nie przekonasz do Geli z takim silnikiem. Dopoki moge miec G z "normalnym" klasycznym dieslem, to wole. A czemu? Bo jak w 2000r wprowadzano kolejna modyfikacje G, a pierwsza powazna serii 463, to nie zmieniono tylko silnikow na CDI. Wprowadzono mnostwo "usprawnien" elektronicznych ktore z niezawodnego kanciaka zrobily zawodny woz bez szans na sensowna jazde poza asfaltem. O ile koncowka lat 90-tych oznaczala dla G juz takze elektronike, to ograniczona ona byla do sterowania ASB i silnikiem, od 2000r jest po prostu wszedzie, nawet reduktor uruchamia sie guziczkiem. Jak dla mnie za duzy cyrk. Wole klasyke, dopoki moge miec. To samo tyczy sie 500-tek - te po 2000r, mimo ze nie common rail :) to juz nie to samo co stara seria. I do tego to okropne wnetrze z zegarami od 220 i predkosciomierzem jak znak dla gluchoniemych.


[quote}AAA zapomniałem- w mojej miejscowosci m akolesc to 400CDI w Geli a teraz dokupił nowego G320CDI z takim własnie silnikiem.Musze popytac jak to chodzi bo juz ze dwa lata to ma....Chyba nie jest az tak złe jak to opisujesz. [hihi] [zlosnikhihi] A u niego Gele mają ciezko oj cięzko bo mysliwy zapalony i czasem po terenie 100km/h jada [zlosnikhihi] [zlosnikok][/quote]

Nowego 320CDi to nie mogl, bo juz od paru lat jest 350CDi. Oby mu sluzyly jak najlepiej. W G 320CDi ma o niebo lepsza opinie niz 400CDi, sa o wiele drozsze. Cos w tym musi byc.

Ja chlopaki nigdzie nie twierdzilem, ze te 320 CDi to padaki. Bo nie mialem. Mialem 220CDi i byl ok, i nadal jest, u kumpla. Znam historie z nowymi 211 320CDi z salonu, ktore non stop sie psuly, ale to jeszcze nie swiadczy o niczym. Moze ogolnie o obnizeniu jakosci MB. Niemniej jednak jak szukalem dupowozu do domu i na celowniku pod koniec zostal CLS i GS, to wygral GS. Ilosc opinii uzytkownikow przesadzila, ze nie kupilem CLS 320CDi (ani 500-tki ze wzgledu na airmatic). Skrzynie 7G tez potrafia byc klopotliwe, a jak widze na liscie wypasu "distronic" to mi sie od razu z mega-droga awaria kojarzy :)

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: wt lis 06, 2012 5:34 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Znajomemu w nowym Sprinterze 318 CDI rozwalił się silnik na autostradzie, wymienili nowy na gwarancji. Co ciekawe miał chipa założonego ale w ASO ;)


Na górę
Post: wt lis 06, 2012 11:24 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 10:54 am
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa
Bukol pisze:
Załącznik:
Lex_spalanie.JPG

Heh widzę że Japończycy nadal te same czasomierze co na początku lat 90 montują [hihi]

_________________
'79 C123 280CE Evergreen :)


Na górę
Post: śr lis 07, 2012 8:36 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
frugoman pisze:
Bukol pisze:
Załącznik:
Lex_spalanie.JPG

Heh widzę że Japończycy nadal te same czasomierze co na początku lat 90 montują [hihi]


Dokladnie - zegarek z Corolli :) W nowym juz tego nie ma, na szczescie.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl